Kåkfararen Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 Hej Tittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar. Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall. Citera
Aeis Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 HejTittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar. Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall. Vet inte exakt men rent instinktivt skulle jag säga att spelar du ett bord med inköp på 10$ så är denna bonus i snudd på omöjlig för dig. Citera
DrRoland Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Ja, du får väl antagligen ihop 1p/bordstimme eller någonting sånt8-) Citera
Mohican Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 HejTittade in hos Donkr.com och såg att de har en 1000 dollarbonus hos Redkings vilken kräver 8000 p på 70 dagar. Hur många poäng drar jag in i timmen om jag sitter vid ett Pot Limit Omaha 6-manna 10 dollarbord och spelar? Bra att veta om det är realistiskt eller om jag ska köra på de mindre bonusarna. Räknade på att jag måste snitta 114 p per dag i så fall. Hah, kul o se att det fortfarande finns andra (o inte bara mej) som onetablar. Annars är det väl 24 bord som gäller idag. Citera
Kåkfararen Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Hmm 1 p per timme på ett bord? Låter lite väl lite med tanke på att det är Omaha. Hos Everest drar jag in kanske 10-25 p per timme på ett 6-manna (utan multiplikator). Kom ihåg att potterna på Omaha blir så mycket större än NL. Även på babyborden. Nu tänkte jag inte lira bara ett bord utan snarare 3-4. Mer än så börjar jag förlora omedelbart. Ville bara veta vad ett bord snittar på per timme. Får man poäng bara om man deltar i handen eller även fast man slängt korten som hos Everest? 1 poäng? J-vla snåljåpar de där RedKings Citera
DrRoland Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Hmm 1 p per timme på ett bord? Låter lite väl lite med tanke på att det är Omaha. Hos Everest drar jag in kanske 10-25 p per timme på ett 6-manna (utan multiplikator). Kom ihåg att potterna på Omaha blir så mycket större än NL. Även på babyborden.Nu tänkte jag inte lira bara ett bord utan snarare 3-4. Mer än så börjar jag förlora omedelbart. Ville bara veta vad ett bord snittar på per timme. Får man poäng bara om man deltar i handen eller även fast man slängt korten som hos Everest? 1 poäng? J-vla snåljåpar de där RedKings Ja det är möjligt att 1p är i underkant, men det är contributed och till skillnad från everest får man inte 1p/1$bordsrake (0,7 såvida det inte är ändrat.) På everest har jag för mig att man får 1,5p/$bordsrake på 6-mannabord+ev uppräkningsfaktor beroende på vip-nivå. Everest är för övrigt mycket tajtare så jag tvivlar på att du får in ens i närheten av 25p/timme där idag. Citera
eastfeet Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Man får 3,25p/$ rakad i cashgame och 5p/$ rakad i turneringar på Ongame. Som drroland säger, svårt att säga exakt hur många p du kommer tjäna med tanke på deras nya rakesystem. Men att grinda av en 8k p bonus kräver allstå att du rakar ca $2400 på 70 dagar. Citera
wheelinho Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Totalt jävla retarderad support hos redkings, hahahahahaha fyfan Citera
vuns187 Postad 17 November , 2010 Rapport Postad 17 November , 2010 Totalt jävla retarderad support hos redkings, hahahahahaha fyfan Hör lite här o där ang deras support , är det strul när man ska ta ut pengar därifrån eller? Har själv en rulle på ca $3k där....aldrig tagit ut tidigare. Citera
Skogiss Postad 3 December , 2010 Rapport Postad 3 December , 2010 Hör lite här o där ang deras support , är det strul när man ska ta ut pengar därifrån eller? Har själv en rulle på ca $3k där....aldrig tagit ut tidigare. Helt efterblivna och sega är dom. Jag har skickat in alla dokument men de är fortfarande segare än FTPs kundtjänst! Citera
Skogiss Postad 7 December , 2010 Rapport Postad 7 December , 2010 Det tog dom 6 dagar att verifiera mina inskickade dokument. Kundtjänsten kunde inte svara hur lång tid det skulle ta. Sedan kan dom inte heller svara på hur lång tid det kommer ta för en utbetalning att bli behandlad. På alla normala sidor behandlas de nästan direkt. Varför ens ha ens kundtjänst när dom inte kan svara på ens frågor? Är detta ett genomgående tema för ongame? Den överlägst sämsta sidan jag spelat på. Citera
Recommended Posts