Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

God fortsättning på er. Det blev en minst sagt omtumlande jul, bra på många sätt med mycket tid för familjen, men också flera jobbiga besked.

 

Först budet om Joacim Andos tragiska bortgång som berörde mig djupt, trots att jag inte kände honom speciellt väl. Alla som träffat honom kan vittna om en varm och ödmjuk personlighet som var lätt att tycka om.

 

Sedan fick vi under gårdagen ett svårt sjukdomsbesked i den innersta kretsen av anhöriga, som kommer att påverka vår vardag rejält under en lång tid framöver. Nu håller vi tummarna för en lycklig utgång på detta, trots att det är för tidigt att säga något.

 

 

Hur som, 2011 har varit ett mestadels bra år både på det privata och yrkesmässiga planet. Jag kommer att försöka sammanfatta det mer, men vill i alla fall tacka forumiter och andra människor jag träffat för givande möten. I synnerhet alla ni som fått mina jobbresor att gå fortare och varit lite mer guldkantade. Jag tror att ni vet vilka ni är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...