boman Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 ahhhh, räknat på trebets-ranger hela natten, skrev just ut dom på två A4-blad, ska plugga till klockan 9. då jävlar ska ni få se på fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/Rakna-3-betranger-pa-natten/127085140639760?ref=ts Det bästa som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 untz untz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 Tiësto är så jävla gryyyyyyyyyyyyym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 Master of Poker tar inte emot några hälsningar just nu, vänligen återkom imorgon eller någon annan dag nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 http://nyheter24.se/maktkamp24/427725-de-rodgrona-knarkar-mer Utmålar vänsterpartister som knarkare samtidigt som dom har en bild med guldfärgat visa och koks. Well played Den typiske socialdemokraten är en kvinna i övre medelåldern. Hon kan sällan fler språk än svenska och engelska och bor ej i storstan. Sossen röker, dricker och hoppar gärna över träningspasset. Däremot missar en sympatisör till socialdemokratiska arbetarepartiet aldrig fredagsmyset. Drömresan är charter till Mallorca. whiskey tango.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 ah, målar om i lägenheten. obv att hunden sätter sig och lutar mot det nymålade när man missar kollen på henne :-( :-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 16 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 16 September , 2010 dränk mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 September , 2010 Rapport Share Postad 16 September , 2010 looool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 Tja darren Uppe med tuppen idag! (y) Grafen visar äntligen stabilt Uppåt! All-in EV:t likaså Ska fortsätta dagen med att måla färdigt sovrummet+dammsuga lägenheten, ser ut som SKIT! Förhoppningsvis ska jag hinna trycka in ett par händer till ikväll.. På återseende // boman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 Epic, det var 2st låtar på tiestos album som av nån anledning gav mig gåshud som fan. Så anade att jag hört dom live och glömt bort det, och så slog jag på dom när jag var hos sorken och han kände igen dom direkt för att vi hört dom live power of the mind. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 back 6k på lowstakes svs och exakt allt irl går åt helvete, fittliv :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 back 6k på lowstakes svs och exakt allt irl går åt helvete, fittliv :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Kom så lägger vi oss på tågrälsen. Längtar tills döden peakar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 lol skulle köpa 1kg godis idag blev 2,5. fml? emil jag kan ta hand om dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 beyond all repair osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 kom kom kom kom kom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 17 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2010 kom kom kom kom kom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 17 September , 2010 Rapport Share Postad 17 September , 2010 ikväll betalade sklansky av en del av sina skulder åt mig :----) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 18 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2010 ikväll betalade sklansky av en del av sina skulder åt mig :----) turgris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 18 September , 2010 Rapport Share Postad 18 September , 2010 tyty kom att tänka på en sjuk grej, jag blev inte leggad när jag var och röstade, normalé Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2010 http://www.pokernews.com/news/2009/04/bertrand-elky-grospellier-sets-new-record-multi-tabling-sngs-6495.html http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/46670-36-tabla-ftw.html Lite sugen, en notis i guinness hade ju inte varit helt fel...spelade egentligen 37 bord samtidigt den gången insåg jag i efterhand och har för mig att jag plussade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2010 Ner och rösta då, C riksdag, M landsting, M kommun. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 19 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2010 Kryssade såklart min gamla högstadielärare i engelska och tyska. En sann kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 19 September , 2010 Rapport Share Postad 19 September , 2010 av de tio första jag tänker på vad gäller vänner sen barnsben har max en röstat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts