Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.


MikeTime

Recommended Posts

Äntligen har siterna insett att de måste rekrytera nya spelare från de fiskrikaste vattnen för att hålla liv i nätpokern! Och eftersom Roffe deltar så vet man att dessa siter är legitima, pålitliga och inte äckelkapitalistiska. Säkert därför Nördig Bet inte har bidragit med något ännu.

 

Roffe kommer inte... :-(

 

hehe det stämmer bra... ge det till mike.. det är han värd... kan även behöva äta upp sig lite!!

 

Värd ja, äta upp sig nej!

 

Jag tycker att det är shyst o lägga in minst en ticket till randomplacering också. Kul om inte bara proffsen vinner nåt.

 

Ingen addon utan enbart en halv startstack för tidigt bustade?

 

Ok, vi tar en av Paf´s $33-tickets och slumpar ut den! Bra idé - då kan du och jag vinna nåt också.

På fråga två svarar jag att det stämmer bra. Enbart en s.k "second chance". Bustar du innan sjätte perioden kan du köpa en halv startstack (7.5K) för det rabatterade priset 300. Ingen add-on således.

 

Instämmer, jag vill också vinna något

 

Skippa mellanhänderna, skicka ett SuperWeekend-paket hitåt

 

Du och jag är statsanställda Hogge, vi har råd att köpa in oss ändå i vilken liveturre som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Uppdaterad prisstruktur

 

1 22 (+ tokens på William Hill, värde $100)

2 11 (+ tokens på William Hill, värde $100)

3 7,5 (+ 1 st $33-ticket på Paf)

4 5 (+ 1 st $33-ticket på Paf)

5 3,5

6 2,5

7 2

8 1,7

 

Utöver detta kommer den som åker ur turren först att få ett litet tröstpris. En st $33-ticket på Paf kommer även att lottas ut (endast kassören vet vilken plats som vinner den).

 

Återigen: är du anmäld men redan nu vet att du inte kan komma - hör av dig snarast så att den på reservlistan som står på tur får platsen i god tid innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...