Gå till innehåll

Ken Lenaard streetfighter

PokerminatorTT1

Recommended Posts

• Svars 126
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

?

Nyheten är att Ken-Len håller sig undan från rättegången och det är väl just så det förhåller sig?

Jag säger bara att det finns en teoretisk möjlighet att han inte vet om det. Sen är det ju som Klyka säger, att han väl knappast kan ha undgått det i praktiken. Men jag uppfattar det som att nyheten är att "Ken jagas av amerikanska sheriffer" (vilket väl kanske är fallet också om man verkligen vill få det att låta galet) men att det i verkligheten inte är alls lika dramatiskt som det låter.

Jag vill inte på något sätt förringa brottet, jag häpnar bara över hur man vinklar den här nyheten och många andra nyheter också för den delen.

Vet inte om någon läste artikeln och/eller bloggen om när jag spelade poker mot Mikey the Monkey. Samma sak där. Berättar om den bisarra turneringen - "Han skrek och visade tänderna". Låter ju bra mycket sjukare än det faktiskt var.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursäkta, men är det inte dags att sluta häpna och börja vänja sig när du nu uppnått den någorlunda mogna åldern 30 år och dessutom tillbringat en del av denna tid som journalist?

Haha, du har såklart rätt. Handlar väl mer om att jag funderat mycket på vinkling/insinuation/sanning/osanning den senaste tiden. :mrgreen:

Länk till kommentar

Not so hidden...

Han är inte i finkan då jag skakade hand med honom igår. Han slog inte ens ner mig. :-)

Eftersom sheriffen söker honom skulle du obv agerat "Angivaren" i Lucky Luke, dvs bundit honom, tagit med honom till sheriffkontoret och inkasserat belöningen för att bättra på din BR!

Länk till kommentar

• 9 months later...
Ken Lennaárd fälls

Den fd pokerstjärnan Ken Lennaárd dömdes på tisdagen till villkorlig dom med samhällstjänst för misshandel. Nu siktar han på att bygga upp ett nytt liv i Spanien.

Länk till hela artikeln!

Villkorligt och 50 timmars samhällstjänst. Han får typ sälja bingolotter åt en idrottsförening eller kratta löv på en kyrkogård. Spännande! :mrgreen:

Länk till kommentar

50 timmars samhällstjänst. Han får typ sälja bingolotter åt en idrottsförening eller kratta löv på en kyrkogård. Spännande! :mrgreen:
Han ska obv försöka få jobba åt Game Over eller Hemska Spel. Får man/ska man fixa samhällstjänstplats själv eller blir man tilldelad?

Btw, hur fixar man så att man t.ex. kommer till http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemska-spel-far-finnas-kvar när man klickar på "Hemska Spel" i mitt inlägg?

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
Han ska obv försöka få jobba åt Game Over eller Hemska Spel. Får man/ska man fixa samhällstjänstplats själv eller blir man tilldelad?

Btw, hur fixar man så att man t.ex. kommer till http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemska-spel-far-finnas-kvar när man klickar på "Hemska Spel" i mitt inlägg?

Korta svaret är att markera texten som du vill ska bli klickbar och klicka på knappen "infoga länk" (föreställandes en kedja ovanpå en jordglob) så bör du förstå. Långa svaret är att klicka för citera mitt svar och kolla hur koden ser ut som gör att det här blir en klickbar länk.

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar