HokuzzPokuzz Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 <-----------------------Micro 2a i en superdupermicrololrollerturre! Täcker dagen. Alla fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 Man lyckades obv dodga att vinna bowlingen vilket man inte tog som en man utan satt och buttrade ett tag. Måste säga att jag är grrrymt besviken. hade du varit här skulle jag dratt på dig en smäll, det är sant det.// Foppa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 7 Januari , 2011 Rapport Share Postad 7 Januari , 2011 2a i en superdupermicrololrollerturre! Täcker dagen. Alla fattar. Skönt att täcka dagen ändå . Får man fråga om det var big little tournament? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Får man fråga om det var big little tournament? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Säger som han som satt fast i world trade center den 11e september:-Det bara rasar! top3 bäst line ja hört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 top3 bäst line ja hört +1 Sjukt bra taxxi! Edit: Made my day Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Säger som han som satt fast i world trade center den 11e september:-Det bara rasar! Top 2 bästa line jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Skönt att ni såg den utan att jag behövde säga nåt extra om den...värmde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Säger han som festade i WTC 12e spetmeber: -rökig whiskey det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Säger han som festade i WTC 12e spetmeber: -rökig whiskey det här! hahahah Va sa den ene terroristen till det andre strax innan dom rammade var sitt twin tower: - Jag har en plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 hahahah Va sa den ene terroristen till det andre strax innan dom rammade var sitt twin tower: - Jag har en plan! Hahahahahahahaha, IRLgarv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Hahahahahahahaha, IRLgarv Skööööönt...Jag hade seriöst ångest efter jag skrev den. Riktigt lam kändes den. Pausade two and a half och va nära att ta bort inlägget haha sjuk man e:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Hahahahahahahaha, IRLgarv irlgarv till ditt inlägg, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Gick in på poseidons hemsida för att söka lägenheter. Och för att göra en ansökan var man tvungen att bli medlem på boplatsen. Som vanligt så kommer följande dilemma upp på 2 frågor. Inkomst/före skatt? Inkomstkälla? Får alltid sån ångest vad man ska skriva. Har ju inte direkt någon fast inkomst på pappret? Hur skulle ni göra? Finns ju att skriva i om man skall bli student, men en lögn kan bli till många om de börjar fråga en massa när man väl söker. Har ju iofs tänkt att plugga i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Gick in på poseidons hemsida för att söka lägenheter. Och för att göra en ansökan var man tvungen att bli medlem på boplatsen. Som vanligt så kommer följande dilemma upp på 2 frågor. Inkomst/före skatt? Inkomstkälla? Får alltid sån ångest vad man ska skriva. Har ju inte direkt någon fast inkomst på pappret? Hur skulle ni göra? Finns ju att skriva i om man skall bli student, men en lögn kan bli till många om de börjar fråga en massa när man väl söker. Har ju iofs tänkt att plugga i framtiden. Arbetslös akademiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Gick in på poseidons hemsida för att söka lägenheter. Och för att göra en ansökan var man tvungen att bli medlem på boplatsen. Som vanligt så kommer följande dilemma upp på 2 frågor. Inkomst/före skatt? Inkomstkälla? Får alltid sån ångest vad man ska skriva. Har ju inte direkt någon fast inkomst på pappret? Hur skulle ni göra? Finns ju att skriva i om man skall bli student, men en lögn kan bli till många om de börjar fråga en massa när man väl söker. Har ju iofs tänkt att plugga i framtiden. Kan du inte ansöka i din farsas namn eller nått sånt? Känns som att det borde vara större chans att få en lägenhet med en välavlönad herre än en 0-taxerande liten parvel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Att söka bostäder på bolplats är bland det sjukaste som går att göra! Det händer ingenting och det tar typ 42år innan man ens får en visning. Om man inte heter taxxi då förstås. Då får man en efter 3dagar... Hade jag varit dig så hade jag lagt upp mig själv på blocket,skrivit om mig själv osv. Poker känns inte som ngt att ta upp iofs. Skriv vad du är ute efter och att du är en go å glad kille som är hur lugn som helst:) Har några som gjort så och fått napp, Inhos lägga fick dom ju på det sättet tex. GLHF Edit: Gör du en sån "självannons" på blocket måste du obv länka :D:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Edit: Gör du en sån "självannons" på blocket måste du obv länka :D:D:D hahaha kan bli riktigt episkt att se den annonsen isf! Det ser jag verkligen fram emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 du kan få bo i min ficka mot 50% av vinsten plus morgondaglig oraluförande på hyresvärden dvs mig samt hyra på en kycklingsallad om dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 du kan få bo i min ficka mot 50% av vinsten plus morgondaglig oraluförande på hyresvärden dvs migsamt hyra på en kycklingsallad om dagen Låter obv löjligt lockande, men måste tyvärr tacka nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Ty för tipsen! Skulle gärna vilja veta hur Taxxi bar sig åt för att fixa en så snabbt? Eller sprang du bara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 8 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Ty för tipsen! Skulle gärna vilja veta hur Taxxi bar sig åt för att fixa en så snabbt? Eller sprang du bara bra? Troligen mordhotade han någon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Troligen mordhotade han någon... Hahaha dum fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Troligen mordhotade han någon... Hahahahahaha Glömde skriva det, självklart var det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 8 Januari , 2011 Rapport Share Postad 8 Januari , 2011 Hahahaha aa klart jag mordhota... Nä men jag sökte allt. Jag jobbade då och behövde visa fasta anställningspapper osv. Känner du nån chef kan du allt ljuga ihop nåt, så noga kollar dom inte. Vet inte hur det går till om man inte kan visa det.. Men börja sök nu. Sök ALLT även om du inte vill ha skiten. Bara at tacka nej om du får visningserbjudande. Men sök allt tills du vet hur du ska göra, skadar aldrig. Biskop/länsman/frölunda/angered/bergsjön är lättare att få. Men du bör kunna hantera bladet så att säga MVH Shortstack-Ninja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts