Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Söndagen sluta iaf breakeven, tog det lugnt idag och det blev kanske 1-2h spel på 1 bord samtidigt som man sysslade med annat. breakeven på nattens hockeybets också, Chicago kan man lita på som vanligt med Ottawa sackade ihop helt efter 2-0 ledning och torska, trist. trycka in några timmar varje dag nu innan man drar o hälsar på föräldrarna 23e-27e. haj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hitta plusset på +378kr idag och det kändes bra, sköt upp alldeles för länge på spelet och kom igång vid halv 1 typ så blev bara 2h spel på mestadels 2 bord. Försökte på mig en 3barrelbluff med 2 överkort + nötdrag och blev nersynad av 89 på en 810J6J bräda i 580pott som preflopraiser så det var ju kul att man fick spy bort lite pengar, tydligen meningen att jag aldrig ska bluffa men ibland får man rycket o försöka :-)

hockeykväll nu iaf när svs stängt ner, hoppas på en hundring extra eller två ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha här skrev man världens inlägg så glömmer man kopiera och så har man blivit utloggad, fml..

Aja, har iaf snart avslutat miniresan till päronen, är för tillfället hos farsan där man kan sitta vid datorn i lugn och ro iaf :-)

Blir en lång resa imorn och tyvärr så blir den rätt sen också, förväntas vara hemma 21:30 men får väl vara glad om man är hemma innan 12 :roll:

Kanske borde ta pauser oftare fast kanske på 1-2 dagar, känner alltid att jag e riktigt sugen på att spela efter ett litet avbrott.

Tänkte börja och skriva alla NHL bets jag gör här så kanske det blir lite intressantare läsning om det nu finns några hockeyintresserade :-) tips är alltid välkomna eller om ni vill dela med er av era bets.

klonkade gratis tågbiljett hem av farsan så satte in lite av undanlagda tågpengarna på betfair så man slipper svs risiga odds så hoppas på lite flyt där :-D

Börjar igen snart med 3k bankrulle så kanske blir lite 0.5/1 5man vilket jag har saknat faktiskt efter all fullring som dock gått riktigt bra, bara lite synd att jag inte fick in så många timmar i december som jag ville.

ska bli lite kul att se ett årsresultat för första gången, har dokumenterat iaf men tyvärr inte handantal och sånt då det mesta försvann när jag formaterade förut och tydligen inte lyckades spara handhistoriken.

 

Aja får väl avslutade med kvällens NHL betting :-)

 

NY Rangers - NY Islanders: Över 5.5 mål - Odds 2.2

Detroit RW - Colorado Avalanche: Detroit RW - 2.66 odds

 

Regnade in mål sist jag såg NY Rangers och likadant Islanders, hoppas på målrikt inatt. Mycket höga odds för att vara Detroit, svek mig tyvärr förra matchen mot Vancouver men tyckte dom spelade väldigt bra, en av säsongens bästa matcher. GL GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde uppdatera innan jag stack från farsan men verkar ju funka fint från mobilen. Kollade rangers igår och somnade efter 4-2 då mitt bet satt :-) tyvärr gick det sämre för Detroit där jag hade bettat på ordinarie matchtid, fick se på betfair att man kan satsa inklusive overtime men det känns inte värt i längden, otroligt svårt det här med hockey :-P kvällens bet blev iaf på Chicago och Boston, minns ej motståndarna, var st Louis i nån tror ja. Oddsen var iaf rätt höga på båda två, hoppas på bra matcher och att man hinner hem för att se dom, sitter för tillfället fast mellan Uppsala och Stockholm , tog 10min så är det nå tekniskt fel :-( Har förresten blivit lite inspirerad av andra att sätta mål för 2011 så får väl försöka komma på några bra :-) ciao sålänge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter o småspelar lite 10NL fullring på Stars, är sugen på o testa 4-6 bord sen men lirar mest för o ha något o göra nu, gillar klienten starkt.

