ShitSux Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 SERIETIPS DÅ NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5h spelade nu på morgonen nästan hittar ljuvliga 3k, nu mat samt powernapp sen hoppar vi på en snabbis innan det är öl och hockeyderby Vilka serier följer du? Vilken genre föredrar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Vilka serier följer du? Vilken genre föredrar du? Sett allt möjligt. Dexter, the wire, House M.D, californication, falling skies, entourage, lost, prison break, 2 and a half men, vampire diaries, true blood, blue mountain state, jersey shore, SoA osvosv. Fyller på eftersom jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 SERIETIPS DÅ NÅGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5h spelade nu på morgonen nästan hittar ljuvliga 3k, nu mat samt powernapp sen hoppar vi på en snabbis innan det är öl och hockeyderby Suits e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Sons of anarchy, Suits och How i met your mother. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Fick denna av min stejk Kmr man någonsin ifrån den? Är väl för cirkus 1400BB var Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG (kr191.56) Button (kr406.58) Hero (SB) (kr1522.81) BB (kr1421.27) Preflop: Hero is SB with A, 6 UTG calls kr2, 1 fold, Hero calls kr2, BB checks Flop: (kr6) 9, 8, 5(3 players) Hero bets kr5, BB raises to kr17, 1 fold, Hero calls kr17 Turn: (kr40) Q(2 players) Hero checks, BB checks River: (kr40) J(2 players) Hero checks, BB bets kr130, Hero raises to kr1111, BB raises to kr1402.27 (All-In), Hero calls kr1402.27 Total pot: kr2844.54 | Rake: kr15 Results: Hero didn't show A, 6 (nothing). BB had 10, 7 (straight flush, Jack high). Outcome: BB won kr2829.54 lär man göra, inte som spelat dock mtp river raise sizen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Fick denna av min stejk Kmr man någonsin ifrån den? Är väl för cirkus 1400BB var Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr2.00 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG (kr191.56) Button (kr406.58) Hero (SB) (kr1522.81) BB (kr1421.27) Preflop: Hero is SB with A, 6 UTG calls kr2, 1 fold, Hero calls kr2, BB checks Flop: (kr6) 9, 8, 5(3 players) Hero bets kr5, BB raises to kr17, 1 fold, Hero calls kr17 Turn: (kr40) Q(2 players) Hero checks, BB checks River: (kr40) J(2 players) Hero checks, BB bets kr130, Hero raises to kr1111, BB raises to kr1402.27 (All-In), Hero calls kr1402.27 Total pot: kr2844.54 | Rake: kr15 Results: Hero didn't show A, 6 (nothing). BB had 10, 7 (straight flush, Jack high). Outcome: BB won kr2829.54 Eftersom potten är 45 och han bettar 130 på river borde man väl kunna misstänka nåt, säger dock inte att jag hade gjort det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 han kan pusha rakt av river mot beten ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Tkr han spelar den iskallt menmen, hade väl sizeat 400-450ish eller något ;P. Men vettefan om jag kunnat vika om det var random fisk ;P Suits verkar vara ett lovande tips, har aldrig riktigt gillat HIMYM. HIT ME Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 It's always sunny in Philadelphia, The office, White collar, Bored to death, Parks & recreation, Hawaii 5-0, chase, Franklin & Bash, How to make it in America, Leverage, Big Bang Theory, Person of Interest, Revenge, Burn Notice, Community, 30 Rock, The Event, Scrubs, The League, Happy Endings, Arrested Development, Royal Pains, Insåg precis att jag nog haft lite för mycket fritid. En del av serierna är tämligen dåliga, men fungerar som utfyllnad i brist på annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 It's always sunny in Philadelphia, The office, White collar, Bored to death, Parks & recreation, Hawaii 5-0, chase, Franklin & Bash, How to make it in America, Leverage, Big Bang Theory, Person of Interest, Revenge, Burn Notice, Community, 30 Rock, The Event, Scrubs, The League, Happy Endings, Arrested Development, Royal Pains, Insåg precis att jag nog haft lite för mycket fritid. En del av serierna är tämligen dåliga, men fungerar som utfyllnad i brist på annat. Passar mig perfekt då, bara någonting att ha igång i bakgrunden