Mohican Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Spelede en Omaha turnering alldeles nyss. En spelare kallade mej "meatball", sen kallade han/hon mej "kid". Jag svarade med att jag förmodligen är äldre än dej. Sen skojade jag till det och sa att jag var 13. PokerStars stängde av mej för 24 timmar p.g.a. detta. VA? Citera
Nirwanda Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Svaret finns begravt i ditt inlägg, OP. Citera
Mohican Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Svaret finns begravt i ditt inlägg, OP. Menar du att jag inte kan spela? Wellcome to my table! Citera
PokerStars_Karl Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hej, "Sen skojade jag till det och sa att jag var 13." Det var skojigt sagt. (inte) Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
schumme Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Spelede en Omaha turnering alldeles nyss. En spelare kallade mej "meatball", sen kallade han/hon mej "kid". Jag svarade med att jag förmodligen är äldre än dej. Sen skojade jag till det och sa att jag var 13. PokerStars stängde av mej för 24 timmar p.g.a. detta.VA? Big Brother is watching you... Citera
Mohican Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hej, "Sen skojade jag till det och sa att jag var 13." Det var skojigt sagt. (inte) Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg. Mvh, Karl PokerStars Support Jag är faktiskt 56. Varför jag kom på det här med 13 år, var när jag ljög på PartyPoker för 5-6 år sen o försökte spela dum. Citera
SoderKrippa Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Jag skulle nästan vilja skriva "försökte?", men det skulle nog uppfattas som lite drygt. Måste nästan ändå säga WP till stars. De verkar ha hyffsat bra system för det mesta, typ collusion, minderåriga som spelar, spelmissbruk osv... /SK Citera
Uniktnamn Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Jag måste säga att skrattade så jag grät när jag läste detta. Helt underbar story! Gl hf Förre Citera
Mohican Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Jag skulle nästan vilja skriva "försökte?", men det skulle nog uppfattas som lite drygt. Måste nästan ändå säga WP till stars. De verkar ha hyffsat bra system för det mesta, typ collusion, minderåriga som spelar, spelmissbruk osv... /SK Jasså du, vad är pi gånger pi minus Einstein +13? Citera
Mohican Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Jag måste säga att skrattade så jag grät när jag läste detta. Helt underbar story! Gl hf Förre Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, smila lite kanske... Citera
edde13 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Ha ha.. bara å skratta åt det! det e lite tragikomiskt på något sätt. Kul att de kollar sånt å inte annat =) Citera
Plajer Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hej, "Sen skojade jag till det och sa att jag var 13." Det var skojigt sagt. (inte) Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg. Mvh, Karl PokerStars Support HAHAHAHAHA Citera
Mohican Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Den första Rocky filmen är oerhört bra, bland annat för att den annars så abnormt usle skådespelaren Sylvester Stallone i princip spelar sig själv med stor framgång. Andra intressanta gestaltningar är Mickey Rourke (the Wrestler) och Sandra Bullock (Crash) Har ingen fattat att Sandra Bullock är den häftigaste (sexigaste) kvinnan på denna planeten? (Inclusive J-lo and Shakira). PS. Tyvärr är hon med Jesse James, ....lite för stor för att jag ska bråka med han. Citera
schumme Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Har ingen fattat att Sandra Bullock är den häftigaste (sexigaste) kvinnan på denna planeten? (Inclusive J-lo and Shakira).PS. Tyvärr är hon med Jesse James, ....lite för stor för att jag ska bråka med han. Hon var med Jesse James, jag tror han bränt sina chanser duktigt... Citera
Recommended Posts