Känner inte nå riktigt sug för o dra igång en Svs session för det är lite smågrejer som ska fixas i lägenheten då o då, kommer bara bli störd av sambon, kanske blir nå lir inatt ;-)

 

Dagens hockey då

 

Ny Rangers - New Jersey Devils: Odds 2.32

Pittsburgh - Ny Islanders: Odds 1.88

San Jose - Minnesota: Odds 2.28

 

Mitt gamla favoritlag Devils går det tyvärr riktigt risigt för nuförtiden, hoppas på att henke o gänget tar dom inatt.

Pittsburgh svek mig sist men hoppas väl på att Islanders fortsätter vara ett av bottenlagen och ger efter. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härliga matcher idag, Rangers NJ var en riktig rysare :-)

livebettade precis i SJ - Minnesota matchen så man slapp torska där, precis efter man gjorde det trycker Minnesota in fler mål, skönt man hann rädda sig där :-) trist att Pittsburgh svek som vanligt när man bettar på dom. aja miniplusset och fick se väldigt bra matcher. hade inget pokersug idag tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en lång hockeynatt, som vanligt satte man 1 av 2 och fick ett miniplus, nu lät det whinigt men är självklart nöjd :-)

Glömde uppdatera dagboken innan matcherna tyvärr.

Fick 50$ att spela för på william hill plötsligt så testade lite nl10 där inatt samtidigt som jag spelade nl10 på stars, blev tillslut ett plus på 30$, ska testa senare att bara spela en del nl10 och inte göra något annat samtidigt (som tex kolla stream :-) )

Lär väl inte bli något spel imorgon då jag måste städa upp det sista i lägenheten inför middag/fest osv, får väl sammanfatta pokeråret.

December slutar iaf på ca 9500kr~

vet inte varför jag är så fattig ändå, måste sluta slösa pengar :roll:

2010: 121k~

Ska väl vara glad att man är en vinnande spelare men får fan ta och lägga in mer volym 2011 och försöka ha ett 200k år om man ska kunna fortsätta, lite tufft o leva på det när man knappt får nå pengar över till annat än hyra/mat/räkningar, får väl eventuellt kanske försöka skaffa ett halvtidsjobb eller nåt.

Är för övrigt riktigt sugen på att testa någon annan klient med rakeback osv men har inte riktigt rullen för det, känns som jag vill ha iaf 4-5k på svs att falla tillbaks på ifall jag failar, får bli ett framtida projekt. Gott nytt år på er och hoppas 2011 blir ett bättre pokerår för er alla ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick bli en liten session till eftersom jag var så nära på att spela in en 10$ bonus som jag har haft på stars i säkert ett halvår, fick se att sista dagen var idag :-) hittade ett plus på 44$ exklusive bonusen så det var skönt.

Slänger in en hand här också, undrar om denna är dålig eller standard, tyckte jag fick odds på turn när den andra killen också synar, eller? kanske är dåligt när det är 100bb spel, inte så van vid det :-)

Gott nytt år på er

 

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.25 BB (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($25.39)

Hero (BB) ($21.65)

UTG ($25.36)

UTG+1 ($29.41)

MP1 ($19.07)

MP2 ($32.75)

CO ($32.33)

Button ($25.72)

 

Preflop: Hero is BB with 8heart.gif, Aheart.gif

UTG bets $1, 4 folds, Button calls $1, 1 fold, Hero calls $0.75

 

Flop: ($3.10) 10club.gif, Aclub.gif, 4heart.gif(3 players)

Hero checks, UTG bets $2, Button calls $2, Hero calls $2

 

Turn: ($9.10) 2heart.gif(3 players)

Hero checks, UTG bets $6.25, Button calls $6.25, Hero calls $6.25

 

River: ($27.85) 8diamond.gif(3 players)

Hero bets $12.40 (All-In), UTG calls $12.40, 1 fold

 

Total pot: $52.65 | Rake: $2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varit redigt förkyld ända sen man hälsa på farsan där både han och sambon var sjuka, jaja det får man ta, kan ju inte missa o hälsa på honom när man väl var där uppe i trakterna. Detta har tyvär lett till mindre sug på att göra någonting överhuvudtaget. Blivit hockeykvällar iaf, väldigt underhållande :-)

testat 4bord nl25 på stars idag, tycker det är rätt lagom motstånd där så ska nog fortsätta lira lite där, hittade lillplusset, får bli mer lir sen.

