Gå till innehåll

Homegame i Skånetrakten


schumme

Recommended Posts

Tjena,

 

jag har ett bord stående i lägenheten som inte utnyttjas alltför ofta så kanske nån är sugen på homegame? Kan tänka mig grytor upp till en femhunka och cashgame 5/5. E du sugenså får ni gärna pm:a lite info om er och sånt. Hade vatt skoj att möta upp några kul pf:are och babbla lite dynga då och då.

 

Jag kan väl ta en 33:a cola i rake per man eller nåt...

 

Pokerbord, marker och övrigt som behövs finns på plats.

 

Morsning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

 

jag har ett bord stående i lägenheten som inte utnyttjas alltför ofta så kanske nån är sugen på homegame? Kan tänka mig grytor upp till en femhunka och cashgame 5/5. E du sugenså får ni gärna pm:a lite info om er och sånt. Hade vatt skoj att möta upp några kul pf:are och babbla lite dynga då och då.

 

Jag kan väl ta en 33:a cola i rake per man eller nåt...

 

Pokerbord, marker och övrigt som behövs finns på plats.

 

Morsning!

 

Landskrona eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Famous landskrona, med sina enorma gäng 15 åringar som tar bussen överallt för att slå ner folk.. Aldrig satt min fot i landskrona förutom i fotbollssammanhang.

Vet ej varför jag skrev detta, blir bara så jävla less på de människorna, hårda som sten i sina gäng, men tysta och livrädda ensamma.

Flera kompisar till mig som blivit nedslagna och tänder utslagna hit och dit i helsingborg pga av dessa jävla människorna. Ajja flytta lite högre upp så lockar det nog fler spelare till dina homegames:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag har bott i Landskrona och jobbat här ett bra tag och pluggat här också för den delen, men jag har fan aldrig sett ett slagsmål ens.

 

Om dom nu fick tänderna utslagna i Helsingborg, hur vet du att dom var från Landskrona :mrgreen:

 

Flytta högre upp?

Jag bor på 4:e våningen, räcker inte det?

 

Jag vet inte hur det är med gängen, jag har inte hört så mycket om dom på nåt år men dom finns kanske fortfarande. Antalet poliser har blivit betydligt högre i Landskrona så jag tror dom fått lite koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag har bott i Landskrona och jobbat här ett bra tag och pluggat här också för den delen, men jag har fan aldrig sett ett slagsmål ens.

 

Om dom nu fick tänderna utslagna i Helsingborg, hur vet du att dom var från Landskrona :mrgreen:

 

Nej för de åker till helsingborg och höganäs för att slåss.

För att alla vet var dom kommer ifrån, bussar fulla med idioter och sedan står de på knutpunkten och väntar på folk och lägen... En gång hoppade de på några av mina polare sekunden efter de hoppat av bussen.. Dock fick polisen tag på dem den gången, men ändå. Förstår fan inte syftet med det hela.

 

Förresten, så bor jag i det området i hela Sverige som flest röstade på Sverigedemokraterna i förra valet, om det är bra eller dåligt låter jag vara osagt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arghhhh blir så trött, visst är Landskrona en stad med taskigt rykte och en stad med en hel del problem. Men jag kan intyga att man knappast behöver vara rädd för att visa sig här. Framför allt inte i området där Schumme bor ett lugnt och städat område.

 

Så ta nu o masa er hit, det närmsta kriminella ni kommer att komma är att ni kommmer känna er rånade när jag tagit era cash vid pokerbordet.

 

Så Schumme im in, fast det var väl knappast någon överraskning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...