Crappy Postad 28 November , 2011 Rapport Share Postad 28 November , 2011 Börjar bra här med, lutar åt storstryk med besked Hoppas du börjat bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2011 Humor, i min lärobok i kognitiv neurovetenskap används Chris Moneymaker som exempel i kapitlet om beslutsfattande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Opss Insåg imorse att jag kutar omkring med en FullTillt mössa. Får man stryk på stan för en sådan sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Opss Insåg imorse att jag kutar omkring med en FullTillt mössa. Får man stryk på stan för en sådan sak? Haha... FullTilt mössa är en big no no.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Opss Insåg imorse att jag kutar omkring med en FullTillt mössa. Får man stryk på stan för en sådan sak? Min kompis blev utskälld på Ica för han bar en Full Tilt-mössa igår. "Fattar du hur mycket pengar jag torskade?! Och du springer och gör reklam för dom!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Har en halv miljard full tilt-golfbollar... Men det gör inte så mycket, de flesta åker ändå ut i skogen eller ner i vattenhinder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Jag har fulltillt mössa på huvudet och hela källaren full med vatten Varfan är du när man behöver dig Illvillja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Fan Omalley? Du är brandman, vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 December , 2011 Rapport Share Postad 10 December , 2011 Fan Omalley? Du är brandman, vad göra? Omalley sprutar vatten och det är väl knappast mer vatten du vill ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 10 December , 2011 Rapport Share Postad 10 December , 2011 Omalley sprutar vatten och det är väl knappast mer vatten du vill ha? Jädra fördomsfulla bonnläpp! På max 20% av våra utryckningar sprutar vi vatten, vi är allkonstnärer vet du! Hoppas det löste sig Crap! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Tack för i lördags Valterego, trevligt som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Tack för i lördags Valterego, trevligt som alltid Uw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Tackar o bockar. Ett ännu större tack till Jäger som förstod att hans liv hängde på att han sov tyst som en mus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Tackar o bockar. Ett ännu större tack till Jäger som förstod att hans liv hängde på att han sov tyst som en mus Tack själv för prioriteringen att komma hit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Tackar o bockar. Ett ännu större tack till Jäger som förstod att hans liv hängde på att han sov tyst som en mus Ni var så söta ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Ni var så söta ihop. Btw, rätt elakt av den laktosintolerante att beställa in laktosefterrätt för att klonka den enda ensamma sovplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2011 Jag upprepar att jag hade nog med tabletter med mig för att tåla en förrätt eller en efterrätt med laktos, men inte båda... Anyway, du ska vara glad. Jag vaknade kanske 14-15 gånger av att det gjorde ont att sova i den. Borde ha flyttat mig till soffan men jag var för trött. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 Suck I fredags fick jag hela källaren full med vatten, och nu får jag inte dricka det? http://www.bt.se/nyheter/boras/boras-energi-och-miljo-(3070062).gm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 December , 2011 Rapport Share Postad 12 December , 2011 SuckI fredags fick jag hela källaren full med vatten, och nu får jag inte dricka det? http://www.bt.se/nyheter/boras/boras-energi-och-miljo-(3070062).gm sälj det till omally Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 December , 2011 Rapport Share Postad 13 December , 2011 Någon mer än jag som stör sig som fan på att bord med en tom men reserverad seat dyker upp i Starslobbyn när man kryssat i "hide full"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 December , 2011 Rapport Share Postad 13 December , 2011 Någon mer än jag som stör sig som fan på att bord med en tom men reserverad seat dyker upp i Starslobbyn när man kryssat i "hide full"? Nix. Däremot är det ett helvete när mer än en lampa i den sjuarmade adventsljusstaken är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 God Jul I väntan på julmaten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 27 December , 2011 Rapport Share Postad 27 December , 2011 God fortsättning på er. Det blev en minst sagt omtumlande jul, bra på många sätt med mycket tid för familjen, men också flera jobbiga besked. Först budet om Joacim Andos tragiska bortgång som berörde mig djupt, trots att jag inte kände honom speciellt väl. Alla som träffat honom kan vittna om en varm och ödmjuk personlighet som var lätt att tycka om. Sedan fick vi under gårdagen ett svårt sjukdomsbesked i den innersta kretsen av anhöriga, som kommer att påverka vår vardag rejält under en lång tid framöver. Nu håller vi tummarna för en lycklig utgång på detta, trots att det är för tidigt att säga något. Hur som, 2011 har varit ett mestadels bra år både på det privata och yrkesmässiga planet. Jag kommer att försöka sammanfatta det mer, men vill i alla fall tacka forumiter och andra människor jag träffat för givande möten. I synnerhet alla ni som fått mina jobbresor att gå fortare och varit lite mer guldkantade. Jag tror att ni vet vilka ni är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 December , 2011 Rapport Share Postad 31 December , 2011 Gott nytt forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 December , 2011 Rapport Share Postad 31 December , 2011 Slänger in en God Jul och Gott Nytt År-hälsning här! /Hoppas vi ses ett par ggr i år trots min landsflykt //woopwoop, min signatur är relevant igen ///nyårsmiddan blir så Svensson att tom du erik skulle bli grön i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts