Gå till innehåll

Gastons Starcraft dagbok


Gaston116

Vilken ras är din favorit?  

81 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken ras är din favorit?



Recommended Posts

  • Svars 469
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

geewhizm8, bara nöta på! Du har ju gamingblodet i dig! Var väl du som var en av världens bästa i någon obskyr counterstrike-variant med diverse fysikändringar eller vad de var?

 

Sorry inte meningen att låta allt för jävla cp, vill bara dra till minnes sist vi hade upp det där :) e kul att massa forumister nöter sc2. Du får hemskt gärna adda mig så kan vi köra lite också.

 

pm'a vid intresse, eller min mail finns redan i denna db några sidor bak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

killerwolf, tror vi har haft den här diskutionen en gång förr :P men jag tror vi lirade WC3 tillsammans. Du lirade i klanen NG] med Festis och nån till, gjorde du inte det?

 

För övrigt lägg gärna till mig på SC2 Bolmeson, sen 280 i sån CC

 

yep, jag gör det... du hittar free,festis och lequa via mina league 2v2,3v3,4v4 så ere du bara addar loss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KW, sorry att jag itne svarade igår. Satt och lirade 1v1 PRECIS när du skrev. OCh sämst som jag är så har jag inte lärt mig hur man svarar medans man är i spelet :P

 

 

HURSOM, jag ska försöka lära mig hur man lägger till dig o dom andra grabbarna :)

 

SJUKT kul att alla lirar SC2, lite förvånad! Trodde d bara var jag som var toknörd och spelade SC2 :P:P:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dimaga vs svenske morrow, game 2 börjar nu morrow vann game 1.

http://www.teamliquid.net/video/userstream.php?user=GG.net_Stream

semi final i esl, sjukt med 5000 tittare.

 

tycker morrow får för lite cred. läste lite intervjuer och han verkar vara en duktig teoretiker och framförallt duktig strateg. hans resultat är ju väldigt bra:

http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Morrow#Achievements

 

kul med en svensk som vinner allt. också kul att han är kaxig:

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/11579-morrow-starcraft-players-are-doing-worse-than-i-expected

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag börjar GSL, nån mer som ska följa den turneringen?

"AAAH IM SO EXCITED!"

 

önskar jag kunde, frugan ska på 30 års kalas så jag åkte på vara pappa åt mitt barn :)...lillen blir inte så nöjd när man sätter sig vid datorn, hon har redan förstått vilken fiende det är mot hennes levnadssätt. (LEKA LEKA LEKA, PAPPA PAPPA PAPPA!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...