schumme Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Hade hon för små tudor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 8 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 99% av kvinnor är bull. För övrigt är det här första, och sista, gången i mitt liv jag kommer använda ordet bull. Jag är inte en danskjävel. Ordet "bull" är det bästa ordet i hela SAO. Att prata skånska är riktigt ball. Precis, +1. Hade hon för små tudor? Nej, dom va nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 Februari , 2012 Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Stuga hos mig 26-28:e, är du hemma så är du välkommen. Från kl 20:00 varje afton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 8 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Stuga hos mig 26-28:e, är du hemma så är du välkommen. Från kl 20:00 varje afton. Är iväg och battlar i Uppsala den helgen Vet inte när jag kommer hem exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 8 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2012 Riktigt trög start på månaden (från 25e Jan) men känner att det börjar släppa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Har haft lite stötig tandvärk i några dagar fram tills igår kväll, då det helt plötsligt mitt i session förvärrades med 1000%. Helt sinnesjukt ont, jag har ganska hög smärttröskel och brukar ligga o känna efter när jag har ont någonstans, alltså typ koncentrera mig på den för att avgöra hur bull den är. Inatt har jag fan nästan gråtit och varit nära gränsen till att bli skogstokig och hoppa ut genom fönstret. However så fick jag tandläkartid idag kl 10 och drog ut skiten, Fyfan vad skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Har haft lite stötig tandvärk i några dagar fram tills igår kväll, då det helt plötsligt mitt i session förvärrades med 1000%. Helt sinnesjukt ont, jag har ganska hög smärttröskel och brukar ligga o känna efter när jag har ont någonstans, alltså typ koncentrera mig på den för att avgöra hur bull den är. Inatt har jag fan nästan gråtit och varit nära gränsen till att bli skogstokig och hoppa ut genom fönstret. However så fick jag tandläkartid idag kl 10 och drog ut skiten, Fyfan vad skönt. vad hade hänt med tanden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 Tjena pistolen! Eftersom vi troligtvis battlar en del på 2/4 så skulle jag även vilja rap-battla dig i skype eller något annat. Har pistolen några kulor? Mvh Beercreek_Gevär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 vad hade hänt med tanden? Det var helt enkelt bara ett riktigt jävla stort hål i den. Tjena pistolen! Eftersom vi troligtvis battlar en del på 2/4 så skulle jag även vilja rap-battla dig i skype eller något annat. Har pistolen några kulor? Mvh Beercreek_Gevär Vi har tajmat dåligt på Skype, men jag lovar att du ska få äran att battla mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 11 Februari , 2012 Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 5 bästa regsen på 2/4 enligt mr pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Februari , 2012 5 bästa regsen på 2/4 enligt mr pistol? Tror jag fått in för lite händer där för att komma på några på rak arm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Februari , 2012 Riktigt otrevlig pokermånad, back 4k som mest och 7k upp som bäst, är just nu upp en lusentapp ungefär. Kommer köra total ninjalockdown fram till cashout nästa fredag. Känner dock att spelet generellt känns stabilt och jag har vant mig vid näsblodsstejksen på /4/5 så nu ska det fan krossas där också. Kan omöjligen (nåja) ha 15bb/100 över 300k händer på 1/2 och fucking backa på 2/4 haha Låg i sängen och plöjde hela Chofritz dagbok och ska snarast leta upp en podcast/ljudbok av "Mannen som bytte sin Ferrari mot en syltmunk" eller vad den nu hette. Tror det är exakt vad jag behöva ta del av. Aja, get money fuck bitches som vi säger i min coola hiphop-krets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 16 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Keberos <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Keberos <3 +9999 Känslosam snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Misstänker att den mannen är rik. Fiskregar ju /10+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Finns en hel del skojfriska fiskregs. Med vänlig hälsning, Royalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madwett Postad 16 Februari , 2012 Rapport Share Postad 16 Februari , 2012 Keberos <3 Oh my, tog 2 inköp av honom för ett par dagar sedan och aldrig har jag väl mött någon med alla bokstäver i sin journal, normalt sett brukar det vara dom 4 standardbokstäverna för svsregs, ADHD men han pricka hela alfabetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 19 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2012 Oh my, tog 2 inköp av honom för ett par dagar sedan och aldrig har jag väl mött någon med alla bokstäver i sin journal, normalt sett brukar det vara dom 4 standardbokstäverna för svsregs, ADHD men han pricka hela alfabetet. Haha verkligen I övrigt har det släppt på /4 och har sprungit bra, nu får vi hoppas det håller i sig månaden (till 24:e). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 20 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2012 Ikväll ska jag tafsa på silikonpattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 20 Februari , 2012 Rapport Share Postad 20 Februari , 2012 Ikväll ska jag tafsa på silikonpattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Drar igång en session och lyckas inom 20 minuter bli översettad i en hand och sen utdragen av KK på 99Q flopp när jag har QQ Aja, kör vidare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 21 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2012 Drar till Uppsala i helgen för att battla Tenchoo från England! Full version av min video Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hans_ Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 "multi syllable rhyme" "she's actually from little bit brazil and little bit nazi" Cleant! Kört på engelska innan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 22 Februari , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 "multi syllable rhyme""she's actually from little bit brazil and little bit nazi" Cleant! Kört på engelska innan eller? Jo jag mötte PziClone på Engelska i Stockholm i slutet av December, den ska komma ut idag på youtube sägs det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lurker123 Postad 22 Februari , 2012 Rapport Share Postad 22 Februari , 2012 Fy fan! Skrattade så jag tappa andan när bilden på deras prinsessa kom upp :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts