Jimmy_Pistol Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Sorry om jag bombar detta forum:shock: Detta är mot två superfiskar. 52/6 resp 73/34. ***** Hand History for Game 1281767476 ***** (Party) $50.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, April 05, 09:13:33 ET 2010 Table Ada 4 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: HERO ( $81.05 USD ) Seat 2: pontusn ( $47.00 USD ) Seat 3: m113 ( $55.01 USD ) Seat 4: trixflixx ( $314.93 USD ) Seat 5: gurra22 ( $331.46 USD ) gurra22 posts small blind [$0.25 USD]. HERO posts big blind [$0.50 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to HERO [ K:c: K:d: ] pontusn calls [$0.50 USD] m113 folds trixflixx raises [$2.25 USD] gurra22 calls [$2.00 USD] HERO raises [$11.00 USD] pontusn folds trixflixx calls [$9.25 USD] gurra22 calls [$9.25 USD] ** Dealing Flop ** [ Q:s:, 9:h:, Q:h: ] gurra22 checks HERO bets [$22.00 USD] ?????Bet/fold?????? trixflixx calls [$22.00 USD] gurra22 calls [$22.00 USD] ** Dealing Turn ** [ A:c: ] gurra22 checks HERO ??????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Check-folda och var glad att A kom på turn imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2010 Check-folda och var glad att A kom på turn imo Ok, det blev rundcheck på turn och på blank river. Knappen muckade och SB visar J8os Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Check/fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 check/fold turn men vid rundcheck där värdebetar jag river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Allt annat än c/f är galet även fast du möter en 52/6 resp 73/34. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 check/fold turn men vid rundcheck där värdebetar jag river. låter tunnt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nikkokick Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 i det här läget skulle jag förmodligen resonera som så, att jag inte cbettar för att jag inte har hjärter kung. om jag hade haft hjärter kung, så hade jag cbettat för att en hjärter turn inte gör mig nån enorm skada. anledningen till detta är att det känns som jag gör min KK till en bluff -nästan-, om jag cbettar efter squeeze i detta läget. du märker ju själv att du var lite som ett frågetecken när du fick syn? och av den anledningen så kör jag bluffcatcher istället. vilket inte till 100% innebär att jag synar ner 3 bets heller. utan jag försöker komma billigt till showdown. men om motståndarna är redo att bluffa för alla sina marker så foldar jag, noterar mentalt och försöker använda infon i nästkommande händer. vi kan kalla flopchecken för en potcontrol också, utifall att vi ligger efter. för att göra det lite enklare för oss psykiskt, att spela handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 låter tunnttunna värdebetar är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Helt fel läge att gå för pottkontroll på floppen. Vi betar floppen och hoppas att få in det obv... Som spelat med 2 callers på flopp så checkar jag nog alla turnkort i leken och utvärderar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Får inte rubriken att gå ihop med inlägget. Är det egentligen lägre än NL50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen112 Postad 8 April , 2010 Rapport Share Postad 8 April , 2010 Får inte rubriken att gå ihop med inlägget. Är det egentligen lägre än NL50? SvS nano-stakes. KK 3betad 3vägs Är inte NL50SEK lägsta på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 SvS nano-stakes. KK 3betad 3vägs Är inte NL50SEK lägsta på svs? Varför ser det ut som att HH är hämtad från PARTY då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sprattelgubbe Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Varför ser det ut som att HH är hämtad från PARTY då? Han använder HHConverter, då omvandlar programmet filen så det ser ut som det kommer ifrån Party. Numera så behöver man inte HHConverter till Svs längre, utan HM klarar att läsa in Svs automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anegym Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Floppen bettar jag och synar alla höjningar. Turn är nog en checkfold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts