KungKroon Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Jag säger inte att det var bra eller dåligt. Bara att han gjorde precis samma, enligt honom, misstag som förra gången. Nu kommer jag iofs inte ihåg handen från 06, men tvivlar på att det var ens i närheten av "samma misstag". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Nu kommer jag iofs inte ihåg handen från 06, men tvivlar på att det var ens i närheten av "samma misstag". JJ mot KK. All in pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 JJ mot KK. All in pf. Hehe jo det visste jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 ungt och aggressivt funkar nog trots allt inte i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 ungt och aggressivt funkar nog trots allt inte i längden Synd att han åkte ut så snart, fatta vad mycket fisk det hade kunnat komma in annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Main event måste vara den fisktätaste live turneringen i hela världen (alltå i förhållande till inköpet) Så många nybörjare, nöjesspelare etc. Det är mig ofattbart hur man kan slänga upp $10K på något som man behärskar så dåligt. Visst är du miljonär och inte riktigt vet vad du ska göra med dina pengar så kan det vara ett kul tidsfördriv men jag betvivlar att alla fiskar där verkligen är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohahH Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Känns väll som klonk skillz går före skillz i WSOP. Kanske just pga alla dessa dåliga spelare som drar ut hela tiden.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Sturkturen är det inget fel på men man vill ju gärna ha en hand när man sitter vid ett bord med folk som är beredda att hamna all in med toppar 250 bb djupt. Så det är mest där turen ligger, träffa set mot rätt spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 En rolig hand jag bevittnade dag 2. En herre raisar 4 bb UTG. Foldat till dansk kille i SB som reraisar typ 40 % av sin stack. Herre UTG blixt pushar resterande stack. Dank kille synar motvilligt med AKo. Herren visar KTo Blank blank blank blank T Dansk kille ser förkorssad ut. Herren säger sorry, thought u were bluffing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 Sturkturen är det inget fel på men man vill ju gärna ha en hand när man sitter vid ett bord med folk som är beredda att hamna all in med toppar 250 bb djupt.Så det är mest där turen ligger, träffa set mot rätt spelare. Är ju inte direkt akut att behöva hamna all in 250 bb djupt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjulapan Postad 19 Juli , 2010 Rapport Share Postad 19 Juli , 2010 750 då! eller kanske som second chipleader mot shipleadern på main event bubblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Är det bara jag som vill slå Racener för att han sitter och tuggar tuggummi som en efterbliven? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Main event måste vara den fisktätaste live turneringen i hela världen (alltå i förhållande till inköpet)Så många nybörjare, nöjesspelare etc. Det är mig ofattbart hur man kan slänga upp $10K på något som man behärskar så dåligt. Visst är du miljonär och inte riktigt vet vad du ska göra med dina pengar så kan det vara ett kul tidsfördriv men jag betvivlar att alla fiskar där verkligen är det. Nu vet jag inte den exakta siffran, men det är ju flera tusen deltagare som kvalat sig in online och live. Plus några kändisar som har pengar som dom inte ens hinner spendera under sin livstid. Det är inte enbart random folk som langar upp $10k ur fickan. Men du har ändå rätt, riktigt stort värde i en turnering som WSOP ME. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Sturkturen är det inget fel på men man vill ju gärna ha en hand när man sitter vid ett bord med folk som är beredda att hamna all in med toppar 250 bb djupt.Så det är mest där turen ligger, träffa set mot rätt spelare. Är ju inte direkt akut att behöva hamna all in 250 bb djupt.. 750 då! eller kanske som second chipleader mot shipleadern på main event bubblan. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Är det bara jag som vill slå Racener för att han sitter och tuggar tuggummi som en efterbliven? Du verkar inte ha så höga krav för anledningar att bruka våld. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Du verkar inte ha så höga krav för anledningar att bruka våld. Tvärtom. Skulle givetvis inte slå honom men jag skulle starkt ifrågasätta om han verkligen var tvungen att tugga med öppen mun hela tiden. Fast emot mig skulle han få ett psykologiskt övertag på bordet, han kanske gör det med flit. Tänkte ge fan i att posta tidigare post men va tvungen att avreagera mig på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 29 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2010 Tvärtom. Förstår precis vad du menar, stör mig ofta på småsaker själv. Vettefan varför jag ens skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Någon som vet om man kan se eller höra livestream imorgon? Länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Någon som vet om man kan se eller höra livestream imorgon?Länka! wat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Just fan är ju imorgon, när börjar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Nov. 6, 3 p.m. ET: Main event final table streamed on ESPN3.com Nov. 8, 11 p.m. ET: Main event heads-up play streamed on ESPN3.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 gick på din länk, men de verkar bara visa basket,fotboll och hockey, inget om wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gus-owicz Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Ja de är för att det visar wsop den tiden som jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Ja de är för att det visar wsop den tiden som jag skrev Hur menar du nu`? Någon som betalat och som kollar nu`? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuitedPair Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Hur menar du nu`?Någon som betalat och som kollar nu`? Nej, jag har försökt att hitta länk till audiostream i en timme men utan resultat. Amerikanarna är värdelösa på att göra lättöverskådliga hemsidor imo. ESPN3 sänds bara i Nordamerika, (pratade med livesupport på ESPN.com om det här) så det är kört med live video. Men live audio skulle ju BluffMagazine.com stå för men jag hittar ingenting. Är väldigt tacksam om någon hittar och länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts