Gå till innehåll
Memory

Saint_Bjorn

Recommended Posts

Moget.

Har du inget konstruktivt att komma med behöver du inte svara.

btw. har du våta drömmar om att en dag bli moderator och få vara "en i gänget"?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Har du inget konstruktivt att komma med behöver du inte svara.

btw. har du våta drömmar om att en dag bli moderator och få vara "en i gänget"?

Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig.

Och nej, har redan sagt flera gånger att jag inte är intresserad av moddandet. Tror inte jag har det tålamod som krävs när det gäller fjortisar.

Är däremot imponerad av de som faktiskt ställer upp på helt ersättningfri basis för att försöka hålla ordning på forumet. :h:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Om du anser att en bild med två björnar och ett hakkors är mer konstruktivt än min korta kommentar så säger det mer om dig än om mig.

Kanske inte fullt lika konstruktivt som att som 40-plussare med ordnat liv öppet deklarera hur mycket han njuter av att se en tonåring med svåra drogproblem gå mot fördärvet. I tonåringens egen well dessutom. Sånt kräver en sann kung.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Alltså tråden handlar om Saint_Bjorn. LinYuChun använder bilden som en metafor (du kanske ser likheten mellan bilden och Saint_Bjorns avatar?) och är således on topic. Så ja, hans post är mer konstruktiv än din.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

jag anmälde LinYuChun inlägg i en tråd för jag tyckte kommentaren var rasistisk, saint_bjorn samtyckte, inlägget blev varnat. Så hittade LinYuChun en oneliner ifrån jello i samma tråd där som också kunde anses rasistisk som inte var varnat sedan...

http://www.collegehumor.com/video:1907543

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu