Iinkan Postad 22 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 nvm= nevermind lr? Trodde "vul" stod för "vulgar" fram tills linkan upplyste mig i förrgår... åker på tors, blir en 9dagarstripp...tar förstås gärna emot lite tips om du har några på lager! Tura i turneringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 22 Februari , 2011 Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 Finns på typ alla torrentsidor så Inte så svårt att få tag på den, tog ner den i 3mb från tpb! Jag har smet nog att betala för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 22 Februari , 2011 Rapport Share Postad 22 Februari , 2011 Jag har smet nog att betala för mig... :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Kul dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Kul dag. Jag hatar dig din nittfisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Hahahahah, sluta shova KQ så kanske du vinner en turre ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Hahahahah, sluta shova KQ så kanske du vinner en turre ibland. Hahaha sluta ha AA på bb hela tiden så kanske någon annan än du vinner en turre då och då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Hahaha sluta ha AA på bb hela tiden så kanske någon annan än du vinner en turre då och då! Tight is right va det ngn som sa. Va det inte du som myntade det uttrycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Tight is right va det ngn som sa. Va det inte du som myntade det uttrycket? Haha jo, men då syftade jag på något helt annat än poker :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Haha, touché Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 Haha, touchpad f y p Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 Februari , 2011 Rapport Share Postad 23 Februari , 2011 f y p Hahaha +1 Grind on. Alla spelar? Precis tryckt i mig ett kilo tacos. Nu mår man! Syns på diverse bord fiskar! GLGLGL:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Halvseg dag idag. Hungrig är man också men det är så sjukt kallt ute att jag vägrar gå ut! Får länsa kylen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Ska kolla porr med Taxxi nu! Hörs imon grabbar, denna dagen glömmer vi fort..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Ska kolla porr med Taxxi nu! Hörs imon grabbar, denna dagen glömmer vi fort..... Kolla porr! Classic Taxxi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Nu är vi på phi phi, åkt båt en hel dag troligen båten fastna mitt ute och satt där ett längre tag. Självklart passa treezan på att hitta en 100 poängsdrake längs färden så man får jobba för att överleva, tror nog precis alla förstår iafl yaya:) vaskat hotell har vi gjort oxå och behöver således veta lite bra skit kring koh samui? Det är vår nästa destination! gl med liret. Mvh/ spelfri 5 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Nu är vi på phi phi, åkt båt en hel dag troligen båten fastna mitt ute och satt där ett längre tag. Självklart passa treezan på att hitta en 100 poängsdrake längs färden så man får jobba för att överleva, tror nog precis alla förstår iafl yaya:) vaskat hotell har vi gjort oxå och behöver således veta lite bra skit kring koh samui? Det är vår nästa destination! gl med liret.Mvh/ spelfri 5 dagar Kan meddela att det är minus 100 grader i Sverige. Jag har varit på Koh Samui men minns varken vad hotellet hette eller var det låg... Kommer dock ihåg att det var riktigt bra dykning på koh tao om man är lagd åt det hållet. Antar att du bara tog med dig bountytishor i resväskan!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Nu är vi på phi phi, åkt båt en hel dag troligen båten fastna mitt ute och satt där ett längre tag. Självklart passa treezan på att hitta en 100 poängsdrake längs färden så man får jobba för att överleva, tror nog precis alla förstår iafl yaya:) vaskat hotell har vi gjort oxå och behöver således veta lite bra skit kring koh samui? Det är vår nästa destination! gl med liret.Mvh/ spelfri 5 dagar WTF DRAKE?????? Han springer som vi vet han kan...fan va siick.Ska kolla upp vad vårt hotell på koh samui hette, låg lite utanför stan, men va d bästa hotell ja bott på, iaf på mys-skalan. Bodde ni på lebua at state tower i BK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Nu är vi på phi phi, åkt båt en hel dag troligen båten fastna mitt ute och satt där ett längre tag. Självklart passa treezan på att hitta en 100 poängsdrake längs färden så man får jobba för att överleva, tror nog precis alla förstår iafl yaya:) vaskat hotell har vi gjort oxå och behöver således veta lite bra skit kring koh samui? Det är vår nästa destination! gl med liret.Mvh/ spelfri 5 dagar Living the good life!, vaska hotell osv . Hade gött i fjärran östern nu! Idag blir det spelfritt för mig idag och imorgon. Gårdagen tog knäcken på mig. Istället skall jag nog ta mig och laga riktig mat som jag köpt för en gångs skull . Farsan hade vägarna förbi så han skall anlända med förhoppningsvis några verktyg så jag kan få i ordning på min bänkdiskmaskin som står och bara drar åt sig damm atm.. Imorgon kommer det hit lite folk från Lidköping och skall troligen göra göteborg osäkert. Så fick lov att bjuda upp till lite förfest här hemma. Så då måste man obv städa också.. glgl till de som lirar idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Du tappar 3flipps i 15 turrar, sen tar du 2dagars break? Sjukaste whinern jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 bust ur allt redan. Tar en välbehövlig paus på ett par dagar nu. Åter på söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 PLO är fanimej djävulens spel! fml.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dearling Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Tjena boys! Vidare till dag tva av turren efter varldsrekord i passivt spel, har dock pa nagot satt lyckats fa upp stacken en bit, ligger en bit over avg...satt mittemot Ivey storre delen av dagen, och alla andra var ratt grymma de med...far se hur det gar imorrn! GLGL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Tjena boys! Vidare till dag tva av turren efter varldsrekord i passivt spel, har dock pa nagot satt lyckats fa upp stacken en bit, ligger en bit over avg...satt mittemot Ivey storre delen av dagen, och alla andra var ratt grymma de med...far se hur det gar imorrn!GLGL WTF, glgl man, kul å höra! Se till å nå dag 3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Tjena boys! Vidare till dag tva av turren efter varldsrekord i passivt spel, har dock pa nagot satt lyckats fa upp stacken en bit, ligger en bit over avg...satt mittemot Ivey storre delen av dagen, och alla andra var ratt grymma de med...far se hur det gar imorrn!GLGL Gött att du är vidare m8! Sjukt nice att få suttit vid Ivey . Kör hårt nu och ta dig till dag 3! glgl. btw satt och kollade listan på vilka som spelar WPTn. Det är bland de sjukaste startfältet jag har sett typ Blev ingen fest igår så blir idag istället. Sitter och semirailar ft i EPT Köpenhamn. gogo Linde! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts