Gå till innehåll

Bleeeh


boman

Recommended Posts

Precis läst materialet. Härliga ungdomar. Grattis till ett par år bakom galler, mycket nöje, gg hf.

 

Karma är en bitch.

 

Har också läst materialet.Har man fest med gratis droger och alla är välkomna tar det inte lång tid innan man blir busted. Lite förvånad att inte från hotellet slog larm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 111
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Min polare (som själv blivit lurad av honom, om det är samma Robert vi snackar om här) visade mig denna tråden vilket visar hur vidrigt den personen betett sig inför "vänner" som han känslokallt lurat av mängder av pengar.

Bra läsning, men väldigt lång dock.

 

Nästan värt att fira att svinet äntligen åkt in! :)

 

 

http://forumserver.twoplustwo.com/58/heads-up-nl/how-i-lost-my-life-roll-robert-andersson-super-lc-333108/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för pdfen. Han har alltså åkt till London och haft mefferace i flera dagar. Åkt hem, checkat in på hotell och fortsatt racet. Tror han bad om detta.

 

Jag är otroligt glad, exalterad och nöjd över att denna vidriga människa sitter inne. Hoppas han får ett helvete i de 4-5 år han lär sitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snubben är rätt sjuk på facebook, typ en gång i månaden eller mer sällan lägger han upp en PR SCR på någon sjuk hand/stor pot han vunnit, bragar loss osv.. för typ ett halvår sen eller ngt la han upp en bild där han fint ordnat upp en lina, kan ha vart i samband med mefedronet..

 

På tal om facebook, läs part #1 och sedan #2. Enjoy :)

 

http://existenz.se/out.php?id=24349

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tacksam för PM om virusfri länk till domen.
Den som länkades till förut i den här tråden verkar clean.

 

File size: 1917727 bytes

MD5...: 8e8feaabb3f2c6e32c05ae06e3435b51

SHA1..: cf2bdff4986b8422e8fdb4f8e90a34ad97de3770

SHA256: a0a9ddada29c779c1025ccd0ff64273292bc86bb41dda67881bfe4f1c214cfba

ssdeep: 49152:IceokHc8tHqBFP/UU5tnJuVqjT/rYke/0x:rKHrtHApHnJuHkeY

http://www.virustotal.com/analisis/a0a9ddada29c779c1025ccd0ff64273292bc86bb41dda67881bfe4f1c214cfba-1274307421

 

Jämför om du är paranoid. :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att han åkte dit, men sjukt att han gör det när han ordnar fest och bjuder gästerna på något som de vill ha, istället för när han lurar av människor deras besparingar ...

 

Min lilla tröst är att han nu får sitta inne rätt länge, 8 år :D Så länge han förstör sitt liv med att ta in droger så kan jag inte bry mig mindre, måhända att jag blir trött på att betala för idioten hela jävla tiden...

 

Vill ha lite som i Kina att dom skickar en faktura till familjen för kulan som användes för att avrätta sonen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...