Gå till innehåll

Vad är detta för nånting


Mohican

Recommended Posts

Spelede en Omaha turnering alldeles nyss. En spelare kallade mej "meatball", sen kallade han/hon mej "kid". Jag svarade med att jag förmodligen är äldre än dej. Sen skojade jag till det och sa att jag var 13. PokerStars stängde av mej för 24 timmar p.g.a. detta.:roll:

VA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

"Sen skojade jag till det och sa att jag var 13."

 

Det var skojigt sagt. (inte)

 

Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelede en Omaha turnering alldeles nyss. En spelare kallade mej "meatball", sen kallade han/hon mej "kid". Jag svarade med att jag förmodligen är äldre än dej. Sen skojade jag till det och sa att jag var 13. PokerStars stängde av mej för 24 timmar p.g.a. detta.:roll:

VA?

 

Big Brother is watching you...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

"Sen skojade jag till det och sa att jag var 13."

 

Det var skojigt sagt. (inte)

 

Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jag är faktiskt 56.

Varför jag kom på det här med 13 år, var när jag ljög på PartyPoker för 5-6 år sen o försökte spela dum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle nästan vilja skriva "försökte?", men det skulle nog uppfattas som lite drygt. ;)

 

Måste nästan ändå säga WP till stars. De verkar ha hyffsat bra system för det mesta, typ collusion, minderåriga som spelar, spelmissbruk osv...

 

/SK

 

Jasså du, vad är pi gånger pi minus Einstein +13?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

"Sen skojade jag till det och sa att jag var 13."

 

Det var skojigt sagt. (inte)

 

Minderåriga får inte spela på PokerStars. Om du inte verifierat din ålder med ID tidigare kommer du att få verifiera din ålder med att skicka in scan/bild på ditt ID/leg.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

 

HAHAHAHAHA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den första Rocky filmen är oerhört bra, bland annat för att den annars så abnormt usle skådespelaren Sylvester Stallone i princip spelar sig själv med stor framgång. Andra intressanta gestaltningar är Mickey Rourke (the Wrestler) och Sandra Bullock (Crash)

 

Har ingen fattat att Sandra Bullock är den häftigaste (sexigaste) kvinnan på denna planeten? (Inclusive J-lo and Shakira).

PS. Tyvärr är hon med Jesse James, ....lite för stor för att jag ska bråka med han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen fattat att Sandra Bullock är den häftigaste (sexigaste) kvinnan på denna planeten? (Inclusive J-lo and Shakira).

PS. Tyvärr är hon med Jesse James, ....lite för stor för att jag ska bråka med han.

 

Hon var med Jesse James, jag tror han bränt sina chanser duktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...