emilio_15 Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 fyfan sett 3 minuter och tiltar redan på hennes röst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 :mrgreen: btw ska du och upncoming på sensation? dålig koll siiiii de skau dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Men cs yadayada Haha börjar nästan kännas lite som fragbite ironiskt nog, 2/3 av de senaste trådarna jag läst har jag sett något inehållande counter-strike =) im 12 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 siiiii de skau dom! koolio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 :mrgreen: btw ska du och upncoming på sensation? dålig koll Ofc! Jag är också på ifall det spelas på EAC =), annars finns det en tendens att F8/F9 används ganska frekvent av spelarna. Palla EAC, vill folk fuska låt dem göra det. Det märks ändå förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Hon ser ju bra ut med jacka ute på stan men inte i linne, sen har väl spriten satt sina spår. EDIT: Nått års supande/pundande tar så sjuuukt mkt hårdare på utseendet för tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 vafan, kan ju inte vara den enda som tyckte hon va snygg.. men visst hade hon lite buk säkert jätteslapp också iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 vafan, kan ju inte vara den enda som tyckte hon va snygg.. men visst hade hon lite buk säkert jätteslapp också iofs Med 1 promille + i blodet är hon säkert en jättepingla. Tror han som fixade retroaktiva a-kassan åt henne har en big shot ifall han är sugen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Den här frågan är riktad till obvspeltorsk mest eftersom han sett både programmet och phdk. Är hon inte väldigt lik Line? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Den här frågan är riktad till obvspeltorsk mest eftersom han sett både programmet och phdk. Är hon inte väldigt lik Line? Niklas, tyckte hon var väldigt lik någon. Var ett tag sen phdk slutade och man såg line, men nog fan var det en slående likhet där nog. Ruggigt lika. Fast Vanessa eller vad hon hette såg mer sliten ut, så Line är definitivt mkt finare Edit: Vanita var namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Niklas, tyckte hon var väldigt lik någon. Var ett tag sen phdk slutade och man såg line, men nog fan var det en slående likhet där nog. Sjukt lika. Fast Vanessa eller vad hon hette såg mer sliten ut så Line är definitivt mkt finare Var ett tag sedan jag såg det också, men visste att jag kände igen hon i lyxfällan. Sedan när jag såg din avatar kom jag på att det Line. Line spelade obv i en högre liga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Var ett tag sedan jag såg det också, men visste att jag kände igen hon i lyxfällan. Sedan när jag såg din avatar kom jag på att det Line. Line spelade obv i en högre liga... Jadu sedär . Jo det gör hon ju absolut. Sen verkar den där Vanita vara jävligt blåst och blind vad som händer runt omkring och hur världen egentligen funkar. Om jag inte minns helt fel var Line en väldigt mer "smart" och ödmjuk tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Någon som är sugen på att åka till Australien med mig? hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joof Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 http://www.tv3.se/story/vanita-bergman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 haha ungerns mindre kända orter, överguld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 http://www.tv3.se/story/vanita-bergman visste att jag sett henne i nått annat program på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 haha ungerns mindre kända orter, överguld Kasta upp lite ghost town bilder imo! Dygnandet går fint, grindat, kollat TBBT samt läst sista harrypotterboken på svenska, bara läst på eng innan. Nu käk, koffein och på grinden en stund igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Fyfan gjorde verkligen en värdelös bluff för hela stacken in i topset nu, dags att stänga ner... +4k för "dagen" iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Fuck det blev monstervärde för ett tag och obv så rök dagsplusset inte sovit på 27h nu, trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 spela trillske mer, blir ganska snabbt stökiga bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8000476.ab mvh sossebladet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 swedish house mafia kommer göra remixes av MGMT på nya plattan :-D :-D :-D :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Man vet att man har sömnproblem när man inte kan somna kvällen efter att man dygnat Eller så är det bara tonårsupphetsning över att tjejen jag gillar ringde mig tidigare ikväll Hon hade rätt bra edge i samtalet mtp att hon förfestade och jag var spiknykter och trött. Hur som helst så tvingar jag iaf i mig ett VIDRIGT glas rödvin atm för att bli lite lugn inför sängen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 fyfan ungrare är jävla halsar av rang mvh inte en chans to be continued... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts