Gå till innehåll

Hur kommer det sig??


Olycklig_fisk

Recommended Posts

Troligen beror det på att han vet att han alltid har typ 50% att vinna handen varav en hel del kort ger honom nöten, spelet är väl inte jättebra i sig då han bara synar hela vägen. Men att du loosar en flipp är knappast nåt att gnälla på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo eftersom jag blir utdragen i varje sng. Precis nu drog horan runner runner kuk mot min stege. Samma skit ny dag

 

Posta en av de händerna där du verkligen spelar bra då istället för att posta en hand där du är fisken.

 

Tror dessutom av dessa inläggen kunna läsa att du är en sån som synar när han ställer på river med sin färdiga färg de gången klöver kommer. Säkert sitter du o svär o jävlar i mig över att han köper ut men gör ingen justering i spelet utan gnäller på att du blev utdragen igen o betalar av.

 

Poker är ett spel där slumpen avgör rätt mycket i varje enskild hand. Förvänta dig inte att vinna varje gång du leder och försök minnas de gånger du drar ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PTror dessutom av dessa inläggen kunna läsa att du är en sån som synar när han ställer på river med sin färdiga färg de gången klöver kommer. Säkert sitter du o svär o jävlar i mig över att han köper ut men gör ingen justering i spelet utan gnäller på att du blev utdragen igen o betalar av.

.

Äh nej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla hycklare. När Isildur gör samma spel har han otur. När någon annan gör det spelar han dåligt.

 

Je precis samma spel kan vara både bra och dåligt beroende på vem man gör det mot. Nu har jag inte ens orkat kolla vad detta va för spel men ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...