schumme Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Ett tips är att undvika Hänt Extra, det blir ingen succé... Citera
highbury90 Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Bara för att få handen rätt så var det: 150/300 Glimne betar 900 Micke synar spanjoren raise 1500 Glimne syn Micke raise 5000 spanjoren all in 24K Glimne fold Citera
Hagan Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Bara för att få handen rätt så var det: 150/300 Glimne betar 900 Micke synar spanjoren raise 1500 Glimne syn Micke raise 5000 spanjoren all in 24K Glimne fold Stämmer den så äre fan sjukt dåligt han bara flattar en mini3bet pre med en spelare bakom... Citera
wahlen1 Postad 8 Mars , 2010 Rapport Postad 8 Mars , 2010 Seriöst, hur fan kan man vara så tight? Och han ska vara proffs? Kan inte varit svårt att bli något i pokern innan. Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Stämmer den så äre fan sjukt dåligt han bara flattar en mini3bet pre med en spelare bakom... Så övertight kanske inte var så dumt ändå, Han hade lika bra kunnat vara uppe mot rockets, men igen, ja han är Mr. Tight personifierad, MEN, på hans tid var det the way to go. Han hänger bara inte med i utvecklingen. Citera
nadir Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Inte för att det hjälper Glimne men spanjoren är väl det stora mongot i handen, vad hade han, AK?? (Mikael hade QQ vet jag) Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Jag tycker Glimne är mysig i pokermiljonären.. Här syns han tillsammans med den före detta Idol-domaren Peter Swartling vid inspelningarna av tv-programmet Pokermiljonären. Citera
KungKroon Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Så övertight kanske inte var så dumt ändå, Han hade lika bra kunnat vara uppe mot rockets, men igen, ja han är Mr. Tight personifierad, MEN, på hans tid var det the way to go. Han hänger bara inte med i utvecklingen. Sant, matten är inte densamma som förr! Förr i tiden hade man antagligen blivit ägd om man hade spelat GTO. Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Sant, matten är inte densamma som förr! Förr i tiden hade man antagligen blivit ägd om man hade spelat GTO. Usch, sluta:-D Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Sedlar har överlag ganska dåliga bajs-torkar-egenskaper. Storleken gör också att det blir lätt kladdigt. Tror i så fall att aktiebrev eller liknande kan vara mer optimalt. Inte om man tar 10 st 1000kr sedlar samtidigt;-) Citera
Soni Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 ... Se, Glimne blev runner up i Unibets Ladies Event:-D Citera
swahnroger Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Stämmer den så äre fan sjukt dåligt han bara flattar en mini3bet pre med en spelare bakom... Flattningen var ju bra, han hade ju bästa handen. Folden däremot var tveksam. Citera
Agent Cooper Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Inte för att det hjälper Glimne men spanjoren är väl det stora mongot i handen, vad hade han, AK?? (Mikael hade QQ vet jag) Han hade AQ. För övrigt hade jag det stora nöjet att med en öl i handen få sitta och lyssna när Glimne själv berättade om handen. Stort! Citera
SasaOmerbasic Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Han hade AQ. För övrigt hade jag det stora nöjet att med en öl i handen få sitta och lyssna när Glimne själv berättade om handen. Stort! haha, hade jag suttit och hört honom köra en utläggning om hur handen gått till hade jag inte kunnat hålla mig. Hade fått tänka på döda hundvalpar elller något för att hålla tillbaka skrattet Garva du? Citera
Agent Cooper Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Garva du? Hehe... Faktiskt inte. Det var ju riktigt dåligt spelat, men man skrattar ju inte medan man har en närmast religiös upplevelse. Citera
nadir Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 För övrigt hade jag det stora nöjet att med en öl i handen få sitta och lyssna när Glimne själv berättade om handen. Stort! Var det någon som såg kungarna? Årets skämt av Glimne annars.. Citera
Soni Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Var det någon som såg kungarna? Årets skämt av Glimne annars.. Haha det var säkert AA suited, grymt tight i så fall:mrgreen: Citera
Hagan Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Flattningen var ju bra, han hade ju bästa handen. Folden däremot var tveksam. Det jag menade var att genom att bara syna så kan 3e personen syna in och man sitter ur pos (mot minst en iaf, kommer inte ihåg riktigt) vilket kan ge en del farliga brädor. Citera
aglo Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 haha, hade jag suttit och hört honom köra en utläggning om hur handen gått till hade jag inte kunnat hålla mig. Jag skulle bara må dåligt, som jag alltid gör när livespelare yttrar sig. Som när livespelare på CC drar sina analyser högt - hur de alltid sätter folk på specifika händer och "du spelar ju så och så med den handen bla bla bla". Helt seriöst, jag mår verkligen dåligt. Får typ ont i magen. Citera
KungKroon Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 Jag skulle bara må dåligt, som jag alltid gör när livespelare yttrar sig. Som när livespelare på CC drar sina analyser högt - hur de alltid sätter folk på specifika händer och "du spelar ju så och så med den handen bla bla bla". Helt seriöst, jag mår verkligen dåligt. Får typ ont i magen. +1 Något att jobba på imo. Hade gärna sluppit huvudvärken när någon hävdar att "Det sämsta man kan göra i poker är att syna All In Preflopp med essdam!" och hela bordet nickar instämmande. Citera
Uniktnamn Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Det folk missar är dynamiken i Unibets lagsammansättning. Det finns en tanke bakom allt. Norinder hade blixtsynat med A3 off i det här läget och på så vis så blir medelvärdet av deras gemensamma tighthet/löshet perfekt balanserad. Dvs på pappret världens starkaste pokerduo! Moralen i storyn blir ju dock: Den som gapar efter galen herofold missar ofta fina 80/20-lägen om och om igen! Förre Citera
Rigsaw Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 +1Något att jobba på imo. Hade gärna sluppit huvudvärken när någon hävdar att "Det sämsta man kan göra i poker är att syna All In Preflopp med essdam!" och hela bordet nickar instämmande. Alla nickar för att stollen ska tro att han har sagt hela sanningen Citera
Recommended Posts