medans man grindar. Perfekt tack! Bara börja plöjja igenom detta då, hade dock sett en del menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Suits är helt ok tidsfördriv, huvudkaraktären är otäckt lam men resten av karaktärerna är faktiskt rätt bra. Its always sunny in philadelphia är min absoluta favorit av komediserierna, helt fantastisk. Game of Thrones måste ses imo. Modern family även det en rolig serie, även om s03 inte har börjat sådär helbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 bumpar burn notice då du får en väldans massa avsnitt lättsam o ball underhållning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Breaking Bad är en av de bättre serierna jag sett på senare dagar, rekas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Missade att jag sett breaking bad vilket jag tycker är en fantastisk serie Burn notice och suits låter som att det får bli mina nästa projekt TACK! och tar gärna emot fler förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Bumpar en gammal goding som måste rulla till grinden, nästan så man blir tårögd Blir även några tröst öl till nattgrindne, fyfan vad värdelöst luleå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barf Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 bumpar burn notice då du får en väldans massa avsnitt lättsam o ball underhållning har det blivit bättre på sistone? kollade väl en säsong lr två innan jag gav upp ... det sista jag minns är att han blir ivägforslad i en lastbil "knight rider style" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 har det blivit bättre på sistone? kollade väl en säsong lr två innan jag gav upp ... det sista jag minns är att han blir ivägforslad i en lastbil "knight rider style" Jag tycker det hållit en ganska stadig nivå hela vägen men man får väl ta det lite för vad det är. Det är ju ganska mkt glimten i ögat även om det är en actionserie. Ingen serie jag rankar i topp för att den har så fantastisk handling men gillar helheten som fan. Allt som är filmat i miami är ju nice bara därför. Att han sen kan allt jag antar alla killar vill kunna och visar hur det går till, samt att sam axe är den ballaste seriekaraktären någonsin räcker för att iaf jag ska uppskatta den som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Oz och Sopranos är två serier man måste ha sett för att få kalla sig själv en man. Seinfeld bör man ha sett med, kulturfenomen deluxe. Curb Your Enthusiasm känns underskattat med (Larry David är ingen höjdarskådis kanske men han kan skriva manus som ingen annan). Den hade säsongsavslutning för inte så längesen. För att säga en aktuell serie - South Park är igång igen, nuts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Oz och Sopranos är två serier man måste ha sett för att få kalla sig själv en man. Seinfeld bör man ha sett med, kulturfenomen deluxe. Curb Your Enthusiasm känns underskattat med (Larry David är ingen höjdarskådis kanske men han kan skriva manus som ingen annan). Den hade säsongsavslutning för inte så längesen. Plussar på Dexter på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 cougar town ska du se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2011 Plussar på Dexter på detta. Given serie obv men speltorsken skrev ju den serien först på sin lista... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2011 Rekar Sleeper Cell. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Var nära att ligga med en 97a idag (14år) som obv ljög om sin ålder. En förlängning i nhl12 räddade mig för att bli åtalad för barnarov. Bra jävla fylla med andra ord. Sånt som händer osv. Godnatt osv back 21k för månaden, men känns som en klonk att jag lyckades hålla giftspenen i shack osoosdovoovo att tillägas 52k från ath i droppet i mitten av förra månaden ;P mkt för en microsopa som mig > Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 lyckas hitta 6k på ett 25min fylleskott 25/50 Dumheter men lyckades ju iaf Bara 15k i hålet nu då. Godnatt osvosvovvvv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2011 Var nära att ligga med en 97a idag (14år) som obv ljög om sin ålder... Väs att du är 16!, prova 14 oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts