JohnH Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Jag ska gå upp 2.5kilo till 1a januari. Sen ska jag åka långfärdsskridskor och dricka varm choklad. Citera
greywolf Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Testa att springa i badskor med inflammerade benhinnor en gång och kom tillbaka sen. Mitt problem är inte egentligen kostnaden utan att jag har svårt att motivera att behöva köpa två par i olika storlekar för att få ihop till ett par skor. Mer principiellt än ekonomiskt. fattar inte du måste ju köpa två par än vilka skor du köper så vff är väl inte unikt? sen är ju meningen med vff att imitera barfotalöpning dvs minimalt med support men "extrahud" som skydd mot grovt underlag så har svårt att se att du inte kan springa med badskor men kan springa med vff.. Citera
Skanke Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Dagens första lol mike Förutsättningar - 189 cm - 89,7 kg i börthdäjjsuuten Tidsram - innan jul du är alltså lite längre än mig och väger 10kg mindre, visst jag vet att jag väger för mycket men nu känner jag mig som barbapappa. Tur kilona är utspridda över hela kroppen Citera
miata91 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Hänger på här med... Längd: 188cm Vikt: 94kg Mål vikt 1: 90kg innan jul Mål vikt 2: 85kg innan nästa sommar Börjar lite soft med att gå/cykla till jobbet istället för bil samt tänka lite på vad jag äter. Skall även träna på min balansplatta för att förhoppningsvis fixa till mina knän som är fucked up. Funkar det så blir det inskaffa en racercykel till våren och ut och cykla. För under vår och sommar ta 3-4st lämliga motionslopp. Dock ej vätternrundan. Kan tänka mig köpa ett gymkort i höst oxå. Citera
hogge75 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Känns som jag får starta en egen träningsdagbok för tungviktare Samtliga här är ju fjäderviktare.... Citera
Skanke Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Kriver här att jag ska ta en löparsväng efter jobbet idag så blir det svårare att komma undan..... Citera
TotalFarsa Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 du är alltså lite längre än mig och väger 10kg mindre, visst jag vet att jag väger för mycket men nu känner jag mig som barbapappa. Tur kilona är utspridda över hela kroppen Det är väl ändå inte mitt fel att du är tjock!?? Citera
devalanteriel Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 fattar inte du måste ju köpa två par än vilka skor du köper så vff är väl inte unikt?sen är ju meningen med vff att imitera barfotalöpning dvs minimalt med support men "extrahud" som skydd mot grovt underlag så har svårt att se att du inte kan springa med badskor men kan springa med vff.. Du var alltså seriös i ditt tips? Jag trodde det var världens tråkigaste level, sorry. Nej, badskor drar och då måste jag kompensera med att byta språngstil. Eller så pratar vi inte om samma badskor. Vanliga skor är lätta att justera. Citera
Skanke Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Kriver här att jag ska ta en löparsväng efter jobbet idag så blir det svårare att komma undan..... Dagens träning! Citera
Saint_Bjorn Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Dagens träning! Du genade alltså på slutet? Citera
Skanke Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Du genade alltså på slutet? Nej där får jag nog skylla på telefonens samverkan med runkeeper. Fick fram 3,64km på samma runda förra gången jag sprang den.... Citera
MikeTime Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Väger 79kg, är 1.75 kort och röker lika mycket som ett ukrainskt kolkraftverk men dricker i gengäld något mindre än Kicki Danielsson.Mål: behålla min nuvarande vikt, öka 10 centimeter på längden, röka lite mindre (genom att börja snusa lite mer) samt undvika dåligt, spanskt rödvin. Status: väger 78,5 nu (med kalsonger) men då har jag inte ätit fredagspizzan än så det löser sig nog. Längden är densamma tyvärr. Har rökt mer än vanligt idag, bl.a gammal plast, impregnerat virke och lackade lister (har städat logen och eldat en massa skit) men missat att snusa. Har klarat mig från rödvinet eftersom jag ska jobba inatt. Fick dock en flaska Black Grouse av en snäll polare som kom förbi på fika... Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Hmm, funkar förresten Runkeeper även för promenader? Isf vore det kul att dra igång, jag går ett par timmar om dagen. Citera
omalley Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Hmm, funkar förresten Runkeeper även för promenader? Isf vore det kul att dra igång, jag går ett par timmar om dagen. Jepp, man trycker in "activity type" innan man startar. Det finns ett 15- tal förbestämda inkl. gång. Citera
Hygglo Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Nu har jag haft invägning. Jag är 175 lång och väger för tillfället 92. Att komma ner till 80 vore det bästa, men jag vet inte om det är så lätt så jag siktar på 82 för tillfället, -10kg. Jag har inte kommit igång med träningen än eftersom jag fortfarande har en dunderförkylning efter Gotland, men till veckan ska jag nog vara av med den och igång med träningen. Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Jepp, man trycker in "activity type" innan man startar. Det finns ett 15- tal förbestämda inkl. gång. Alright, tack. Då ska jag skaffa det. Citera
omalley Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Dåligt ös här, men alla är väl ute och tränar. Själv har jag vägt in mig på 95kg ojämnt fördelat på 176 cm. Målsättning till jul är 85 kg och slutmål 80 kg. Håller på med ROT-bygge hemma så tiden att träna är ytterst begränsad. Men eftersom jag har brandstation strax bredvid min arbetsplats, tänkte jag ta träningspassen där på vägen hem. Vi har löparband, roddmaskin, cykel och diverse vikter o dylikt så där går variera sig rätt bra. Undrar bara hur bra runkeeper funkar på ett löparband? I matväg är det inget särskilt som gäller. Mindre mängd och bättre mat helt enkelt, samt godis och läsk blir det väldigt lite av. Har också två morötter att peppa mig med. Har länge varit sugen på en till tatuering och vid 83 kg blir den av. Sen tänkte jag hedra detta lovvärda projekt: http://pokerforum.nu/forum/1503033-post1.html med att vid varje månadsskifte skänka 50 kr per kilo jag går ner. God lycka till mig och alla andra! Citera
TotalFarsa Postad 5 September , 2010 Författare Rapport Postad 5 September , 2010 Dåligt ös här, men alla är väl ute och tränar. Ska städa huset idag inför visning på tisdag. Det får räcka som träning idag Citera
omalley Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Ska städa huset idag inför visning på tisdag. Det får räcka som träning idag Härlig vardagsträning det. Själv ska jag gipsa tak, funkar bra det med. Citera
Hygglo Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Jag hade nästan trott att jag skulle orka börja träna idag, men den förkylning jag tog med hem från Gotland har plötsligt tagit en vändning till det sämre, så jag får vänta några dagar till. Men det jag äter kan jag i alla fall göra något åt redan nu, jag kommer att försöka äta nyttigare mat och avstå från sötsaker. Citera
Skanke Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Kräftskiva i lördags och ungarna istället för fotboll igår gör inte susen för motionen Ikväll hoppas jag kunna kasta lite basketboll men har förbannat ont i foten så vi får väl se.... Citera
SunTzu Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Blev ett par 6km cykling igår, hoppas på nått liknande idag! Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Vad innebär det? 1,2 mil? Citera
SouthEast Postad 7 September , 2010 Rapport Postad 7 September , 2010 Känns som att jag får gå upp 15-20kg innan jag kan gå med här. Citera
Recommended Posts