padrinosftw Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2010 Boman city Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Det står ju att jag är tryout så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 du ger oss bara ett levande alternativ och det är openfold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Varför knackar du 2 gator när du slagit upp preflop samt spikar TP på flop? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lllllll Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Tar inte 2gators värde med top par 9 kicker i en 3vägspot. Jag skjuter den floptexturen med hela min range som preflopagressor, m.a.o både med värdehänder och bluffar. in your imo? Vad betyder detta? In your in my opinion? Edit: Vill inte spamma mer i din dagbok så skriver här. Vad menar du med den idiotförklarande smilien här nedan? Tycker du inte att du låter som en idiot när du formulerar en mening på det viset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Vad betyder detta? In your in my opinion? Edit: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Jag skjuter den floptexturen med hela min range som preflopagressor, m.a.o både med värdehänder och bluffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Check flop, bet turn, som spelat betsyn eller checksyn på river beroende på om han är killen som kan värdebetta tunt och skjuta bluffar. Mot standardFI bettar jag nog ut själv och får ofta syn av Ax och sämre tvåpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 älskar poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Check flop, bet turn, som spelat betsyn eller checksyn på river beroende på om han är killen som kan värdebetta tunt och skjuta bluffar. Mot standardFI bettar jag nog ut själv och får ofta syn av Ax och sämre tvåpar. Sulla, god amongst men. :-) :-) :-) Med editrättigheter om jag läser hhn fel så, obv check och inte fold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Jag skjuter den floptexturen med hela min range som preflopagressor, m.a.o både med värdehänder och bluffar. Troll! Edit: Check flop, bet turn och bet river! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 staketet; är du samma staket som spela svs för några år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 cs någon? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 staketet; är du samma staket som spela svs för några år sen? stacket lr låda? de är ite lådan iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 cs någon? rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr grudgematch aim_map ;) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 nä hatar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 nevermind cs någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 dåligt inflytande på mig.. spelade cs för första gången på typ 2 år idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 guld! ska vi köra senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 får se när jag tiltat loss på pokern kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 woow guuuld! bara att retrievea! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Har inhandlat en oldschool mx518 nu men jag kmr inte ihåg mitt uppgifterna till mitt steamacc :C i sc flyter det dock på som vanligt B-) Fungerar den i Win7? Kan inte installera min MX510 och vägrar spela med annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts