devalanteriel Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 lång omskrivning Thank you for proving my point. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 The rich get richer and the poor get...children. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Thank you for proving my point. Din poäng om att jag har åldersnoja? Not anymore my friend! Blev väldigt tydligt i Vegas. Ett dussin VIPs i 21-23års åldern som ständigt skulle festa. Gubben Jennez pallade inte med det och tog sitt ansvar som vuxen och festade bara en handfull ggr på tre veckor. Och det kändes liksom inte pinsamt eller fel på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Hatar facebook. Tips, ha inte något konto. Det funkar fan så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 och därefter åker vi båda till Cypern, när ska ni dit och vart på cypern ska ni va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Denna är till dig björnen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Alltså, facebook är ju bra om man vill hålla kontakt. Och gamla ex har man ju ändå varit attraherad av nån gång... Det är både kul och lite plågsamt. Och ang åldersnojan så ja, jag är skitnojig! Jag krisade rätt ordentligt vid 30 och 40 kommer inte bli enklare. Hela mellanperioden känns som en inverterad balansgång på slak lina (alltså inte mellan två höjder utan mellan två djupa hål). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 när ska ni dit och vart på cypern ska ni va? Början oktober och Larnaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Alltså, facebook är ju bra om man vill hålla kontakt. Och gamla ex har man ju ändå varit attraherad av nån gång... Det är både kul och lite plågsamt.Och ang åldersnojan så ja, jag är skitnojig! Jag krisade rätt ordentligt vid 30 och 40 kommer inte bli enklare. Hela mellanperioden känns som en inverterad balansgång på slak lina (alltså inte mellan två höjder utan mellan två djupa hål). 39:e året var inte så roligt, jag fyllde 40 nu i Januari och det var en lättnad.... Nu är man fri igen från alla demoner... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Början oktober och Larnaka. ah, ska till fig tree bay då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Ah, soft. Skrev iofs fel, det är Limassol vi ska till, men det är ju ännu längre bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Tips, ha inte något konto. Det funkar fan så bra. dåligt med ungdomspoäng att inte ha facebook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 dåligt med ungdomspoäng att inte ha facebook Jag har sju konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jag har sju konton. tryingtoohard.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jag har sju vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Ursprungligen postat av Crappy Visa inläggOk, då har jag en ide, igen Det sägs att du snart ska flytta närmare vattenpölen/hålan/tråkigaste-staden-ever Borås? Det vore trevligt om vi kunde få ihop en liten modträff när flytten är kvar, så jag spar den tills dess för en liten provsmakning. (jaja inte mycket till muta jag vet, men jag lockar med det lilla jag har (vad menar du med det?):[/i]mrgreen: ) Jag bjuder på den korrigeringen Hörruduuuduu Bara för att du en gång upplevt Borås behöver du inte avslöja allt om vår lilla stad med storstadkomplex och mindervärdskomplex. Taskigt Imo Jo vad jag menar? Jodu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 39:e året var inte så roligt, jag fyllde 40 nu i Januari och det var en lättnad....Nu är man fri igen från alla demoner... Jo jag har hört många säga det, så jag hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Jo jag har hört många säga det, så jag hoppas. Du kan ju försöka skjuta på det lite till och leka playstation med mig ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Två dagar har ju nästan oavbrutet spelat Assassins Creed 2. Så jäkla skönt spel, har nästan lite svårt att välja mellan RDR och AC2 som det bästa. Men jo, RDR är nog ändå bäst tack vare den enorma friheten. Däremot lurade en polare mig att skaffa Fallout 3 förut, och om det tycker jag så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Du kan ju försöka skjuta på det lite till och leka playstation med mig ikväll? Absolut! Risken finns dock att min son anser sig ha förtur till PS3:an ikväll eftersom jag motat bort honom rätt länge nu med hot om stryk (AC2:s fel...det är beroendeframkallande), men jag klarar det nog inte så länge till... vill ju ändå helst inte starta ett slagsmål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Absolut! Risken finns dock att min son anser sig ha förtur till PS3:an ikväll eftersom jag motat bort honom rätt länge nu med hot om stryk (AC2:s fel...det är beroendeframkallande), men jag klarar det nog inte så länge till... vill ju ändå helst inte starta ett slagsmål. Hur ska du inte kunna spöa din unge liksom? I USA såg jag massor av föräldrar som gav kidsen en lavett vid minsta gnäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/62242-red-dead-redemption-posse-ps3.html#post1508693 *Samlar ihop ett posse* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Hur ska du inte kunna spöa din unge liksom? I USA såg jag massor av föräldrar som gav kidsen en lavett vid minsta gnäll. Han är 16 och gymmar. Jag är snart 40 och degar. Men än så länge tar jag honom med tyngden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Han är 16 och gymmar. Jag är snart 40 och degar.Men än så länge tar jag honom med tyngden. Ops Risken finns att det är slut med att pappa är stålmannen, starkast och bäst i hela världen i björnska hemmet ikväll. Pappan åker på en smäll med orden -Lägg av farsan, det är mitt spel. Håll dig härifrån TÖNT (Min är bara 15 och än tar jag honom tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 28 Juli , 2010 Rapport Share Postad 28 Juli , 2010 Min äldsta är 17, jag 39. Jag har inte en chans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts