Crappy Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Hmmmm? Jag hittade det dolda meddelandet Jaja jag får väl finna mig att vara hajmaten, nu när Bjoelle, jens och övriga highrollers kommer:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Jag räknade dig iofs till hajarna... Och hur jävla farlig är en haj på land? Den jävla förolämpningen gick fan inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Nej, den här gången sköter jm_j och J-O omparkeringar och flytt av bilar. Självklart, njema problema. MVH J-O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Nej, den här gången sköter jm_j och J-O omparkeringar och flytt av bilar. Självklart, njema problema. MVH J-O Ingen problem. Sen att bilarna hamnar i någon åker nära Fjugesta kan vi inte rå oss för eftersom våra inbyggda GPS fungerar i fyllan lika bra som den som Jöns har i bilen. Sen hur jag/vi tagit oss tillbaka till herrgården är ett fall för X-Files.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Ingen problem. Sen att bilarna hamnar i någon åker nära Fjugesta kan vi inte rå oss för eftersom våra inbyggda GPS fungerar i fyllan lika bra som den som Jöns har i bilen. Sen hur jag/vi tagit oss tillbaka till herrgården är ett fall för X-Files.... Dom kan fan fundera, vi säjer inget, jag vet ett kanonställe att parkera skitbilarna, stavas svartån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Kör en "favorit i repris" för er som inte varit till bunkern. Egentligen är det en stor BDSM-bordell på vischan vi ska till men MikeTime försöker hålla lite lagom låg profil. Såhär brukar det gå till: Dom kan fan fundera, vi säjer inget, jag vet ett kanonställe att parkera skitbilarna, stavas svartån Zoink! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Nu vill jag se skjortor på er allihop, jag har nämligen tänkt spela dom av er ps mike du har im Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Kan nu avslöja att Appelsf även denna gång sponsrar med en graverad pokal, modell större, till vinnaren! Så nu är vinnaren garanterad: * 22K * $100-ticket på William Hill * Evig ära Tackar Appelsf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Jag kommer att bidra med recensionsexet av Pokerkontrollen, endast använt några timmar. Detta går till den som åker ut först ur turneringen (om det inte är jag, så slipper vi putslustigheter här ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Jag kommer att bidra med recensionsexet av Pokerkontrollen, endast använt några timmar. Detta går till den som åker ut först ur turneringen (om det inte är jag, så slipper vi putslustigheter här ) Tack :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Självklart så utlovar jag en bounty på mig, vad det är kanske ni får se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Jag bidrar med några signade ep-plattor om tryckeriet håller deadlinen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Jag bidrar med några signade ep-plattor om tryckeriet håller deadlinen Sweet... Hur klonkar man en sån då... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Jag bidrar med några signade ep-plattor om tryckeriet håller deadlinen Du kan ta med en extra åt mig för köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Sweet... Hur klonkar man en sån då... Hmm.. det är väl upp till mike att bestämma. Kan ju ha en som bounty på mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Du kan ta med en extra åt mig för köp. Kan iofs tänka mig köpa en oxå... Men lär knappast behövas, räknar med att ta din bounty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Jag kommer att bidra med recensionsexet av Pokerkontrollen, endast använt några timmar. Detta går till den som åker ut först ur turneringen (om det inte är jag, så slipper vi putslustigheter här ) Åfan! Nu blev jag lite sugem på att göra favorit i repris. Jag bidrar med några signade ep-plattor om tryckeriet håller deadlinen Du kan ta med en extra åt mig för köp. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tar med mig en låda för köp och avsätter 3 st till turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 HJÄLP!! Någon pålitlig, hyfsat nykter, som kan tänka sig att "jobba" under kvällen? Behöver dels lite allmän hjälp med växling osv men huvuduppdraget blir att agera dealer på finalbordet. Troligtvis spelas finalbordet någon gång vid 4:00-7:00 på söndagen. Kontant ersättning givetvis plus den dricks som ft-lirarna brukar bidra med. PM:a ifall intresse finns. Har en kille redan som ställer upp men han ser gärna att någon mer hjälper till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Uppdatering: Reservlistan: 1) S Wiiand 2) C Rust 3) J Willen 4) Nadelius Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Mrs Taman "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen BORD 3 Carro Andersson Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B Frippe "Omalley" Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 25 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2010 Sno hem lite namnskyltar från jobbet mike. Sånna där med säkerhetsnålar på så alla får nåla upp sig med namn.... så man fattar vilka idioter som är bakom pf-nicken. /kungkroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 ja då är bountyn fixad, tror även Mike har det utlovade, laddad som fan, dessutom ska jag ju vara parkeringsvakt, säger bara en sak, Passa er jävligt noga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Hoppas att detta kommer styras upp någon fler gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Micke du har im, din trötte fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2010 Uppdatering: Reservlistan: 1) simonlofberg 2) Sandra Buck 3) m1978 Bordsplaceringen ifall någon missat den: BORD 1 Fredrik "Juggler" Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Erik H Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Jens "Jennez" Pelle G Niklas "Ettan" Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Bjoelles polare, Fredrik Nilsson Dani "Grubbla" B Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts