Gå till innehåll

Berga Open 2nd Chance. Rapporter från inlägg #516.


MikeTime

Recommended Posts

Berga Open 2nd Chance

 

Lördagen den 11:e september kl 14 spelar vi Berga Open 2nd Chance med ett inköp på 1300:- (varav 1150:- går till prispotten).

Startstack 15.000 samt 45/40 minuters blinds-perioder gör att turneringen kommer bli mycket spelvänlig. Man har dessutom möjlighet att köpa en halv startstack för 300:- om man åker ur turneringen innan sjätte perioden börjar.

 

Paf addar tre stycken Play Among Friends-biljetter á $33 som kan användas till t.ex SM- och Spanish Poker-kval. De tre högst placerade deltagarna i turren som har konto på Paf innan start vinner varsin biljett!

 

William Hill addar turneringsbiljetter (tokens) till ett värde av $200. Ettan och tvåan får välja tickets för upp till $100 var!

 

Max antal spelare är 48. Vid färre deltagare än 12 ställs turneringen in.

 

Observera att endast turneringsspelare kommer släppas in.

 

I avgiften ingår enklare förtäring samt alkoholfri dryck och kaffe. Önskas starkare drycker tar var och en med detta.

 

Anmälan senast 8/9 via PM här eller via mail/sms för er som har det.

 

(Turren liras strax söder om Örebro för er som undrar)

 

Välkomna, Mike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dvs, anmäler mig som frivillig donator av marker.

 

Ah, trevligt! Nu tjatar du med Crappy, Jarne, Miata, Ple, Juggs och Omalley också!

 

Hade varit väldigt roligt att träffa lite fler PF-legender! Ska kolla runt lite och se om man inte kan hitta nån samåkare (som kanske tom har körkort) :D

 

Kolla med JohnH eller Klyka. Nån av dom, eller båda, kommer troligtvis. Klyka har du väl på msn? ;-)

 

Är inte 300:- ganska billigt för halv startstack om man åker ut? tycker det borde ligga på 500:- minst!

 

Det är meningen att det ska vara billigt. Dom här turrarna liras mest för att vi ska träffas och ha skoj irl. Dessutom - åker man, som i TF:s fall, närmare 40 mil för att lira kan det ju vara skoj att få köpa in sig billigt när han synar sig ai med 55.

 

Hm, vissa är verkligen ute i god tid. Anmälda hittills:

 

N "Ettan" Andersson

Carro Andersson

Mike Time

Mr Benzce

TotalFlaska

Mats W

schoolbook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, trevligt! Nu tjatar du med Crappy, Jarne, Miata, Ple, Juggs och Omalley också!

tmb_you_got_it_dude.jpg

 

Dessutom - åker man, som i TF:s fall, närmare 40 mil för att lira kan det ju vara skoj att få köpa in sig billigt när han synar sig ai med 55.
DGTO ffs. Drunken Game Theory Optimal, ever heard of it, suckah?!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prell på mig då. Sen undrar jag varför Kroonan som är smålänning ska fråga en uppsalabo och en ståkkhålmare om skjuts?

 

:oops:

(Ps. Kungen, kontakta Omalley här på pf och kolla om han ska med...)

 

Någon tapper person som ska dit från "Hultsfredstrakten" och jag är på, förutsatt att mike vågar ha dit mig.

 

Klart jag vågar, vi ska ju tungkyssas! Är ju ett gammalt löfte du gett mig.

OnT: Kolla tåg ffs. Boka tidigt = billigt. Dessutom finns det ölservering på tåget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart jag vågar, vi ska ju tungkyssas! Är ju ett gammalt löfte du gett mig.

OnT: Kolla tåg ffs. Boka tidigt = billigt. Dessutom finns det ölservering på tåget.

 

Så länge du betalar så får du tungkyssas bäst du vill.

 

Vad det gäller tåg. Om jag inte missförstått det jobbar du med tågtrafiken i sverige på något vis, och jag var negativ till tåg tidigare efter diverse incidenter med SJ. ALDRIG

 

Så frågan hänger kvar, någon snål smålänning som vill dra ner bensinräkningen och ha ett stycke Bjoelle i bilen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej vafan, jag är fööööööör......

 

Najs, bara du inte köööööööör den här gången också!

 

Vilken härlig datum du har valt! Boka in mig.

 

Datumet är ju en tribute till dig jm_j! :h:

 

Så länge du betalar så får du tungkyssas bäst du vill.

 

Vad det gäller tåg. Om jag inte missförstått det jobbar du med tågtrafiken i sverige på något vis, och jag var negativ till tåg tidigare efter diverse incidenter med SJ. ALDRIG

 

Så frågan hänger kvar, någon snål smålänning som vill dra ner bensinräkningen och ha ett stycke Bjoelle i bilen?

 

Betalar aldrig för sånt. Sry. Jo, det stämmer att jag jobbar med järnväg. Dock inte anställd av SJ utan av Trafikverket.

 

Låter som det blir lika kul som vanligt, jag kommer!

 

Bra! Ska försöka att inte fyllesyna din ai med T7 den här gången... :-D

 

WTF tror du TF måste tjata mig in?

Klart jag är med!

 

Nja, vi vet ju alla att TF älskar att tjöta så ville bara ge honom en anledning...! Snacka med Sotarn och Jarne och kolla om de vill hänga på.

 

Anmälda hittills:

 

N "Ettan" Andersson

Carro Andersson

Mike Time

Mr Benzce

TotalFlaska

Mats W

schoolbook

miata91

ValterErik

Skanke

jm_j

Hygglo

Crappy

Juggler

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väl haka på som bilstöd och +EV för har hört att detta behövs.

 

Mina garantier:

  • Bilen klarar hela vägen från Lysekil till Kumla fram och tillbaka utan att kylaren går sönder.
  • Bilen har en fungerande AC både värme och kyla
  • Inga nycklar kommer bli inlåsta med bilen igång med FI och Hero stående utanför.
  • Kommer erbjuda öronproppar till ockerpriser.... Rock'N'Roll
  • Någon Bounty kommer även utlovas.

 

[x] in before illvillja?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...