Lokenius Postad 10 November , 2012 Rapport Share Postad 10 November , 2012 hur gick det med din gamla /2 stake?? Fortfarande SvS? lirar högre? lirar annan site? osv Mvh Fanboy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2012 hur gick det med din gamla /2 stake?? Fortfarande SvS? lirar högre? lirar annan site? osv Mvh Fanboy Han klättrade ganska bra och drog in en hel del åt mig. Men killen fick heltidstjänst istället för sin praktik + att han skaffat flickvän. Så vi valde helt enkelt att avsluta stejken. Dock skulle jag stakea han om han skulle vilja återigen då jag tkr han är väldigt bra. Tråkigt som sagt, men får hoppas han blir spelsugen igen Antar att du spelat mkt mot han eller? edit packad som fan, varav dålgia språkkunskaper Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 10 November , 2012 Rapport Share Postad 10 November , 2012 Jag nekade Obvspeltorsk ett svärdkross med en sillisbrud inatt, han fick sova själv på soffan bitter och ensamnen. Vad hade de druckits för att detta beslutet skulle tas? En flaska cockblock eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 10 November , 2012 Rapport Share Postad 10 November , 2012 Han klättrade ganska bra och drog in en hel del åt mig. Men killen fick heltidstjänst istället för sin praktik + att han skaffat flickvän. Så vi valde helt enkelt att avsluta stejken. Dock skulle jag stakea han om han skulle vilja återigen då jag tkr han är väldigt bra. Tråkigt som sagt, men får hoppas han blir spelsugen igen Antar att du spelat mkt mot han eller? edit packad som fan, varav dålgia språkkunskaper aaah vi hade några epic battles.. var kul när man fick sitta IP mindre kul OOP För just den nivån var han ett sicko.. att han sprang som en gud utelämnar vi men ja, han var lite för bra för /2 ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2012 aaah vi hade några epic battles.. var kul när man fick sitta IP mindre kul OOP För just den nivån var han ett sicko.. att han sprang som en gud utelämnar vi men ja, han var lite för bra för /2 ja.. Haha jo men den killen är så special. Helt plötsligt ringer han mig och säger att han ska sluta.. med handen på hjärtat så tror jag att han skulle krossa mig hu på Micro Om nån bryr sig om hur det går för mig är jag upp 60k för månaden . God jul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 11 November , 2012 Rapport Share Postad 11 November , 2012 Vad hade de druckits för att detta beslutet skulle tas? En flaska cockblock eller? En flaska "I like that girl",.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 11 November , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2012 En flaska "I like that girl",.- Haha sorry skapligt mayhem igår Vi får tycka synd om oss själva och Skypegrinda inatt istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 11 November , 2012 Rapport Share Postad 11 November , 2012 Haha sorry skapligt mayhem igår Vi får tycka synd om oss själva och Skypegrinda inatt istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 8 Mars , 2013 Rapport Share Postad 8 Mars , 2013 Obvspeltorsks egen beskrivning av obvspeltorsk: Hej gott folk! En exemplarisk medborgare i mina bästa dagar här. Vad ska man säga om mig då? Spottar inte i glaset och taggar inte nej till en bärs alternativt grogg. Om ni är sugna på att bjuda ut mig på en drink eller två tveka inte! Men VARNING bjud inte för mkt, för vem kan spela biljard med ett rep? Eller spela på en trasig säckpipa? Nä ni förstår det är inte lätt att tukta ett rabarbersvaj Tänker inte göra detta till en tl:dr, men jag är en charmig välhängd ung man i mina absolut bästa dagar. Puss flickor! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 1 Augusti , 2014 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2014 Indeeeed 100k månad kmr aldrig mer hända så SYN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts