valterego Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Inte för att vara petig men... det ser ut som förfalskningar av deras namnteckningar på bloggen... alla har nämligen samma typsnitt på underskrifterna enligt mina ögon. Inte då Något av en högoddsare att Omalley skulle vara elakast i tråden.... Citera
Traveller11 Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Det viktigaste för en bloggar tycker jag är att man kan skriva bra och förmedla sina kunskaper på ett bra sätt. Dessa herrar är mycket bra på detta. Bra jobbat! Citera
-samba- Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Kan det generera lite ny fisk till pokern är det väl kanon?! All positiv reklam/artiklar om poker ska vi vara glada över. GL Citera
valterego Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Det viktigaste för en bloggar tycker jag är att man kan skriva bra och förmedla sina kunskaper på ett bra sätt. Dessa herrar är mycket bra på detta. Bra jobbat! Kan det generera lite ny fisk till pokern är det väl kanon?! All positiv reklam/artiklar om poker ska vi vara glada över. GL TY! Citera
-samba- Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 En rekursiv fiskgenerator, alldeles lysande! Hehe, du är hygglig du... Citera
honest99 Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Något av en högoddsare att Omalley skulle vara elakast i tråden.... Tråden är underhållande nog inte slut ännu. Här kom en lågoddsare... En rekursiv fiskgenerator, alldeles lysande! :lol: Citera
valterego Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Tråden är underhållande nog inte slut ännu. Här kom en lågoddsare... :lol: Truet that The story unfolds Citera
Klyka Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Pwahahahahaaaaahahaaaahahahaa ssnort hahahahaa. Oj förlåt, jag såg nåt roligt. Nu till topic: Jag tror att våra fyra skribenter (eller iaf minst två av dem) säkert har ringt och velat ha namn och adress till rubriksättaren, för att skicka en leverans hundbajs. Titeln är ju helfel, men det är väldigt meriterade pokerbloggare och en skön blandning. Kan bli riktigt bra. Citera
valterego Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Pwahahahahaaaaahahaaaahahahaa ssnort hahahahaa.Oj förlåt, jag såg nåt roligt. Nu till topic: Jag tror att våra fyra skribenter (eller iaf minst två av dem) säkert har ringt och velat ha namn och adress till rubriksättaren, för att skicka en leverans hundbajs. Titeln är ju helfel, men det är väldigt meriterade pokerbloggare och en skön blandning. Kan bli riktigt bra. Fyra av fyra reserverade sig mot beslutet om man säger så Citera
Crappy Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Fyra av fyra reserverade sig mot beslutet om man säger så Nja Innerst inne är du säkert stolt och glad över att bli kallad pokerproffs :mrgreen: :mrgreen: Citera
Bluwajt Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 "pokerteoretikern Ola Brandborn"? Är det någon som kan länka till något av hans banbrytande arbeten inom ämnet pokerteori? Eller har jag missuppfattat på vilket sätt han är en pokerteoretiker? ban, sveriges bästa pokerteoretiker ju Citera
MikeTime Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Nu är det ju faktiskt så att tre av fyra i konstellationen Pokerproffsen är pokerproffs. Citera
Klyka Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 ban, sveriges bästa pokerteoretiker ju En mycket duktig spelare och skribent, som förvisso skriver mycket bra poster om just pokerteori, men någon exceptionellt djup pokerteori har jag aldrig sett honom skriva om. Nu är det ju faktiskt så att tre av fyra i konstellationen Pokerproffsen är pokerproffs. Ja, men även om det bara var 3 av 4 som var med i konstellationen så klingar namnet väldigt lustigt. Jag tror hur som helst att det blir en väldigt bra blogg med fyra mycket bra skribenter. Citera
WokadGnu Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Nu är det ju faktiskt så att tre av fyra i konstellationen Pokerproffsen är pokerproffs. Jaså? Så Per Bjurman är hockeyproffs och Simon Bank fotbollsproffs då eller? Citera
MikeTime Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Jaså? Så Per Bjurman är hockeyproffs och Simon Bank fotbollsproffs då eller? Tänk efter lite nu. Citera
okocha Postad 26 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2010 vilka av dom är pokerproffs, och hur definierar du ett sådant mike? Citera
valterego Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 vilka av dom är pokerproffs, och hur definierar du ett sådant mike? Jag tror att han försöker antyda att vi livnär oss på poker. WokadGnus jämförelse visar att Mikes tanke faller på sin egen orimlighet. Enligt samma logik skulle Leif GW Persson i så fall vara snattar- och våldtäktsproffs. Min huvudnäring är inte poker, det är skrivande. Jag är möjligen skrivarproffs. Nota bene att det inte säger något om kvaliteten på det skrivna . Namnet suger. Punkt. Citera
Ola Brandborn Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Kan du inte be grafikerna på poker.se göra en ny banner, som inte ser ut som den är gjord av en 13-årig Praoelev, inklusive ett nytt namn, som vi ger till blaskan? Citera
Penils Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Vad sägs om "Lottoproffsen" som en fet passning till gällande lagstiftning. Citera
Jennez Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Jag gillar inte heller namnet men vad fan. Som AB själva sa: "välkomna till kvällstidningsvärlden" och dessutom; om namnet är det enda "problemet" vi har så ska vi nog vara nöjda. Who cares liksom? De flesta som läser (eller rättare sagt som vi bryr oss om ifall de läser) vet att vi inte är pokerproffs och vi själva vet detsamma. Citera
Recommended Posts