SunTzu Postad 26 Februari , 2012 Rapport Postad 26 Februari , 2012 Det gick bra! Jag är nöjd som fan men Tenchoo gjorde kvällens bästa insatts och då är det svårt att vinna Träffade din kompis denna gången också Hahaha nice Han är liiiite underlig, men kul! Han ska *alltid* försöka slåss med mig på fyllan på sistonde, trots att han väger typ 45 kilo. Lillebror till gammal klasspolare från gymnasiet Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Äsch fittkuk, min HEM2 trial gick ut idag. Min köpta version av HEM1 vill verkligen inte fungera på min dator. Nu ska jag googla trial resets/cracks. blink blink Citera
Level Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Äsch fittkuk, min HEM2 trial gick ut idag. Min köpta version av HEM1 vill verkligen inte fungera på min dator. Nu ska jag googla trial resets/cracks. blink blink Får ju rabatt på HM2 om du införskaffat HM1 på laglig väg. Slå till! Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Får ju rabatt på HM2 om du införskaffat HM1 på laglig väg. Slå till! Det var det värsta! Halva priset $45 känns värt, lets go! Citera
Level Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Det var det värsta! Halva priset $45 känns värt, lets go! Har fortf inte slagit till på HM2 slö som man är. Funkar det bra för dig? Utöver att du kan se att jag 3bettar >20% spec mot dig Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Har fortf inte slagit till på HM2 slö som man är. Funkar det bra för dig? Utöver att du kan se att jag 3bettar >20% spec mot dig Jag gillar det som fan iaf, laggar typ aldrig och har inte klyddat med mig än. "vs Hero" statsen är ganska användbara när man fått ihop en hyfsad sample! Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Yeey min payment blev flaggat haha! Let the waiting game begin. Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Yeey min payment blev flaggat haha! Let the waiting game begin. min med , vi får väl vänta och se Blir det nåt på söndag? Jag och ClownX kan va sugna, vi kommer direkt från Berga Open. Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 min med , vi får väl vänta och se Blir det nåt på söndag? Jag och ClownX kan va sugna, vi kommer direkt från Berga Open. Yes vi kör! Jag har Spakur här över helgen men han åker väl hem igen på Söndagen antar jag. Har ni iPhones/mobilt bredband? Jag har en wifi-router eller vad det nu är för något som vi troligtvis kan dela internet med men jag är totalt okunnig när det kommer till nätverks tjohejsan. Citera
okocha Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Yeey min payment blev flaggat haha! Let the waiting game begin. va bara att maila in sin adress så löser det sig Citera
Starfitter Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Skiljer sig 2 mkt från 1? Har jag möjligtvis 2 utan veta? Vinner jag isf mer pengar om jag byter? Citera
okocha Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Skiljer sig 2 mkt från 1?Har jag möjligtvis 2 utan veta? Vinner jag isf mer pengar om jag byter? nja, mest gränssnitt nej nej Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 va bara att maila in sin adress så löser det sig Allright, bara att skriva ner den i ett mail eller ska man fota en räkning och sånt trams? Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 räckte att skriva den i mail. Kommer dom höra av sig ang. vilken mail jag ska skicka till? tack för hjälpen! Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Lirade 3h nu på morgonen utan HUD. Hittade obv 5,5k Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Yes vi kör! Jag har Spakur här över helgen men han åker väl hem igen på Söndagen antar jag. Har ni iPhones/mobilt bredband? Jag har en wifi-router eller vad det nu är för något som vi troligtvis kan dela internet med men jag är totalt okunnig när det kommer till nätverks tjohejsan. Vi har iphones i värsta fall. Jag har ganska bra koll så det löser sig. Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 räckte att skriva den i mail. Jag skrev in min adress när jag pröjsa men fick ändå att dom skulle verifiera nåt. Citera
okocha Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Kommer dom höra av sig ang. vilken mail jag ska skicka till? tack för hjälpen! yes, om du vill snabba på det så är det sales@holdemmanager.net som gäller. npnp Citera
Jimmy_Pistol Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 yes, om du vill snabba på det så är det sales@holdemmanager.net som gäller. npnp sweet det löste sig snabbt När vill Schmme dyka upp idag? Citera
Jimmy_Pistol Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Fett O-Zone event i Malmö igår. Kände mig som Chofritz och Opteron, fast tvärtom. Citera
Mecklenburgare Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Fett O-Zone event i Malmö igår. Kände mig som Chofritz och Opteron, fast tvärtom. Klaffbron? Körde där förbi runt 2030 och där såg ut att vara mycket aktivetet. Citera
Jimmy_Pistol Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Klaffbron? Körde där förbi runt 2030 och där såg ut att vara mycket aktivetet. Full fräs som alltid på O-Zone Citera
Jimmy_Pistol Postad 5 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2012 Tackar gubbarna för en trevlig kväll! Fluss! Citera
Recommended Posts