Hockeyn verkar gå snett idag, får lita på Vancouver för att gå even :-('

 

edit: tack canucks ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Testade o spela en dubbel idag, borde jag ha gjort för länge sen fast man måste spela på 3 matcher(fattar inte varför det heter dubbel då), jag brukar ju lira 2 men blir ju lite mindre insats här och högre odds, ska fortsätta med det, blind man har varit och missat det :-)

Lyckas sätta en direkt :-)

Rena mirakelt, brukar aldrig sätta mer än hälften av matcherna längre så sätter man en trippel, riktigt sjuka matcher också inatt, jämna som fan och otroligt spännande. Hade Ny Islanders - Chicago - Vancouver till 8.16 odds och satte 150kr så plussade 934kr :-D :-D :-D

Otroligt skönt nu när man är sjuk och jävlig o inte orkar lira poker, hoppas på att friskna till ibland för är redigt sugen nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dåligt med updates när man är krasslig och bara vill sova.

Vakna såpass sent igår att man inte ens hann betta NHL, och det var väl tur det, flera lika matcher och skrällar, ikväll kör vi igen dock!

Börjar friska till lite nu också så hoppas på att kanske ta en session ikväll 8-)

 

Anaheim - Columbus

Calgary - Detroit

Dallas-N.Y Rang

 

Spelar med hjärtat idag, Rangers gogo :-)

Lundqvist var riktigt bra sist som vanligt, hoppas på det idag med :mrgreen:

Gillar egentligen inte att spela på detroit men hoppas dom

är lite stabilare än förra matchen även fast dom tryckte in massa

mål då, det får dom gärna fortsätta med :-P

Anaheim var riktigt heta förra matchen så hoppas dom är inne

i en grym form och presterar idag med på hemmaplan.

Hoppas på en riktigt bra match i den sista iaf, ska bli spännande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla lagen men spelade på vann ju men tyvärr 2st i övertid :-P

Nu när man spelade lite extra också så det var surt, funderar på o gå tillbaks till 2 matcher, skitsvårt o sätta 2 av 3 haha.

 

Årets första svenskaspel session spelades inatt och plussade några fina hundringar, verkligen sugen på att spela nu plötsligt när jag frisknat till lite efter att ha legat i sängen halva dagen. Ska försöka att inte sova 10h+ idag och förhoppningsvis få in en del timmar ikväll, resultat o sånt kommer ikväll, ciao

 

random, Kung Bo!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har vi glömt att uppdatera, lyckades med bragden att sova 13 raka timmar :-) var ju inte så lyckat aja.. Blev lite CS med grabbarna och nu hockey/fullring kväll. Nu är det inte mycke kvar av hockeyn men dagens bets:

 

St Louis - Ny Rangers : Odds 2.7 vinst

Pittsburgh - Minnesota: Odds 1.65 förlust

 

Blev en trippel sen också idag igen.

 

Montreal - Boston 1 missar, vinst övertid, räknas dock inte ofc

Phoenix - Buffalo X sätter !

Vancouver - Detroit X sätter!

 

Kan fortfarande få vinst, suttit en och missat en hittills, 1-0 inför sista perioden Van - Det.

 

EDIT: kommer tillbaks o ser 1-1. KOM IGEN NU :-)

DubbelEDIT: Fan va gött :-)

Första gången jag ens bettar kryss på en hockeymatch och nu gjorde jag det på 2st, och båda sitter haha :-D

+320 på hockeyn inatt då :-)

Insats 150 på dubbeln.

Hade 100kr på pitts och 60kr på NYR, så blev +2kr mellan dom matcherna :-P

 

Första svs sessionen slutade fint, hoppades det fortsätter inatt/idag ;-)

8/1: +795kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...