slowboy Postad 19 Juni , 2013 Rapport Postad 19 Juni , 2013 Valde rätt tillfälle att kolla på en basketmatch verkar det som Fick in en slant på Heat till 39 odds med ca 1min kvar som nu i OT kunde livebettas in till en skön vinst : ) Skönt när dagens poker gick sådär, kom igen nu Heat! Sjuk 3a av Ray Allen med 5 sek kvar Citera
exxent Postad 19 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2013 Sjuk 3a av Ray Allen med 5 sek kvar Riktigt sjuk Grymt mycket misstag hela tiden i matchen, inga dåliga nerver i potentiellt avgörande match =) Citera
exxent Postad 19 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 19 Juni , 2013 Nån microspelare som fått tillbaka någon schysst summa från dessa miljoner som delas ut nu? Loggade nu in och fick se att jag var 150kr rikare, alltid något antar jag Citera
Displeased Postad 24 Juni , 2013 Rapport Postad 24 Juni , 2013 Ryker dina hjältar inatt? För min del är det en win/win situation, hoppas på Chicago men har inget emot en 7:e match Citera
exxent Postad 24 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2013 Ryker dina hjältar inatt? För min del är det en win/win situation, hoppas på Chicago men har inget emot en 7:e match Krävs en rejäl uppryckning från förra matchen om det ska bli vinst ikv, ska inte klaga över spelet på hemmaplan hittills iaf så hoppet lever än, var ju exakt samma situation 2011 och det lyckades dom hitta en lösning på så : ) Skönt att komma hem från allt midsommarfirande nu och det ska bli härligt med en lugn kväll och lite hockey inatt. Missa dock affären pga försenat tåg så det blir bröd och vatten ikv #vadskamangöra Citera
Displeased Postad 24 Juni , 2013 Rapport Postad 24 Juni , 2013 Calle Söderberg tycker jag var näst bästa Bruin efter Lucic. Riktigt stark debut mitt i finalen! Synd att han inte fick göra ett tröstmål. Seg timme nu fram till nedsläpp... Citera
exxent Postad 25 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2013 Nu börjar det likna något, vilken jävla period! Skönt att Jagr försvann tillfälligt också, så värdelöst som han spelat hela slutspelet får han gärna ge sin istid till någon annan resten av serien Citera
slowboy Postad 25 Juni , 2013 Rapport Postad 25 Juni , 2013 Nu är han i chock Hjärtattack alternativt slagit sönder sin lägenhet. Citera
exxent Postad 25 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2013 Lite väl snöpligt slut på en så underbar match. Kan dom inte vinna när dom spelar såhär bra så förtjänar dom det inte helt enkelt, hatten av till Hawks. Det var magiskt att följa Bruins väg hit iaf. När Hawks fick poäng i de 25+ (?) första matcherna i säsongen så drog dom någon statistik på vilka lag som har lyckats med liknande och det var typ 3 lag och alla hade gått vidare och vunnit SC, borde ha degat in lite på dom då : ) #efterklok Lika deprimerande varje gång man inser att det kommer dröja månader till nästa säsong... Citera
exxent Postad 18 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 18 Juli , 2013 Äntligen dags för en major tävling igen! Golfsändning från 12-21 ~ 4 dagar i rad är verkligen magiskt för en liten golfnörd. Väntar med eventuellt bets till lördag. Blir Öregrund nästa vecka så det ska bli skönt, förhoppningsvis lite golfande på schemat och kanske bada för första gången i sommar Fantastiskt golfbana där som måste spelas ifall man gillar att åka runt och testa nya banor. Skulle det förresten mot förmodan varje någon pokerspelare som gillar att läsa böcker som inte har med poker att göra så rekommenderar jag Dödsdömd av Damien Echols. Otroligt fängslande historia med blandade känslor under läsandets gång. Citera
exxent Postad 21 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2013 Härligt med golfrail! Lagom bakis idag så det ska bli en skön lugn dag, känner att det är ett bra läge att påbörja nästa veckas semester redan nu. Golfbets som ännu lever är på Woods Scott & Poulter (tyvärr till 45 och inte 800+ som det tydligen var imorse ) Hoppas ändå innerligt på Woods eller Mickelson, vore så magiskt. Citera
Metaddict Postad 17 September , 2013 Rapport Postad 17 September , 2013 Hahaha riktigt riktigt bra Citera
exxent Postad 3 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 3 Oktober , 2013 Äntligen är säsongen igång! Självklart bettas det på Bruins inatt. Är det någon som använder viaplay nu för att kolla NHL? Är riktigt sugen att testa men är livrädd att man bränner 249 och sedan åker på svenska kommentatorer.. Citera
MuCkMyL1f3 Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Amerikanska kommentatorer på alla matcher och alla matcher visas! Sjukt värt! Har också en peng på Boston vinst i en dubbel med Pittsburgh -1.5! Citera
Dr_Anonymous Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Jag har Via play, och det är inte svenska kommentatorer! Citera
MuCkMyL1f3 Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Ett hett tips för den snåle är att dela viaplaykonto med nån eftersom man kan använda 5 olika enheter / konto. Bara betala 50kr/enhet med den/dom du delar med Citera
brrr Postad 4 Oktober , 2013 Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Kör viaplay också, och vissa matcher är det svenska kommentatorer, men dom är få, typ de tidiga lördags-matcherna. Citera
exxent Postad 4 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2013 Kör viaplay också, och vissa matcher är det svenska kommentatorer, men dom är få, typ de tidiga lördags-matcherna. Skönt! Verkligen smärtsamt att slå på en match och lyssna på Per Forsberg & Calle Johansson t.ex Skaffade viaplay och det var underbart att kolla matchen med hyfsad kvalite (bara synd att det inte var NESN) då killen som streamade HD förra säsongen inte verkar vara aktiv i år. Var även kul att se Thomas i kassen då Panthers besegrade Dallas & jag hoppas han står när Boston kommer dit den 17e : ) Älskar förövrigt att dom bytt om i divisionerna och att det blir betydligt fler möten mellan de olika lagen i år. Ser fram emot en fantastisk säsong. Citera
exxent Postad 12 Oktober , 2013 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2013 Ikväll smetas det in deg på Boston som vanligt, härligt med en tidig match! Tvingas lyssna på de svenska kommentatorerna men det går väl an när det är så sällan. Känns som det kommer bli en otroligt jämn match & det kan bli riktigt hockeyguld! Citera
joke123 Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Postad 12 Oktober , 2013 Kör du viaplay så kan du alltid se med amerikanska kommentatorer, bara att klicka under videospelaren på "Fans kan också titta på alla NHL live evenemang på NHL Game Center". Har även jag varit mycket emot svenska kommentatorer men blev positivt överraskad av Holmgren och Garpenlöv som kommenterade slutspelet tidigare i år. Citera
brrr Postad 12 Oktober , 2013 Rapport Postad 12 Oktober , 2013 Kör du viaplay så kan du alltid se med amerikanska kommentatorer, bara att klicka under videospelaren på "Fans kan också titta på alla NHL live evenemang på NHL Game Center". Har även jag varit mycket emot svenska kommentatorer men blev positivt överraskad av Holmgren och Garpenlöv som kommenterade slutspelet tidigare i år. Kört via play två senaste säsongerna, hade inte en aning om att man kunde göra så, tack så mkt! Citera
Recommended Posts