Jimmy_Pistol Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2011 Bjuder på denna också, jag lägger andra versen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Sitter nu vid två 0.5/1 bord och försöker komma ihåg om stege är bättre än triss. På turn är det bättre men sällan på river... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 29 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 På turn är det bättre men sällan på river... Är turn det som man gör innan "The Flop"? Blev faktiskt ett trevligt plus igår på ~1100kr på 0.5/1, halva tiden på bara 2 bord och resten med 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Fan diggar kalle balik stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 29 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Fan diggar kalle balik stenhårt Ja han är riktigt grym, gjorde lätt sin bästa battle hittills mot mig. Blev en ganska stor styleclash eftersom våra stilar är så olika. Väldigt jämnt och vet fortfarande inte om beslutet var "rätt". Återstår att se när den släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 29 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2011 Ja han är riktigt grym, gjorde lätt sin bästa battle hittills mot mig. Blev en ganska stor styleclash eftersom våra stilar är så olika. Väldigt jämnt och vet fortfarande inte om beslutet var "rätt". Återstår att se när den släpps. väntar tålmodigt på att se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Vann fanimig pengar igår också. Från 400 till 2600 sen i Fredags. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 På turn är det bättre men sällan på river... Du med på väg att gula? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 30 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 WOHO rullen över 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 30 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2011 Du med på väg att gula? Har inga pengar nånstans. Spelar bara livepoker med hyggliga resultat. Lite MTTs blir det nån gång då och då bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Har inga pengar nånstans. Spelar bara livepoker med hyggliga resultat. Lite MTTs blir det nån gång då och då bara. Tänkte bara på ditt lite småroliga inlägg om att en stege sällan står mot en triss på river... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Tänkte bara på ditt lite småroliga inlägg om att en stege sällan står mot en triss på river... Haha, du vet hur det e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2011 Haha, du vet hur det e Jotack....jag har återfall i den avgrundsdjupa mörka källaren emellanåt där man bara vet att man kommer bli utdragen i de stora potterna och vinna de små.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2011 Haha upp 1,1k idag på 0.5/1. Plockade nyss 700 potten mot snubbe som synade 200bb shove på river på parad bräda med nötstege. edit: lägger ner nu 1,6k upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2011 Rullar på väldigt fint sen jag satte in stålar i Fredags. Upp ~4,3k . Ingen aning hur många händer jag lirat eftersom jag kör utan HEM, det klyddar som fan och har inte orkat försöka fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Kan fixa dina problem för $100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2011 Kan fixa dina problem för $100. Du får $250 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 jag fixar för en hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2011 jag fixar för en hest. Taget! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 Är upp ganska exakt 5k sen i Fredags då jag satte in lite stålar och är helt plötligt rullad för 0.5/1 haha:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Du kan se hur mycket händer du spelat i Svs lobby. Under fliken Support/HandHistorik. Bara att ställa in under vilken period du vill se historiken ifrån. Om du nu vill veta alltså. Fö fet battle. Lätt bäst är "High five" situationen=) Fan vad jag älskar när det blir så lökigt. Spelar själv NL100 på svs så vi har säkert sprungit på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 Du kan se hur mycket händer du spelat i Svs lobby. Under fliken Support/HandHistorik. Bara att ställa in under vilken period du vill se historiken ifrån. Om du nu vill veta alltså. Fö fet battle. Lätt bäst är "High five" situationen=) Fan vad jag älskar när det blir så lökigt. Spelar själv NL100 på svs så vi har säkert sprungit på varandra. Allright, ska titta efter för skojs skull. Haha jo det blev så konstigt, fattade inte att hans rond va slut så jag typ "Ah men bra jobbat, faktiskt... high five!" haha! Känner du för det så PMa nick. Jag nickar JamieJinx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Nickar CaH. Finns ingen mening att vara hemlig med det eftersom man outat typ tusen gången i vår dagbok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 2 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2011 Nickar CaH. Finns ingen mening att vara hemlig med det eftersom man outat typ tusen gången i vår dagbok. Eller hur, känns onödigt att vara hemlig rent allmänt. Har för mig att vi lirade en del i somras innan jag la ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Eller hur, känns onödigt att vara hemlig rent allmänt. Har för mig att vi lirade en del i somras innan jag la ner. Så är det säkert. Var ganska aktiv då. Har mest härjat i MTT träsket på senaste. Dock utan större framgång. Så blir Svs framåt. Hoppas såklart på att man får dra ut dig svin hårt minst 5 ggr innan nyår:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts