miata91 Postad 29 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2012 Kan hjälpa dig montera C om det skulle behövas... Skulle oxå reka dig att plocka ihop en burk själv, betydligt mer bang for the buck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ollenilsson Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Varför har dagboken med den sämsta trafiken överskriften "Viktigt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2012 Trådar som "klistras" får automagiskt det epitetet courtesy av forumprogramvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 6 September , 2012 Rapport Share Postad 6 September , 2012 Apple är mångsidiga Köpte Apple TV, som den teknik idiot jag är bara, för att det är kul. Självklart ska den demas för sonen som inte kan släppa sin dator. Det uppstår viss förvirring när Apple TV'ns fjärrkontroll lite random höjer och sänker volymen på hans dator Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 September , 2012 Rapport Share Postad 17 September , 2012 Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 September , 2012 Rapport Share Postad 21 September , 2012 Moderator staben är utökad, förstärkt och föryngrad Välkommen Ludvvig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 November , 2012 Rapport Share Postad 4 November , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 4 November , 2012 Rapport Share Postad 4 November , 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 4 November , 2012 Rapport Share Postad 4 November , 2012 Fick inte killen med racket foten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 November , 2012 Rapport Share Postad 14 November , 2012 Och minns, 1-2 före Taco. 4-2 efter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 November , 2012 Rapport Share Postad 29 November , 2012 Jag fick i uppdrag att plocka ihop en liten lista på i mitt tycke gott vin till ett nytt 15 flaskors vinställ. Jag kom upp med lite förslag, minst två flaskor av varje ofc. Men Vad har jag missat, vad borde vara med utöver dessa att välja emellan? Det tyngre gardet Masi Amarone constasera 275:- Tomasi; nr 22350 279:- Amarone "A" nr 12343 199:- Lite lättare Tommasi Ripasso nr 87201 189;. Amarone Classico Nr 12363 179;. Castelforte Amarone 12379 159:- Masi brolo Nr 32361 155:- Faustino: 1 nr: 2678 149:- Det lätta gardet Valpoliciella Ripasso nr 5352 89;. Rocca de montemssi Nr 2523 89:- Marcues de Arienzo nr:2719 99:- Boxen till de sena kvällarna är en Rocca de montemassi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Får inte numren på ett och tre på de billiga att stämma. Namnsök funkar inte så bra heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Får inte numren på ett och tre på de billiga att stämma. Namnsök funkar inte så bra heller. Long time, no see Katterna är skitstora btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Long time, no see Katterna är skitstora btw. Kul om katterna, hälsar kusinen Följer det mesta du skriver, jävligt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Jaja Skanke Jag skriver ur minnet av vad jag tror att de heter Nr på ettan stämmer, dock ej namnet. Namnet är Castelforte Ripasso (Skäms lite, läste på etiketten) Tvåan är en lite tomte bakom tangentbordet, Marques de Arienzo nr 2710 Och jag kommer kräva ett uttalande om dessa viner. Btw Missat en gammal nostalgisk favorit, kan vara värd att prova Marques de Grinon. Men nr får du leta upp själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 December , 2012 Rapport Share Postad 1 December , 2012 Kul om katterna, hälsar kusinen Följer det mesta du skriver, jävligt trevligt. Tyty! Hälsa tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Jag fick i uppdrag att plocka ihop en liten lista på i mitt tycke gott vin till ett nytt 15 flaskors vinställ. Jag kom upp med lite förslag, minst två flaskor av varje ofc. MenVad har jag missat, vad borde vara med utöver dessa att välja emellan? Det tyngre gardet Masi Amarone constasera 275:- Tomasi; nr 22350 279:- Amarone "A" nr 12343 199:- Lite lättare Tommasi Ripasso nr 87201 189;. Amarone Classico Nr 12363 179;. Castelforte Amarone 12379 159:- Masi brolo Nr 32361 155:- Faustino: 1 nr: 2678 149:- Det lätta gardet Valpoliciella Ripasso nr 5352 89;. Rocca de montemssi Nr 2523 89:- Marcues de Arienzo nr:2719 99:- Boxen till de sena kvällarna är en Rocca de montemassi Du vet uppenbarligen vad du gillar Crappy. Har du lust att skriva om hur du kom dit? Kärlek vid första klunken, eller har du jobbat dig till Italien via La Garonne och Beyaz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Njaee ärs de som äras bör. Jag har från gymnasietiden tyckt att rött är bättre än vitt. Så La gornne, Beyaz (med smak av koda vill jag minnas ) Tyska lantvinet och dylikt fick ge vika för 43:- Chatlet Itakt med tilltagande ålder blev det givetvis lite högre krav, men hade tills för något år sedan lite svårt att se hur man kunde lägga mer än 100:- på en flaska vin. Även om jag blandade friskt av spanskt, franskt och sydafrikansk. Men så en dag var det dags att bjuda på lite bättre vin, och vart vänder man sig då och ber om råd? Självklart till PF.nu Ola B och Devanteriel fick in mig på rätt spår. Så stort tack till dem. Den där extra 100 lappen på priset är faktiskt värt vartenda öre och kan förvandla en god middag till en utsökt. Numera försöker jag botanisera friskt i 150-250kr intervallet, men ramlar oavbrutet tillbaka till det Italienska och då i huvudsak Amarone. Jag skulle uppskatta massor av tips, vad dricker ni andra? Jaja GT är en sak, men jag rör inte sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pierro29 Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Vin är för kvinnor. Ta tag i er själva för guds skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 December , 2012 Rapport Share Postad 29 December , 2012 Vin är för kvinnor.Ta tag i er själva för guds skull. +0,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Februari , 2013 Rapport Share Postad 13 Februari , 2013 Maj 2009: TF: "Tror du att du håller på med något pokerrelaterat om tre år?" VALTEREGO: "Tveksamt" Epic fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 Februari , 2013 Rapport Share Postad 13 Februari , 2013 Skulle kanske inte kalla det "epic", men ja, FAIL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 Jag var nyligen inne på din blogg och kunde konstatera att den handlar fortfarande om poker och håller fanan högt. SJälv är jag rätt off från pokern nu. Men nörd är jag fortfarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 Jag var nyligen inne på din blogg och kunde konstatera att den handlar fortfarande om poker och håller fanan högt. SJälv är jag rätt off från pokern nu. Men nörd är jag fortfarande! Tyty Är du kvar i grannstaden? Tittar du in vid tillfälle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 27 Februari , 2013 Rapport Share Postad 27 Februari , 2013 ho män visst ä ja dä Ja, börjar bli dags att speeda upp det där. Så få tillfällen då jag har fritid just nu, men vad sägs om att vi styr upp det i april? Då kommer jag att ha fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts