Gå till innehåll

Gastons Starcraft dagbok


Gaston116

Vilken ras är din favorit?  

81 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken ras är din favorit?



Recommended Posts

  • Svars 469
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur lirar man dessa turrar?

Bara regga på turrarnas hemsida, på söndagar börjar 2 turrar kl 14, Zotac och go4sc2.

http://www.zotac-cup.com/

http://www.esl.eu/eu/sc2/go4sc2/cup1/#/eu/sc2/

brukar behöva regga vid kl 13 för att komma med, sen är det checkin typ då också. go4sc2 hade 1024 med idag och zotac 512,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar skitbra att streama från gomtv.net nu om man tankar gomplayer och signar upp bara. Antagligen värt med season ticket för att få det i hq också men inte testat det än.

 

Jag har seasonticket och det flyter på bra, det som är extra värt med seasonticket är att du kan kolla vodsen som kommer ut 2-3 timmar efter sändning, så man behöver inte vakna upp kl 11.

 

Tror det funkar o dela på seasonticket om man är 2-3 personer, tror inte dom har nått som blockar det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har betalat för en men inte fått något mail eller så, dimper nog ner snart. Stör mig mest på kvaliteten på vanliga streamen, riktigt sunkig. Man har vant sig vid HD efter att ha sett alla youtubereplays :F

 

Edit: aha var bara att köra så fort man betalat. nice.

 

Ok, då kan du nog bli lite besviken på HQ streamen också. vodsen däremot är lite bättre, men ingen HD däremot, men duger fint för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är sugen på o göra en sc2/poker turre, där det ska vara jämt balanserat mellan sc2 och poker, nån som har tips? så det man får göra är väll en turnering på svenska spel eller nått o ge ut poäng efter placering och sen köra en sc2 turre? nån som har annat tips?

 

Har inga tips tyvärr men det låter intressant :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åfan. Måste också komma igång med liret. Trots gubbålder (30+) känns det att jag har fortfarande bra chans att köra över alla ADHD-fjortisar, särskilt om jag får spela Zerg. Klarar jag av första anfallet är det ca 95% chans till seger och drygt 60% om jag får ihop tillräckligt med trupper att köra 4 eller 5 vågor anfall.

 

Sen måste jag få skryta om en "gammal goding": Spela Terran och smaska på lite med kärnvapen i egen HQ vid ordentlig anfall. Det är ingen beredd på första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sep 20, 2010 18:00 KST(GMT+9) Video

Lee, Jung-Hwan

(AnyproPrime)[] vs []Park, Sang-Ik

(oGsTheWinD)

N/A

Byun, Hyun-Woo

(Bleach)[] vs []Kim, Sang-Cheol

(oGsEnsnare)

N/A

Kwon, Hyuk-Bum

(DAVIT)[] vs []Han, Kyu-Jong

(Clide)

N/A

Dario Wunsch

(TheLittleOne)[] vs []Kim, Yoo-Jong

(oGsHyperdub)

N/A

 

http://www.livestream.com/fishersc2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...