Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ser inte hur i du kan veta att du e slagen på turn där. Du sätter han på färgdrag o checkar turn vilket visade sig vara helt fel??

Trodde han hade färgen, därför check. Visade sig att han hade en lite bättre hand än vad jag trodde ;) Förlorar du ALLT så börjar man att checka då det inte spelar en jävla roll vad dom andra har.

Postad
Poker är kul... fan vad lack jag är på skitspelet.

Skönt att man lärt sig checka turn när man vet att man är slagen ;)

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($31.22)

BB ($41.33)

Hero ($30)

CO ($29.25)

BTN ($68.26)

Dealt to Hero 3:club: A:club:

Hero raises to $1.20, fold, fold, SB calls $1.05, BB calls $0.90

FLOP ($3.60) 3:spade: 3:diamond: T:diamond:

SB checks, BB checks, Hero bets $2.70, SB calls $2.70, BB folds

TURN ($9) 3:spade: 3:diamond: T:diamond: 2:diamond:

SB checks, Hero checks

RIVER ($9) 3:spade: 3:diamond: T:diamond: 2:diamond: A:diamond:

SB checks, Hero bets $4.65, SB raises to $27.32 (AI), Hero calls $21.45 (AI)

SB shows T:spade: T:heart:

(Pre 68%, Flop 95.4%, Turn 97.7%)

Hero shows 3:club: A:club:

(Pre 32%, Flop 4.6%, Turn 2.3%)

SB wins $58.48

Du är rolig du.... Varför postar du alltid händer som spelar sig själv??? Vad ska vi säga.... Det går ju inte att komma undan här... Bara att betala. Posta lite händer där det finns problem att diskutera... Bad beats har alla. Jag har en hel båtlast. Klart man måste whinea av sig men det intressanta är ju att få feedback på vart man gör fel. I detta läget är det ju svårt att hitta förbättring menar jag.

Postad
Du är rolig du.... Varför postar du alltid händer som spelar sig själv??? Vad ska vi säga.... Det går ju inte att komma undan här... Bara att betala. Posta lite händer där det finns problem att diskutera... Bad beats har alla. Jag har en hel båtlast. Klart man måste whinea av sig men det intressanta är ju att få feedback på vart man gör fel. I detta läget är det ju svårt att hitta förbättring menar jag.

Så nu får man inte ens whina i sin dagbok eller vadå? La inte upp den för att få kritik över den som du säger så spelar den sig själv, är bara så jävla trött på att torska såna sjuka brädor

Postad
Så nu får man inte ens whina i sin dagbok eller vadå? La inte upp den för att få kritik över den som du säger så spelar den sig själv, är bara så jävla trött på att torska såna sjuka brädor

Alla har bad beats inget nytt, bara o bryta ihop och komma igen...

Postad
Hur mår hjärtat dante?

kommer du å jögar ikväll? ;)

haha

hade varit fett om alla bustgatan landat på samma fest, OCH INTE tjötat om poker :)

+ att jag hade piskat soni på fifa, LIVE

Postad
Hur mår hjärtat dante?

Ska kolla det på onsdag, göra lite arbetstest osv så får vi se hur det ligger till. Min läkare har börjat prata med kirugerna så vi får se när det blir.

schumme. Jag vet men man blir frustrerad och det är skönt att visa lite beats ibland.

Postad
kommer du å jögar ikväll? ;)

haha

hade varit fett om alla bustgatan landat på samma fest, OCH INTE tjötat om poker :)

+ att jag hade piskat soni på fifa, LIVE

Det hade faktiskt varit underbart.

Haha nästan värt att betala licens bara för att bevisa min överlägsenhet. Är 100%ig i mina online matcher, tänk på det.

Postad
Ska kolla det på onsdag, göra lite arbetstest osv så får vi se hur det ligger till. Min läkare har börjat prata med kirugerna så vi får se när det blir.

schumme. Jag vet men man blir frustrerad och det är skönt att visa lite beats ibland.

Okej okej=)

Postad

Hemma efter att ha intagit en Ryggbiff på Tycho Brahe i Landskrona.

Nu blir det fredagsmys med damen, ska nog fan till och med slå ett öga på Så ska det låta, vuxenpoäng ftw

Postad

Nu blir det fredagsmys med damen, ska nog fan till och med slå ett öga på Så ska det låta, vuxenpoäng ftw

Snåle väljer stans sunkigaste ryggbigg när du e ute med damen ;)

Postad

101 sätt att åka ur en gameshow på 3an är najs glo på det ist. Så tillfredställande att se andra gråta av ren rädsla. Terminator 3 kl 22 på 5an också. Vilket liv man lever.

Postad

Äh, tjejer som fortfarande förväntar sig att få allting gratis borde hjärntvättas. Vad hände med jämnställdheten som var så viktig? Dubbelmoral så det skriker om det ska fan göra kaoz med dom.

Postad
Äh, tjejer som fortfarande förväntar sig att få allting gratis borde hjärntvättas. Vad hände med jämnställdheten som var så viktig? Dubbelmoral så det skriker om det ska fan göra kaoz med dom.

Nu har jag och min tjej delad ekonomi så det spelar ju ingen roll vem som betalar osv, men innan så bjöd jag alltid eftersom jag tycker man gör det. Men jag kanske är för snäll ;P8-)

Postad

Finns ju även folk som betalar för hela fadderullan OCH tjejen, Ännu sjukare..

Postad

Så här tar man regsen..

trodde han gjorde mig allin så blev lite fel där ;)

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.30(BB) On Game

SB ($32.84)

BB ($30)

UTG ($35.58)

Hero ($30.40)

BTN ($23.05)

Dealt to Hero J:diamond: J:heart:

UTG raises to $1.20, Hero raises to $3.30, fold, fold, fold, UTG calls $2.10

FLOP ($7.05) 3:diamond: 9:diamond: 4:spade:

UTG checks, Hero bets $5.25, UTG raises to $22.80, Hero calls $17.55

TURN ($52.65) 3:diamond: 9:diamond: 4:spade: 7:heart:

UTG bets $9.48 (AI), Hero calls $4.30 (AI)

RIVER ($61.25) 3:diamond: 9:diamond: 4:spade: 7:heart: 9:spade:

UTG shows Q:club: 8:club:

(Pre 31%, Flop 12.6%, Turn 6.8%)

Hero shows J:diamond: J:heart:

(Pre 69%, Flop 87.4%, Turn 93.2%)

Hero wins $59.75

• Skapa nytt...