Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mike, stryk mig från turren.

 

Jag kunde köpa Roffes förra grej om att plocka kulor ur Jens röv med lite glimten i ögat, men detta tycker jag är över gränsen

 

Sluta yra din lillgamla jävla nolla. Du kommer inte att vara där. Det dyker väl upp ett brädspel som är högintressant hemma hos Glimne som vanligt.

Skyll på lång körning med bil eller något annat...

 

Om du mot förmodan dyker upp...ta av dig glasögonen...

 

Jag vill inte medverka i ett sammanhang där hot om våld förekommer.

Jag har inget mot dig Roffe, du har vart trevlig när vi träffats, men jag känner att jag måste sätta en gräns för vad jag tycker är OK.

 

Peace.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jepp! Sjukt säkra källor med. Dock sa väl inte synthar-dealer allt, borde även lagt in kompetent. Dvs "kompetent synthar-dealer" är det jag borde sagt från början.

 

Galet vad Sverige är litet du Mike ;)

 

Jag har varit lite inblandad i att fixa dealer. Jag frågade en kompis till mig och verkar intresserad men har inte fått definitivt svar än. Kan det vara samma person tro? Han har ett konto här på pf, men har inte varit aktiv här på länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hogge, låt inte idioten styra och ställa, det är ju det han vill. Jag åker och jag hoppas verkligen att du följer med. :-D

 

Nu är kanske FylleHogge som skrev inlägget inatt kanske lite mer principfast än vad dagens BakisHogge är, men jag står för det jag skrev

 

Hot om våld, vilket sista raden på Roffes inlägg är, även om han säkert kommer att förneka det, är aldrig OK. Roffe får vara hur jävla förbannad han vill på dig, det är ändå inte ok att säga att "Kommer du, så får du stryk", vilket han ju säger.

 

Det handlar inte om att det är du och Roffe, jag hade reagerat likadant även om det var för mig två helt okända människor.

 

Jag tror ni klarar er utan mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det väl kommer till kritan så är han där lapproffe ganska mjuk kille, vill minnas att allt slutade väl när klyka och lapproffe träffades för första gången.

 

Jodå, jag var där, det var så lugnt och fint.

 

Det kommer säkert inte hända ett skit denna gången heller, men det är inte det saken gäller.

 

Jag är fullständigt medveten om att folk tycker jag är töntig och löjlig, men det skiter jag högaktningsfullt i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta yra din lillgamla jävla nolla. Du kommer inte att vara där. Det dyker väl upp ett brädspel som är högintressant hemma hos Glimne som vanligt.

Skyll på lång körning med bil eller något annat...

 

Om du mot förmodan dyker upp...ta av dig glasögonen...

 

Men herregud, jag hoppas att du bara glömt ett gäng smileys och försöker dig på ett skämt.

Annars måste det där vara bland det mest patetiska jag läst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror ni klarar er utan mig

 

Öhm, nej? Du kommer och därmed bastu.

 

Rätt säker på att roffe och jens grävt ner stridspitten och rökt haschpipa så roffes post är väl bara en psykpost. Men har man inte med sig hela storyn så kan jag väl fatta varför man reagerar som du gjorde. Men som sagt, tror att det är vatten under en bro nu.

 

Passa dig Hogge, annars ber jag tåget ta omvägen förbi karlstad och så drar jag dig kicking and screaming till mikes ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj då! Ludde borde ju vara där... Han är ju min skjuts och vi räknade kallt med avhopp från någon. Nu ser det dock mörkare ut :S

 

Ludde bor i Gävle och du i Gislaved och turren är utanför Örebro?

Missar jag något här? :-D

Jag bor 4 mil från Gislaved och tänkte köra själv men samåkning kanske tåls att fundera på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ludde bor i Gävle och du i Gislaved och turren är utanför Örebro?

Missar jag något här? :-D

Jag bor 4 mil från Gislaved och tänkte köra själv men samåkning kanske tåls att fundera på?

 

Låter ju som en självklar samåkning :D

Ska kolla med Ludde om han ville ta den långa omvägen för sällskapet, eller om han hellre kör direkt =)

 

@ Hogge: Jag vet inte om det finns nån bakgrundshistoria, men det känns imo extremt löjligt att inte komma för att Roffe har riktat ett "hot" mot någon i en diskussion där du själv inte ens var delaktig (?).

Lite som att vägra gå på en hockeymatch för att du hörde att nån från djurgårdsklacken sa att AIK-supportrarna luktar fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men herregud, jag hoppas att du bara glömt ett gäng smileys och försöker dig på ett skämt.

Annars måste det där vara bland det mest patetiska jag läst!

 

JAG? SKOJA? Nä nu jävlar...

 

Kevlarkalsonger på är vad som gäller.

En pokerklubb utan skottlossning är som en...som en...som en...Ja som en bridgeklubb utan Westerlund...

 

Hys ingen oro, dear ladies. Jag kommer för att spela kort och för att ljuga ihop en massa storys i fyllan. Jag är för gammal för att slåss.

Men för Jöns kan jag göra ett undantag....:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike. Om det känns obekvämt för någon snoris att jag ska vara med, så kan jag hoppa av den här turneringen.

Jag vill minnas att en turre hos Valterego slutade med att några lirare vägrade vara med ifall HemskeRoffe skulle dyka upp.

 

Vilka dessa små fittor var, vet jag inte, men Klyka vet garanterat. han vågar inte säga det bara...8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mike. Om det känns obekvämt för någon snoris att jag ska vara med, så kan jag hoppa av den här turneringen.

Jag vill minnas att en turre hos Valterego slutade med att några lirare vägrade vara med ifall HemskeRoffe skulle dyka upp.

 

Vilka dessa små fittor var, vet jag inte, men Klyka vet garanterat. han vågar inte säga det bara...8-)

 

Antar att jag är snorisen du hänvisar till.

 

Åk du, släng gärna iväg ett hot eller två på vägen, för det är ju din humor. Helt ärligt, jag tycker att du är patetisk och tragisk.

 

Jag gillar dig Roffe, du kör din stil, även när

omgivningen skakar på huvudet och ler lite inställsamt.

 

Eventuella felstavningar skyller jag på hög promillehallt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...