Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu tror jag inte han menar donkspel som i att han donkar ut floppen faktiskt. Tror han syftar på att han fick in det kallt som fan och drog ut. :-)

 

Precis, var väldigt tiltad och kände mig slagen. Förlorat allt i princip och om de bluffat mig med 64 har de hittat turn och rivern bara för att jävlas med mig :) Så det var skönt att få lite medrigg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strålande nyheter, denna dagbok är nu en sammanslagning mellan

Team bustgatan samt play hard go pro, därav namnbytet.

 

Lineup: Wahlen1 schumme clownx soni ante2000 scaniac

Till att börja med tänkte jag att vi hade kunnat berätta lite om oss själva.

 

Scaniac:

Är en 22årig arbetslös landskrona bo som just nu bor hos mina päron

men flyttar ihop med en polare till ett eget place 1a mars. (3a på 95 kvadrat)

 

Pokern har jag väl nästintill växt upp med då man suttit uppe som liten när pappa har haft mörkpokerkvällar och tyckt det varit så himla ballt,

sen jag fyllt 18 har jag varit en ren hobbylirare som lyckats att gula min rulle varenda gång (pga skottning samt otålighet)

har ingen flickvän atm då jag ärligt inte orkat lägga energi på sådant (kan man skylla på iallafall :roll: )

 

I övrigt så spelar jag innebandy i ett korpalag kallat team xl

är grovt fotbollsintresserad (mest premier leauge)

då jag håller på Manchester united, samt Landskrona BoIS (vilken jävla kombo) kör mycket fifa på mitt ps3 och tar emot utmaningar varje dag!

Är en gammal cs nörd men just nu är det wow annars som gäller (Horde obv)

har ni fler frågor är det bara till att fråga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova sätta in ett "och" istället för "att" i hans inlägg så klarnar nog bilden. Är jag den enda pokerspelaren i denna dagboken som aldrig ens funderat på att skotta med hela min rulle i början av min "poker karriär"??

Bankrulle nit osv...

Ska skriva lite om mig senare, lite omständigt att göra det från ajpånen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll håller vi på chelsea, lättare sagt än gjort ^^

eller ja vi kan hålla på dem ifall jag sätter mina andra 2 tips på min trippel, men de ser mörkt ut:p

 

Samt vill jag ha lite tips på sköna grindlåtar ev grindspellista :)

 

EDIT:

ska göra en grindlista nu på spotify bara för de..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bistå med en fräckis:

 

En man går in i duschen samtidigt som hans hustru kommer ut därifrån.

I samma stund ringer det på dörren och hustrun går och öppnar iklädd endast en handduk.

I dörren står grannen. Han erbjuder henne 10 000 kronor om hon låter handduken falla till golvet...

 

Utan att tveka släpper hon handduken till golvet medan grannen njuter av utsikten.

Han tar upp 10 000 från fickan, ger henne och går därifrån.

Kvinnan tar återigen på sig handduken och går tillbaka till badrummet för att föna håret.

"Vem var det som ringde på dörren?" undrar mannen.

"Det var grannen mitt emot" svarade hustrun.

Mannen tittade på sin hustru och frågade "Kom han för att lämna tillbaka de 10 000 kronorna jag lånade ut till honom igår?".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Samt vill jag ha lite tips på sköna grindlåtar ev grindspellista :)

 

 

Petter - Längesen

 

Kommer ihåg att du var intresserad av sportbetting. Hur går det med det?

 

Jo har väl alltid varit intresserad, men aldrig kommit till skott riktigt. När VM startade förra året började jag forska lite och lägga "seriösa" bets. Men motivationen skönk i takt med rullen. Har även försökt mig på surebetting, och det vart en jävla massa surfande och det tog för mycket tid, hade ju inte heller det startkapital som rekommenderas heller. Kan du lite om betting så får du gärna dela med dig av tips o tricks. Har läst att bli vinnande sportbettare är svårare än att vara vinnande pokertönt. Men det är roligare, väl?:-)

Hur går det för dig?

 

Många bad beats har man åkt på i livet, men att bli flyttad hit tar nog priset :)

 

Att Papco kom på idén i duschen är orsak nog att sluta logga in imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bistå med en fräckis:

 

En man går in i duschen samtidigt som hans hustru kommer ut därifrån.

I samma stund ringer det på dörren och hustrun går och öppnar iklädd endast en handduk.

I dörren står grannen. Han erbjuder henne 10 000 kronor om hon låter handduken falla till golvet...

 

Utan att tveka släpper hon handduken till golvet medan grannen njuter av utsikten.

Han tar upp 10 000 från fickan, ger henne och går därifrån.

Kvinnan tar återigen på sig handduken och går tillbaka till badrummet för att föna håret.

"Vem var det som ringde på dörren?" undrar mannen.

"Det var grannen mitt emot" svarade hustrun.

Mannen tittade på sin hustru och frågade "Kom han för att lämna tillbaka de 10 000 kronorna jag lånade ut till honom igår?".

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo har väl alltid varit intresserad, men aldrig kommit till skott riktigt. När VM startade förra året började jag forska lite och lägga "seriösa" bets. Men motivationen skönk i takt med rullen. Har även försökt mig på surebetting, och det vart en jävla massa surfande och det tog för mycket tid, hade ju inte heller det startkapital som rekommenderas heller. Kan du lite om betting så får du gärna dela med dig av tips o tricks. Har läst att bli vinnande sportbettare är svårare än att vara vinnande pokertönt. Men det är roligare, väl?:-)

Hur går det för dig?

 

Jo, jag har hållit på tidigare. Har sedan en tid övergått till poker. Blir bara några sporadiska bet då och då. Är det något evanemang, så blir det lite mer. Det behöver inte vara fel att leta "surebet" fast du bör inte spela på alla tecken då. Försök leta upp var värdet finns och lägg pengarna där. Det är även min uppfattning att det är svårare med betting än poker. Jag har skrivit en lång tråd om sportbetting som heter "seriös sportbetting" i "övriga skicklighetsspel om pengar". Har för mig att jag har länkat den till dig tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...