Gå till innehåll

36-tabla FTW.


emilio_15

Recommended Posts

Körde 36 bord idag, var riktigt jobbigt, påverkade spelet som fan, tror dock jag är vinnande på nivån jag körde =)

 

36va9.png

 

kul :) och sjukt.. men du tänkte bara fråga om du skulle kunna kommentera min tråd jag har nyligen skrivit, ang en hand som händer gång på gång. undrar om jag gör fel i den handen eller om det bara är variansen om jag bör ändra linje i mitt tänkande mvh ollisch:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kul :) och sjukt.. men du tänkte bara fråga om du skulle kunna kommentera min tråd jag har nyligen skrivit, ang en hand som händer gång på gång. undrar om jag gör fel i den handen eller om det bara är variansen om jag bör ändra linje i mitt tänkande mvh ollisch:D

 

ahhh såg den såg väl standard ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol använder ju bara en när jag kör så många, skulle vara helt jävla omöjligt (för mig iaf) om jag spridde dom över två....

 

Lobbyn på det andra bordet?

Nu när jag har min laptop ska jag köra lobbyn på laptopskärmen och 37 bord på min stora skärm :D

Är det turboturneringar du kör förresten?

Jag skulle aldrig palla $3, får nog testa runt $70 istället, annars rejkar man ju inget ^^

 

Har PS fixat så att man kan cascada 30+ bord nu för tiden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lobbyn på det andra bordet?

Nu när jag har min laptop ska jag köra lobbyn på laptopskärmen och 37 bord på min stora skärm :D

Är det turboturneringar du kör förresten?

Jag skulle aldrig palla $3, får nog testa runt $70 istället, annars rejkar man ju inget ^^

 

Har PS fixat så att man kan cascada 30+ bord nu för tiden?

 

mmm lobbyn på andra men det hjälper inte så enormt tror jag...

Jag körde ju bara för att testa =)

Ja för rejka vill man ju göra......:roll:

ja det är turbo. har det betydelse? har man mer tid eller något på icketurbo?

då får väl jag svara med 38st ;)

 

Ingen aning, jag trycker cascade när jag har 2st bord uppe typ, sen lägger dom sig neråt....sen börjar de läggas på "en ny rad" typ. bredvid. funkar bra så !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mesigt. han på 2+2 80tablar med 2möss och 2 skärmar. det är hardcore.

 

Han har nog mer tid per beslut? Samt att han spelar jättedåligt? :)

Jag tappar inte såååå mkt. Men obv så är han mycket snabbare, jag är verkligen ingen expert, aldrig bra på reflexdataspel som CS och sådant. Tycker snarare det är konstigt att det finns folk som tycket ~6 bord är jobbigt.

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...