Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vänligt att nån vill bjuda mig på lunch, men jag sätter min förhoppning till samåkning med jennez. Vet ej om lunchkalaset ryms inom tidsramen.

 

Nja, det var herr J själv som påstod imorse på msn att han troligtvis kommer för lunchuppladdningen.

 

 

Troligen.

 

Ja, det är inte hela världen om någon inte hinner dit. Behöver bara ett hum om hur många det blir för att kunna fixa till någon bra lunchdeal. Ska försöka med "Valfri pizza el. sallad inkl starköl för XX:- samt ett alkofritt alternativ till Valterego".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det var herr J själv som påstod imorse på msn att han troligtvis kommer för lunchuppladdningen.

 

 

 

Ja, det är inte hela världen om någon inte hinner dit. Behöver bara ett hum om hur många det blir för att kunna fixa till någon bra lunchdeal. Ska försöka med "Valfri pizza el. sallad inkl starköl för XX:- samt ett alkofritt alternativ till Valterego".

 

Fjanta inte, skaffa en deal för alla så är det väl bara att jag säger till på plats att jag vill ha en lemonad istället för starkpropp. En tjuga hit eller dit spelar väl ingen roll. Jag vill också betala mer :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte kolla hur många som tänker vara med på lunchuppladdningen vid jvg-stn i Hallsberg (nej, Pålsboda har fortfarande ingen tågstation Jens, byt GPS!).

 

Dessa vet jag iaf:

 

*Mike

*Kassören

*TF

*miata

*NiceHandGG

*Illvillja

*Crappy

*Kroon

*Ludvvig

*DP

*Schoolbook

*Hogge

*Rust

*Jennez

*S:t Björn

*Torax

*Koivulainen

*Valterego

*Jarne

*Appelsf

*jm

*Bjoelle

*Fredrik Nilsson

*Hygglo

 

Fyll på listan tack. Ska försöka fixa till nåt bättre käk, och erbjudande, än sist...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej för fan. Drick, kan tom tänka mig att bjuda dig på lite 7.0 av valfritt slag. I var fall om vi är på samma bord vid något tillfälle.

 

Haha jag tror du överskattar, iaf mina skills. Nykter som onykter vinner jag bara genom fru fortunas försorg

Som Jens brukar uttrycka det

-Vid vilket bord han är på, vad som än spelas, vill jag sitta vid Crappys bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte kolla hur många som tänker vara med på lunchuppladdningen vid jvg-stn i Hallsberg.

 

Dessa vet jag iaf:

 

*Mike

*Kassören

*TF

*miata

*NiceHandGG

*Illvillja

*Crappy

*Kroon

*Ludvvig

*DP

*Schoolbook

*Hogge

*Rust

*Jennez

*S:t Björn

*Torax

*Koivulainen

*Valterego

*Jarne

*Appelsf

*jm

*Bjoelle

*Fredrik Nilsson

*Hygglo

*eloket

 

Fyll på listan tack. Ska försöka fixa till nåt bättre käk, och erbjudande, än sist...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha jag tror du överskattar, iaf mina skills. Nykter som onykter vinner jag bara genom fru fortunas försorg

Som Jens brukar uttrycka det

-Vid vilket bord han är på, vad som än spelas, vill jag sitta vid Crappys bord

 

Absolut inte. Möjligen underskattar jag mina skills att få händer att stå. Vilket innebär att jag behöver få dig att stoppa in markerna när du drar dött, därav behövs 7.0.

 

Rörigt det blev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Absolut inte. Möjligen underskattar jag mina skills att få händer att stå. Vilket innebär att jag behöver få dig att stoppa in markerna när du drar dött, därav behövs 7.0.

 

Rörigt det blev.

 

Rörigt ja :)

Ska se om jag fattat:

Du underskattar inte mina skills, du inser absolut hur usel jag är.

Dock tror du att du kommer bli utdragen om jag inte är rejält onykter?

Oroa dig inte, jag är så usel att jag mycket väl kan stoppa in det för att dra dött helt nykter :mrgreen:

 

Så jag tackar ödmjukast nej till någon 7,0'a:mrgreen: Den behövs inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...