Big Less Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 Sjukt vilken sensationsjournalistik. Om han inte är delgiven kan han ju omöjligt ha vetat om att det var dags för rättegång. Drama, drama liksom. ? Nyheten är att Ken-Len håller sig undan från rättegången och det är väl just så det förhåller sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 ? Nyheten är att Ken-Len håller sig undan från rättegången och det är väl just så det förhåller sig? Jag säger bara att det finns en teoretisk möjlighet att han inte vet om det. Sen är det ju som Klyka säger, att han väl knappast kan ha undgått det i praktiken. Men jag uppfattar det som att nyheten är att "Ken jagas av amerikanska sheriffer" (vilket väl kanske är fallet också om man verkligen vill få det att låta galet) men att det i verkligheten inte är alls lika dramatiskt som det låter. Jag vill inte på något sätt förringa brottet, jag häpnar bara över hur man vinklar den här nyheten och många andra nyheter också för den delen. Vet inte om någon läste artikeln och/eller bloggen om när jag spelade poker mot Mikey the Monkey. Samma sak där. Berättar om den bisarra turneringen - "Han skrek och visade tänderna". Låter ju bra mycket sjukare än det faktiskt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 22 Juni , 2010 Rapport Share Postad 22 Juni , 2010 jag häpnar bara över hur man vinklar den här nyheten och många andra nyheter också för den delen. Ursäkta, men är det inte dags att sluta häpna och börja vänja sig när du nu uppnått den någorlunda mogna åldern 30 år och dessutom tillbringat en del av denna tid som journalist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Ursäkta, men är det inte dags att sluta häpna och börja vänja sig när du nu uppnått den någorlunda mogna åldern 30 år och dessutom tillbringat en del av denna tid som journalist? Haha, du har såklart rätt. Handlar väl mer om att jag funderat mycket på vinkling/insinuation/sanning/osanning den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 att jag funderat mycket på vinkling/insinuation/sanning/osanning den senaste tiden. Vad är det för något du planerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Vad är det för något du planerar? Ingenting, menar bara att jag själv har blivit utsatt för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Vad är det för något du planerar? Ingenting Ja, det här verkar allvarligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Ingenting, menar bara att jag själv har blivit utsatt för det. Jens, jag förstod det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Fakking levlers. Jag utgick helt enkelt från att du var så pantad Klykmeistern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 23 Juni , 2010 Rapport Share Postad 23 Juni , 2010 Det värmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Är det Wsop så är det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/poker/article7354749.abDen artikeln är ett plagiat av Realtids.Förmodligen har David T läst den här tråden och snappat upp tipset från Realtid. Bra jobbat David! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Någon som vet om sheriffen har fått tag i herr Ken än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Lär ju snart vankas belöning, dags att köra PF.nu's Officiella Manhunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Not so hidden... Han är inte i finkan då jag skakade hand med honom igår. Han slog inte ens ner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 2 Juli , 2010 Rapport Share Postad 2 Juli , 2010 Not so hidden... Han är inte i finkan då jag skakade hand med honom igår. Han slog inte ens ner mig. Eftersom sheriffen söker honom skulle du obv agerat "Angivaren" i Lucky Luke, dvs bundit honom, tagit med honom till sheriffkontoret och inkasserat belöningen för att bättra på din BR! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Ken Lennaárd fällsDen fd pokerstjärnan Ken Lennaárd dömdes på tisdagen till villkorlig dom med samhällstjänst för misshandel. Nu siktar han på att bygga upp ett nytt liv i Spanien. Länk till hela artikeln! Villkorligt och 50 timmars samhällstjänst. Han får typ sälja bingolotter åt en idrottsförening eller kratta löv på en kyrkogård. Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 På domarens fråga uppger han att han inte har några inkomster eller tillgångar, utan i dag lever på gamla inkomster och lån. Hur kan man leva på gamla inkomster om man inte har tillgångar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Hur kan man leva på gamla inkomster om man inte har tillgångar? Det är skillnad på tillgångar och utmätningsbara tillgångar t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Kul att dom skriver: "Den fd pokerstjärnan Ken Lennaárd" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 50 timmars samhällstjänst. Han får typ sälja bingolotter åt en idrottsförening eller kratta löv på en kyrkogård. Spännande! Han ska obv försöka få jobba åt Game Over eller Hemska Spel. Får man/ska man fixa samhällstjänstplats själv eller blir man tilldelad?Btw, hur fixar man så att man t.ex. kommer till http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemska-spel-far-finnas-kvar när man klickar på "Hemska Spel" i mitt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataSKV Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Såg precis att Karate-Ken blivit dömd, han kommer nog trivas på Röda Korset eller var han nu hamnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Han ska obv försöka få jobba åt Game Over eller Hemska Spel. Får man/ska man fixa samhällstjänstplats själv eller blir man tilldelad?Btw, hur fixar man så att man t.ex. kommer till http://www.dn.se/nyheter/sverige/hemska-spel-far-finnas-kvar när man klickar på "Hemska Spel" i mitt inlägg? Korta svaret är att markera texten som du vill ska bli klickbar och klicka på knappen "infoga länk" (föreställandes en kedja ovanpå en jordglob) så bör du förstå. Långa svaret är att klicka för citera mitt svar och kolla hur koden ser ut som gör att det här blir en klickbar länk. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts