Jennez Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Snål o vill inte betala de 2kr/m som det kostar för att få den levererad. Fick för mig att försöka logga in på nordicbet. Kontot låst för 50ioelfte gången. Undrar när jag ska orka ringa o låsa upp skiten nästa gång.. Ge mig username så ordnar jag, tomte. Citera
hogge75 Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Ge mig username så ordnar jag tomte. Vad är det för typ av tomte du ordnar? Gårdstomte? Fylletomte från ens barndom? Citera
Jennez Postad 25 Mars , 2010 Rapport Postad 25 Mars , 2010 Vad är det för typ av tomte du ordnar? Gårdstomte? Fylletomte från ens barndom? Haha, nu trodde du att du var listig som plockade bort ett kommatecken i citatet. Grattis till Limoklonken btw. Vet inte vem MottaLotta är så alla vinnare får gärna PM:a mig namn och mobilnummer bitte. Ok, schoolbook slipper, men ni andra. Citera
hogge75 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Haha, nu trodde du att du var listig som plockade bort ett kommatecken i citatet. Vad kan jag säga, jag är en kul kille helt enkelt. Grattis till Limoklonken btw. Vet inte vem MottaLotta är så alla vinnare får gärna PM:a mig namn och mobilnummer bitte. Ok, schoolbook slipper, men ni andra. Tack tack, jag testar backslicken redan idag. Citera
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Har nu genom snokande i vårt eget system kommit fram till att MottaLotta är ingen mindre än eloket. Hör av dig elok! Citera
JohnH Postad 26 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2010 Vi bör nog lämna huddinge 14.15 ungefär i morgon för att hinnas till ballbreaker, prova ut skor och klot + hitta sin egen bana innan bataljen startar. Det är en dryg mil som ska åkas. En dryg. Ni som inte är med i buffeljorden via söder/huddinge... ta er till bowlingen 14.45. Citera
JohnH Postad 26 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2010 Simhall, simhopp, vågmaskin, bastu och krukan i höst. Det gäller o byta upplägg och plats då vi troligen inte är välkomna åter. Citera
Crappy Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Ha det så dj...... kul då (Jaja kommentaren är använd innan, men gör sig lika bra här) Citera
TotalFarsa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Simhall, simhopp, vågmaskin, bastu och krukan i höst. Det gäller o byta upplägg och plats då vi troligen inte är välkomna åter.Jag anmäler mig! Jag är dessutom en jävel på kanonkulor och magplask! FYI, sms och mms kommer att ignoreras imorgon alternativt besvaras med okvädningsord om era respektive utseenden Citera
MikeTime Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Simhall, simhopp, vågmaskin, bastu och krukan i höst. Det gäller o byta upplägg och plats då vi troligen inte är välkomna åter. Går det att agera mer likt fiskar än vad vi kommer göra imorgon? Fake edit: Finöl inhandlat, rufset kapat (på båda ställena), besökt bankomaten, hämtat ut tågbiljetter (1:a klass obv), pluntan fylld (även TF:s kvarglömda) samt tatuerat in namn och leveransadress på höger skinka. Hufvudstaden, here I come. Citera
omalley Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 FYI, sms och mms kommer att ignoreras imorgon alternativt besvaras med okvädningsord om era respektive utseenden Alltså, du vet att det här bara gör att sms/mms-trafiken ökar? Trotsåldern varar hela livet! Citera
Skanke Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Hoppas det räcker med att åka till Huddingecentrum och skrika högt för att man ska komma rätt, annars blir det problem Citera
omalley Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Jag landar på Centralstation 12.40 så det känns lite tight att hinna ut till Huddinge. Har ingen någon bättre idé så drar jag nog raka vägen till Ballbreakers sportsbar och slår mig ner i väntan på er andra. Är någon sugen på ölande sällskap innan bowlingen så hojta till! Citera
Skanke Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Nu hittar jag till stekarlyan, åker från Salem till huddinge om det är någon som bor i närheten av den färdvägen så hojta till så agerar jag upppassare(tre p, förmodligen inte:)) och chauför(ännu ett ord jag inte kan stava.......) Citera
m1978 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Jag landar på Centralstation 12.40 så det känns lite tight att hinna ut till Huddinge. Har ingen någon bättre idé så drar jag nog raka vägen till Ballbreakers sportsbar och slår mig ner i väntan på er andra. Är någon sugen på ölande sällskap innan bowlingen så hojta till! Blev ingen Limo för mig och vet inte om jag hinner/orkar ut till Huddinge innan, lite semi sugen på några glas i stan innan ballbreaker Citera
SoderKrippa Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Jaha, vad har vi för roligt sidobet inför imorrn då? Jag spelar 500kr mot vem som helst i bowlingen. Bästa hela serien spelar. Har spelat en ggn sista sex åren... /SK Edit: lol på mig, förutom skanke skulle det ju obv stå... Citera
Skanke Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Jaha, vad har vi för roligt sidobet inför imorrn då? Jag spelar 500kr mot vem som helst i bowlingen. Bästa hela serien spelar. Har spelat en ggn sista sex åren... /SK Edit: lol på mig, förutom skanke skulle det ju obv stå... Äh vafan vilket larv, hallgrejer och skit kommer säkert knappt komma över 180.... Citera
omalley Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Blev ingen Limo för mig och vet inte om jag hinner/orkar ut till Huddinge innan, lite semi sugen på några glas i stan innan ballbreaker Styr upp ett förslag så hakar jag. Citera
JohnH Postad 26 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2010 Added value i turren. Det kommer finnas bärs på Gamblerz i mängder för den/de som gillar att sjunga. En gratis bärs för den som sjunger HELA grattisvisan ja må han leva.... till den som fyller år. Regler: Detta gäller inte första gången man sjunger. Max 3 får sjunga samtidigt. Den som fyller år slipper sjunga o kan hämta ut till sig själv när h*n behagar Det finns begränsat antal öl för detta (fyrsiffrigt Inköpsbelopp) Välkommen! Citera
schoolbook Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Added value i turren. Det kommer finnas bärs på Gamblerz i mängder för den/de som gillar att sjunga. En gratis bärs för den som sjunger HELA grattisvisan ja må han leva.... till den som fyller år. Regler: Detta gäller inte första gången man sjunger. Max 3 får sjunga samtidigt. Den som fyller år slipper sjunga o kan hämta ut till sig själv när h*n behagar Det finns begränsat antal öl för detta (fyrsiffrigt Inköpsbelopp) Välkommen! Definiera HELA. Antal verser? Citera
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Jag landar på Centralstation 12.40 så det känns lite tight att hinna ut till Huddinge. Har ingen någon bättre idé så drar jag nog raka vägen till Ballbreakers sportsbar och slår mig ner i väntan på er andra. Är någon sugen på ölande sällskap innan bowlingen så hojta till! Är du redan full? Ta dig till Medborgarplatsen kl 14 så får du åka limo hem till John och sen skankomobil därifrån. Citera
Jennez Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Och vem fyller år imorgon? Andreas Höglund vet jag, men han kommer väl inte? Also, mer added value; har ordnat en liten fin "pokal" i kristall (eller motsvarande) från Orrefors till turneringsvinnaren. Disclaimer:Tvåan kan få den om Mike mot all förmodan skulle vinna då det finns en NordicBet-logga på den. Citera
m1978 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Blev ingen Limo för mig och vet inte om jag hinner/orkar ut till Huddinge innan, lite semi sugen på några glas i stan innan ballbreaker Styr upp ett förslag så hakar jag. Är du redan full? Ta dig till Medborgarplatsen kl 14 så får du åka limo hem till John och sen skankomobil därifrån. Fanns inte en plats extra Jennez? I så fall kan vi jag och Omalley mötas i stan och sen möta upp er, annars drar jag direkt till ballbreaker Citera
omalley Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Är du redan full? Ta dig till Medborgarplatsen kl 14 så får du åka limo hem till John och sen skankomobil därifrån. Njaa, jag värdesätter ett par kalla i lugn och ro framför 10 minuter i en limo. Du vet, "gumman,jag har åkt limo föörrr"! Citera
Recommended Posts