Gå till innehåll

Dagen läskigaste river.


Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bra tankar om timingtells, Nikko! Vad har du för funderingar gällande betsize-reads? Själv tycker jag att folk tenderar att beta en summa med en ojämn siffra i slutet när de bluffar, och en jämn siffra när de betar för värde.

 

Riktigt så enkelt är det inte.

 

Betsizingen ska väl ses i förhållande till FI:s username och/eller avatar (gäller främst FT och PS).

 

Själv tycker jag alltid det verkar vara bluff när de bettar primtal.

 

 

 

Tackar Nikko för förståelsen för skillnaden mellan de som lirar högt och de som inte riktigt nått dit. Gäller att sätta sina drag framöver så man kan gå upp i stakes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god morgon ! jag förstår eran poäng kära vänner :)

jag försökte bara få ner trådskaparen ifrån molnen han seglade på, när han endast bad om råd från folk som är vinnande på heads up över 10/20.

 

näe anledningen till att jag sitter fast är att jag har tvingats casha ut all vinst jämt och ständigt för att leva. nu blire snart andra bullar, för nu behöver jag inte det längre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

god morgon ! jag förstår eran poäng kära vänner :)

jag försökte bara få ner trådskaparen ifrån molnen han seglade på, när han endast bad om råd från folk som är vinnande på heads up över 10/20.

 

näe anledningen till att jag sitter fast är att jag har tvingats casha ut all vinst jämt och ständigt för att leva. nu blire snart andra bullar, för nu behöver jag inte det längre :)

 

Ge fan i mina moln plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...