Gå till innehåll

PokerStars Freeroll 5 card draw torsdag den 19 augusti


Partneransvarig

Recommended Posts

Pokerstars kör nu på torsdag en Freeroll 5 card draw turnering för oss hör på forumet med 9 satellit biljetter till WCOOP i potten.

 

Datum: Torsdag den 19:e augusti

Tid: kl 21:00

Inköp: Freeroll

Lösen: miljoner

Priser: NYTT ANTAL 30 satellit biljetter till WCOOP värda $11 st

 

Denna turnering är som vanligt låst till norden vilket gör att bara spelare från Sverige, Danmark, Norge och Finland kan spela.

 

Om ni nu mot förmodan inte har ett konto hos PokerStars så kan ni skapa ett HÄR!

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerstars kör nu på torsdag en Freeroll 5 card draw turnering för oss hör på forumet med 9 satellit biljetter till WCOOP i potten.

 

Datum: Torsdag den 19:e augusti

Tid: kl 21:00

Inköp: Freeroll

Lösen: miljoner

Priser: 9 satellit biljetter till WCOOP värda $11 st

 

Denna turnering är som vanligt låst till norden vilket gör att bara spelare från Sverige, Danmark, Norge och Finland kan spela.

 

Om ni nu mot förmodan inte har ett konto hos PokerStars så kan ni skapa ett HÄR![/url

 

Lycka till!

när läggs den ut hitter den inte i lobbyn :shock:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vänta mig av dom större turnering av biljetterna men bättre än ingenting :)

Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag vet förra året var det mycket bättre xD
hemligt va? :) Alltid dåliga lösenord de kör med på sånt här..

 

Ang. frågan så kan man avregga sig och få T$ ifall man vunnit en sat, brukar vara så iaf.

 

Är inte helt säker på att du får lov att spela extreme NLTH med dem dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vänta mig av dom större turnering av biljetterna men bättre än ingenting :)

 

Kan man använda $11 biljetten till något annat Extreme spel som No Limit Holdem? Men ska ändå vara intresserad att spela detta

 

Aldrig funderat på att lägga pokern åt sidan en period och prioritera upplärning av svenska språket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt.
Håller med. Fattigt var det.

Misstänker att vinsten är under 100 kr för att du som vinnare ska slippa betala skatt på den. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja sannerligen magert med bara $100 i prispotten. Lär ju dessutom vara bra bit över 100 spelare trots den ovana spelformen för många. Detta måste vara den sämsta turnering som Poker.se/Pokerforum.nu arrangerat sen jag registrerade mig. Så litet extravärde i en turnering är synnerligen ovanligt.

 

Då det har varit meningar om storleken på det adderade värdet i denna turnering så har jag talat med PokerStars och dom har lagt till 21 biljetter i potten så det är nu totalt 30 satellitbiljetter till WCOOP i potten. :-D

 

Så lycka till än en gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då det har varit meningar om storleken på det adderade värdet i denna turnering så har jag talat med PokerStars och dom har lagt till 21 biljetter i potten så det är nu totalt 30 satellitbiljetter till WCOOP i potten. :-D

 

Så lycka till än en gång

Ah! Såja! Konsumentmakt! :mrgreen:;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När kommer de med inköp? :-)

 

#302159372, 2.9, 5 * WCOOP-03 added.

 

#302160018, 9.9, 3 * WCOOP-19 added. Båda $5+0,5.

 

Jag vet inte om avsikten är att boosta deltagarantalet i specifika turneringar, men WCOOP-03 börjar kl. 23 CET. Kunde man inte istället få välja vilket $200+15 event man vill spela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...