Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gick in på poseidons hemsida för att söka lägenheter. Och för att göra en ansökan var man tvungen att bli medlem på boplatsen. Som vanligt så kommer följande dilemma upp på 2 frågor.

Inkomst/före skatt?

Inkomstkälla?

Får alltid sån ångest vad man ska skriva. Har ju inte direkt någon fast inkomst på pappret? Hur skulle ni göra? Finns ju att skriva i om man skall bli student, men en lögn kan bli till många om de börjar fråga en massa när man väl söker. Har ju iofs tänkt att plugga i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in på poseidons hemsida för att söka lägenheter. Och för att göra en ansökan var man tvungen att bli medlem på boplatsen. Som vanligt så kommer följande dilemma upp på 2 frågor.

Inkomst/före skatt?

Inkomstkälla?

Får alltid sån ångest vad man ska skriva. Har ju inte direkt någon fast inkomst på pappret? Hur skulle ni göra? Finns ju att skriva i om man skall bli student, men en lögn kan bli till många om de börjar fråga en massa när man väl söker. Har ju iofs tänkt att plugga i framtiden.

Arbetslös akademiker? :roll:

Länk till kommentar

Inkomst/före skatt?

Inkomstkälla?

Kan du inte ansöka i din farsas namn eller nått sånt? Känns som att det borde vara större chans att få en lägenhet med en välavlönad herre än en 0-taxerande liten parvel ;-)

Länk till kommentar

Att söka bostäder på bolplats är bland det sjukaste som går att göra! Det händer ingenting och det tar typ 42år innan man ens får en visning. Om man inte heter taxxi då förstås. Då får man en efter 3dagar...

Hade jag varit dig så hade jag lagt upp mig själv på blocket,skrivit om mig själv osv. Poker känns inte som ngt att ta upp iofs. Skriv vad du är ute efter och att du är en go å glad kille som är hur lugn som helst:) Har några som gjort så och fått napp, Inhos lägga fick dom ju på det sättet tex. GLHF

Edit: Gör du en sån "självannons" på blocket måste du obv länka :D:D:D:D

Länk till kommentar

Hahahaha aa klart jag mordhota...

Nä men jag sökte allt. Jag jobbade då och behövde visa fasta anställningspapper osv. Känner du nån chef kan du allt ljuga ihop nåt, så noga kollar dom inte. Vet inte hur det går till om man inte kan visa det.. Men börja sök nu. Sök ALLT även om du inte vill ha skiten. Bara at tacka nej om du får visningserbjudande. Men sök allt tills du vet hur du ska göra, skadar aldrig. Biskop/länsman/frölunda/angered/bergsjön är lättare att få. Men du bör kunna hantera bladet så att säga

MVH Shortstack-Ninja

Länk till kommentar