MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Äntligen har siterna insett att de måste rekrytera nya spelare från de fiskrikaste vattnen för att hålla liv i nätpokern! Och eftersom Roffe deltar så vet man att dessa siter är legitima, pålitliga och inte äckelkapitalistiska. Säkert därför Nördig Bet inte har bidragit med något ännu. Roffe kommer inte... hehe det stämmer bra... ge det till mike.. det är han värd... kan även behöva äta upp sig lite!! Värd ja, äta upp sig nej! Jag tycker att det är shyst o lägga in minst en ticket till randomplacering också. Kul om inte bara proffsen vinner nåt. Ingen addon utan enbart en halv startstack för tidigt bustade? Ok, vi tar en av Paf´s $33-tickets och slumpar ut den! Bra idé - då kan du och jag vinna nåt också. På fråga två svarar jag att det stämmer bra. Enbart en s.k "second chance". Bustar du innan sjätte perioden kan du köpa en halv startstack (7.5K) för det rabatterade priset 300. Ingen add-on således. Instämmer, jag vill också vinna något Skippa mellanhänderna, skicka ett SuperWeekend-paket hitåt Du och jag är statsanställda Hogge, vi har råd att köpa in oss ändå i vilken liveturre som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Blev inte han tvungen, efter den vinsten, att skriva på proffsbloggen? =) Nej, men det var på den resan vi började snacka om bloggen och sedan fick ihop hela gänget. Score för Dybban med andra ord. Men vem bryr sig? Jag köpte ju honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Du och jag är statsanställda Hogge, vi har råd att köpa in oss ändå i vilken liveturre som helst. Tala för dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Roffe kommer inte... Börjar bli orolig för Roffe, många inlägg på bloggen utan en enda Jens-referens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Jag köpte ju honom... Ett av dina bättre köp imo. * Han KAN spela poker. * Han plussar på poker. * Han skriver underhållande. * Han är söt. Nu jämför jag ju iofs bara med TotalFyllo... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Börjar bli orolig för Roffe, många inlägg på bloggen utan en enda Jens-referens Köpte honom också så klart! Var dock inte billigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Köpte honom också så klart! Var dock inte billigt... En lastbil full med Hof? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Uppdaterad prisstruktur 1 22 (+ tokens på William Hill, värde $100) 2 11 (+ tokens på William Hill, värde $100) 3 7,5 (+ 1 st $33-ticket på Paf) 4 5 (+ 1 st $33-ticket på Paf) 5 3,5 6 2,5 7 2 8 1,7 Utöver detta kommer den som åker ur turren först att få ett litet tröstpris. En st $33-ticket på Paf kommer även att lottas ut (endast kassören vet vilken plats som vinner den). Återigen: är du anmäld men redan nu vet att du inte kan komma - hör av dig snarast så att den på reservlistan som står på tur får platsen i god tid innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Ett av dina bättre köp imo. * Han KAN spela poker. * Han plussar på poker. * Han skriver underhållande. * Han är söt. Nu jämför jag ju iofs bara med TotalFyllo... Men... söt är jag väl iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Den här turren börjar likna ett jäkla zoo... Förutom en massa och en och annan har vi nu också en samt en Men... söt är jag väl iaf Jovars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Har Rust en plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Tycker ju att jag borde presenteras med den här bilden not Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Har Rust en plats? Reservlistan: 1) ValterEriks buddie 2) S Wiiand 3) C Rust 4) Sandra Bucklin Mao är chansen rätt stor att han får en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Vem är pingvinen? (finns så många här) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Vem är pingvinen? (finns så många här) Förhoppningsvis nåt fyllo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Förhoppningsvis nåt fyllo. Det är DP, alias Drunken_Penguin, alias Double Penetration har jag fått berättat för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Noooo, jag orkar inte levlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Och varför i helvete fick inte Tjuren vara med i vårt fina zoo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Och varför i helvete fick inte Tjuren vara med i vårt fina zoo? För då skulle det inte varit fint längre. / MikeTimes trollkonto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 För då skulle det inte varit fint längre. / MikeTimes trollkonto Jaja, håna på, det är lätt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 För då skulle det inte varit fint längre. / MikeTimes trollkonto jooodå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2010 Skön deltagarlista. Jag kommer till debaclet som kallas lunch också. Om nån behöver skjuts från örebro / kumla/ hallsberg så kan ni hojta. Den här gången tänker jag dock inte agera parkeringspojke.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Skön deltagarlista. Jag kommer till debaclet som kallas lunch också. Om nån behöver skjuts från örebro / kumla/ hallsberg så kan ni hojta. Den här gången tänker jag dock inte agera parkeringspojke.... Nej, den här gången sköter jm_j och J-O omparkeringar och flytt av bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Tycker ju att jag borde presenteras med den här bilden not Finner det lite förnedrande att Mike skriver att det är EN Björn. Tack Mike, din vulgära, semesteralkis(var det elakaste jag kom på). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2010 Finner det lite förnedrande att Mike skriver att det är EN Björn. Tack Mike, din vulgära, semesteralkis(var det elakaste jag kom på). Jag räknade dig iofs till hajarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts