Gå till innehåll

Winner Poker (ipoker) skattefritt?


Flinten

Recommended Posts

Hmm, är risken stor att bli granskad när man skattar på poker? Kommer de börja nosa runt då? Känns ju lite omvänt. Visst har man tagit ut mindre summor under åren, största på kanske 8k.

 

Undrar om de kan lukta till sig dem bara för man visar upp sig frivilligt på deras skatteradar och deklaraer... isf vore det ju alla tiders.

 

Någon som vet om skv kan se ens utländska konton?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De va ca 2 år sedan tror jag. 2008 vare iaf, då va han 18 och blev lite kaxig ;)

Han har fötterna på jorden nu igen så att säga..

 

Om hann vann 2008, så skulle han ha deklarerat vinsten 2009 och betalat in skatten när han fått skattebeskedet. Han är ju inte alls home and safe ännu. Det kan fortfarande bli eftertaxering, om han upptäcks.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redan beslutat mig för att skatta då det är såpass stora summor, men är det risk att de granskar en om man väljer att deklarera? Känns lite omvänt som sagt, hmm han skattar.. undrar vad det är för fel på honom - vad vill han dölja!? GET HIM!

 

Håller med. Också beslutat mig för att skatta, men känns väldigt tråkigt om de går tillbaka en massa år och kollar varje liten pissvinst man plockat ut från sidor som kanske inte är skattefria då. Lär väl sluta med att jag går back det här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Möjligt att det är skattefritt, möjligt att deras bjud-in-vän bonus ser väldigt bra ut! BLI INTE LURADE. Den svenska hemsidan har fel villkor på den bonusen på 3 viktiga punkter.

Support är det absolut sämsta jag mött.

Otroligt korkad säkerhetspolicy som tillåter spelare att sätta in pengar och göra massa saker men inte ta ut förrän man behövt ge ut personlig information.

 

Det enda bra med hemsidan är att det är dåligt motstånd så man vinner lätt även om man tiltar sönder på support.

AVSTÅ, och välj annan iPoker-sida istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...