devalanteriel Postad 9 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 Pratar gärna hockey. Tyvärr är ju Flyers ute nu så jag får väl heja lite på King Henrik till Stanley Cup. Sverige-Tyskland också alltid roligt att se. Skönt med matcher där jag blir glad oavsett vilka som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 Föredrar generellt hockey framför fotboll. Är dock helt ointresserad av svensk klubbhockey, enbart landslagshockey och NHL som lockar. Började som ett Detroit-fan, men har insett att mitt hjärta klappar allt mer för Boston Bruins. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ferrari_ Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av ferrari_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 9 Maj , 2012 Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 Pratar gärna hockey. Tyvärr är ju Flyers ute nu så jag får väl heja lite på King Henrik till Stanley Cup. Sverige-Tyskland också alltid roligt att se. Skönt med matcher där jag blir glad oavsett vilka som vinner. Rangers all the way. För den som tycker om att sportsbetta så borde Washington vara ett klart bet på 16 ggr pengarna på betfair just nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 9 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2012 16x Caps för SC verkar lite snålt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Tack för kaffet! Har ju sett här i dagboken att det strömmar in kompetenta modansökningar Så PF ska nog klara sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Föredrar generellt hockey framför fotboll. Är dock helt ointresserad av svensk klubbhockey, enbart landslagshockey och NHL som lockar. Började som ett Detroit-fan, men har insett att mitt hjärta klappar allt mer för Boston Bruins. Så jävla mycket this. Förutom Detroit och Bruins obv. Capitols och Rangers all the way. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Tack för kaffet! Har ju sett här i dagboken att det strömmar in kompetenta modansökningar Så PF ska nog klara sig. Åååå, den sötaste modden också Alltid de vackra som försvinner för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Åååå, den sötaste modden också Alltid de vackra som försvinner för fort Är ju så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Är ju så Inget avskedstal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Inget avskedstal? Nej. Bara AvSKED. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Nej. Bara AvSKED. Internhumor. Me like btw, min terapeut säger att det är bra att prata om den traumatiska händelsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Maj , 2012 Rapport Share Postad 10 Maj , 2012 Må alla pokergudar förbarma sig över dig käre B. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Då finns det ju en mod-plats ledig till fowran Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Tyvärr för fowran står nog Maliik före i kön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Då finns det ju en mod-plats ledig till fowran I see where you are going, but no Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 maliik who? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 "Aug 2010" var nog några år åt fel håll för att minnas denne legendar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Maliik who? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 http://pokerforum.nu/forum/search.php Till exempel en del underhållande och nostalgisk läsning i: http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/6334-t-ppa-till-k-ften-p-ken-lenna-rd.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 http://pokerforum.nu/forum/search.php Till exempel en del underhållande och nostalgisk läsning i: http://pokerforum.nu/forum/vrigt-om-poker/6334-t-ppa-till-k-ften-p-ken-lenna-rd.html Ah, tack Sökte här http://pokerforum.nu/forum/members/list/ utan lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Tyvärr för fowran står nog Maliik före i kön. Jag kan gå i god för fowran om det hjälper? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Jag kan gå i god för fowran om det hjälper? Tyvärr Finns en hel del folk jag gärna går i god för och gärna firar jul med, som jag ändå inte skulle vilja ha som moddar här. En del av dem har dessutom både gott omdöme och kan poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Tyvärr Finns en hel del folk jag gärna går i god för och gärna firar jul med, som jag ändå inte skulle vilja ha som moddar här. En del av dem har dessutom både gott omdöme och kan poker. Att fira jul med någon är mao. det bro-igaste man kan göra? Kanske stämmer fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 11 Maj , 2012 Rapport Share Postad 11 Maj , 2012 Att fira jul med någon är mao. det bro-igaste man kan göra? Kanske stämmer fan Jo, jag tror väl julafton smäller högst, följd av midsommar. Vill dock slå ett slag för Menlösa barns dag som jag tycker vi borde öka betydelsen av. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts