Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

Jag läste harrington böckerna för 1000 år sedan, då lärde jag mig mycket grunder. Även fast han var det tightaste på vår jord. Rekommenderar videos istället, kollar för sällan mig själv men tror att det är mycket bättre.

 

Nu har jag städat exakt hela lägenheten. Bakom toaletten, i toaletten, hela köket, kaffekokaren u name it. Tog sin lilla tid..

 

Som sagt så har jag tappat bort min plånbok och därför blir jag förpassad till grinden idag igen. Hoppas den kommer imorgon så slipper man bli isolerad för alltid.

 

Samt bänkdiskmaskin införskaffad för 700 spänn, riktigt riktigt gött!

 

Cheers

 

var köper man en sån för 700 spänn??

 

Bra jobbat btw :) Springa bra är så underbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Weee, wd m8! Snyggt! Mitt ip är inget för dig!

 

tyty, ska nog lära mig att springa på det snart också;)

 

var köper man en sån för 700 spänn??

 

Bra jobbat btw :) Springa bra är så underbart!

 

Tackar! Det var en kompis syster som har flyttat och ville sälja, tror de ligger ute på blocket för cirka 1000 spänn. Jävligt bra och skönt att ha när man är superlat

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg precis it´s kind of a funny story. Sjukligt mysig film. Segt att det gick kallt idag linkan. Men på tors smäller d igen. Själv e man uppe på hästen redan imorgon! Ska nog slagga nu så man vaknar i en ngt human tid imorgon!

 

Bra val, trodde ju det skulle vara en renodlad komedi :) istället nån skum mysig semideprimerande film vissa stunder :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hookuz jag har för mig jag läste en tråd du hade skapat för ett tag sedan där det stog att du har sprungit dåligt ett tag eller var det nu var.

 

Vände det tillslut?

 

Ah, jag har sprang sjukligt kallt mestadels 2010. Iaf sista 6 månaderna. Jag tappade en betydande del av min bankrulle därför jag spelar relativt lågt atm. Dock känns det som det har vänt nu och det rullar på rätt bra just nu :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, jag har sprang sjukligt kallt mestadels 2010. Iaf sista 6 månaderna. Jag tappade en betydande del av min bankrulle därför jag spelar relativt lågt atm. Dock känns det som det har vänt nu och det rullar på rätt bra just nu :mrgreen:

 

Top 8 på mest profit 2011 utan att ha gått djupt i någon söndagsturre där! Snyggt jobbat :-D !!bara att hoppas att du får lite medrigg på party nu också!

 

Hur blir det med CL idag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Top 8 på mest profit 2011 utan att ha gått djupt i någon söndagsturre där! Snyggt jobbat :-D !!bara att hoppas att du får lite medrigg på party nu också!

 

Hur blir det med CL idag?

 

Hehe, nu springer man ju! Idag blire grind/CL här m8, ska styra upp lite chilli con carne, du får med om du vill! Inho kom hit vid 10 i morse...Han hade vaknat kl 4 å kört det passet. Nu sover han i min säng...Själv ska man städa lite osv. Kom förbi om du känner fört srsly!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, nu springer man ju! Idag blire grind/CL här m8, ska styra upp lite chilli con carne, du får med om du vill! Inho kom hit vid 10 i morse...Han hade vaknat kl 4 å kört det passet. Nu sover han i min säng...Själv ska man städa lite osv. Kom förbi om du känner fört srsly!

 

Fan va sweet. Jag köpte det där sportpaketet på Viasat igår. Ska jag ta med mig datorn så kan vi streama på den ifall ni ska grinda? Tror jag köper med mig lite bira och bara slappar idag. Tackar inte nej till lite chilli con carne :mrgreen: ! Men dyker upp lite senare då!

 

EDIT: Skulle komma hit en jävla gubbe innan 13 sa han och kolla på rören.. Han har obv inte dykt upp ännu..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va sweet. Jag köpte det där sportpaketet på Viasat igår. Ska jag ta med mig datorn så kan vi streama på den ifall ni ska grinda? Tror jag köper med mig lite bira och bara slappar idag. Tackar inte nej till lite chilli con carne :mrgreen: ! Men dyker upp lite senare då!

 

EDIT: Skulle komma hit en jävla gubbe innan 13 sa han och kolla på röven.. Han har obv inte dykt upp ännu..

 

WTF????? Nog bäst du stannar hemma.....:mrgreen:;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer med att alla är vakna supertidigt?

 

Var gubbar här i morse och traskade runt också. Tog med sig en kontorstol, en byrå och ett skrivbord. Jag pekade vad de skulle ta och gick och la mig som det sociala retard man är...

 

Det är väl standard att koka lite kaffe och lägga de bästa skämten man har när man aldrig träffat något nytt folk? :twisted:

 

Nu ska jag ge mig ut till systemet, ja jag är faktiskt tillräckligt gammal. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...