Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

Fick jag en deja vu eller har du copy/pastat ovan från nånstans?

 

deja vu ftw. Har inte koppat. Har dock skrivit en del presentationer här på pf så det kan väl va så att vissa meningar ser likadana ut vem vet:-)

Har iaf skrivit detta själv, med papper o penna. Elr a du fattar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha... tydligen skulle man presentera sig... ClownX. En ståtlig kille på 25 bast från Landskrona. Studerar för tillfället men det är inte så seriöst. Pokermässigt är jag en långt bättre turre spelare än cash game grinder, men jag har otroligt svårt att hålla mig ifrån det ändå.

 

Jag tränar regelbundet (en gång om året.) Viker inte en tum på den traditionen.

För alla tjejer där ute kan jag berätta att jag har storlek 46 i skor:shock:

Till alla killar kan jag säga att det som man säger om oss med stora skor inte är en exakt vetenskap, men den stämmer bra här:mrgreen:

 

Älskar: Damer som blir så fulla att de har svårt att säga ordet nej!

Hatar: Drinken äggtoddy! Hur fan har man tänkt liksom??? Hmm, Jag är törstig men jag är också rätt sugen på pannkakor!! Sjukt efterblivet....

 

Fan alltså jag missar varannat inlägg känns det som. Hej på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan alltså jag missar varannat inlägg känns det som. Hej på dig!

 

Det är inte konstigt. Jag loggar in minst 5 ggr om dagen och det är ju minst 15 nya inlägg varje gång=) Men det är ju kul att ha något att göra.

 

Jag hade nyss en mycket intressant sittning som slutade plus 0.32$!:roll:

Hade inte hela stacken inne en ända gång och tror inte jag spelade en pott över 5$. Sjukt tajt faktiskt=)

 

Ikväll blir det lajvpoker och då ska det iaf spelas betydligt högre....8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte konstigt. Jag loggar in minst 5 ggr om dagen och det är ju minst 15 nya inlägg varje gång=) Men det är ju kul att ha något att göra.

 

Jag hade nyss en mycket intressant sittning som slutade plus 0.32$!:roll:

Hade inte hela stacken inne en ända gång och tror inte jag spelade en pott över 5$. Sjukt tajt faktiskt=)

 

Ikväll blir det lajvpoker och då ska det iaf spelas betydligt högre....8-)

 

Hälsa gubbarna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, vad jobbar du med i Norge? Man kanske skulle ta sig dit o dra hem storkovan...

 

Fast food. Ett enkelt jobb som innebär ta emot beställningar, ta emot pengar, ge tillbaka växel, ta ut mat ur ugn och ge mat till kunder. Är även 1a diskare. Simpelt jobb med bra betalt, kan det bli bättre? Kan dra klyschan att det är tillfälligt också. Javisst sök, betydligt lättare än att få jobb i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får la skriva lite om mig då tycker jag!

 

22 år som bor i göteborg med flickvännen. Jobbar som murare fast är nu arbetslös tills vädret har blivit bättre.

 

Lirat poker 1 år och har säkert bytat sidor 15 gånger och aldrig hittat rätt känns det som, men nu är jag rätt så nu blir det länge på denna siten.

 

Lite drygt att man inte bor i skåne nu när alla i dbn bor där. Ingen som bor i götet va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en super kort session på 20 min. Spelade ap dåligt, fick in det två gånger, en med 100bb inköp och en med 200bb inköp, vann båda...

Synd att jag e så galet trött för där var ändå hyffsat värde.

+ 607:- på 141 händer, hörde jag hit n run?

 

Ingen speciell hand egentligen, Hade fått in det mot den fisken även med AK och kanske t om AQ, även fast det blivit lite mariginelt med tanke på stackdjupen. Hade iallafall varit en skärm fattigare om jag haft AK kan jag lova, med tanke på rivern...

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (5 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($386.11)

BB ($453.37)

Hero (UTG) ($400)

MP ($905.25)

Button ($281.02)

 

Preflop: Hero is UTG with Aclub.gif, Adiamond.gif

Hero bets $6, 1 fold, Button calls $6, SB raises $13, BB calls $12, Hero raises $28, 1 fold, SB calls $20, BB calls $20

 

Flop: ($108) 6diamond.gif, 10heart.gif, Aspade.gif(3 players)

SB bets $81, 1 fold, Hero calls $81

 

Turn: ($270) 5spade.gif(2 players)

SB bets $271.11 (All-In), Hero calls $271.11

 

River: ($812.22) Jclub.gif(2 players, 1 all-in)

 

Total pot: $812.22

 

Results:

SB had Aheart.gif, Jheart.gif (two pair, Aces and Jacks).

Hero had Aclub.gif, Adiamond.gif (three of a kind, Aces).

Outcome: Hero won $797.22

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in ett par händer till nu med mindre lyckat resultat. Backade ett inköp. Sex bord och duktigt nöjd med hur jag spelade. Tror att jag tillslut hittat en bra grund att stå på nu måste man se till att hitta pluset också bara=)

Vet inte hur många händer det blev eftersom att jag inte har HEM trorjag måste fixa det i veckan.... nu blir det live slask iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast food. Ett enkelt jobb som innebär ta emot beställningar, ta emot pengar, ge tillbaka växel, ta ut mat ur ugn och ge mat till kunder. Är även 1a diskare. Simpelt jobb med bra betalt, kan det bli bättre? Kan dra klyschan att det är tillfälligt också. Javisst sök, betydligt lättare än att få jobb i sverige.

 

Jobb i Norge vore fan nöten!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobb i Norge vore fan nöten!!!!

 

Det är en riktig cashewnöt. Jag jobbar 50% och tjänar lika mycket som damen här hemma tjänar på 100%. Jag bor dessutom gratis i Oslo vilket höjer lönen ännnu mer på en måte. Ska öka om någon månad till 75% och då mina papco's och herrar blir det nosebleeds för min del

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har precis fixat en stående lotto rad á 156 spänn i veckan. Kommer säkert svära långa ramsor över den när jag inte vunnit en krona på 10år...

Orkar inte skriva om mig nu, grindar istället tror jag.

 

Känner en busschaffis i Oslo som satsade samma rad i flera år, fast på V75. En vecka glömde han lämna in sin rad och då missade han över 1 miljon. Akta dig och glöm för fan aldrig lämna in. Om du nu glömmer ändå, kolla inte upp raden efteråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom att jag inte har något liv så ägnar jag min tid åt att hitta en massa fel i reklamfilmer. Tänkte dela med mig av två st.

 

Corega, tydligen en tablett som rengör munnen från bakterier. Det är inte direkt något fel på reklamfilmen men stör mig som fan på att dom säger att tabletten rengör 99.9% av munnens bakterier. Det betyder ju då att om någon upptäcker något fel med produkten så kan Corega skylla på just det att den rengör ju bara 99.9% av munnen och då är dom fria från brott osv.

 

Sen en reklamfilm för en tandborste, kommer inte ihåg vilken. Där dom säger att tandborsten med sin kind och tungskrapa rengör HELA munnen. Den reklamfilmen kombinerat med en reklamfilm för munskölj blir löjlig. För i munsköljsreklamfilmen säger dom att man ska använda just deras munskölj för att tandborsten inte tar allt. Så vad ska man då göra, använda tanborsten som "rengör hela munnen" eller munsköljet som ett komplement för att "tandborsten inte tar hela munnen"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom aldrig igång ordentligt med grindandet idag, var alldeles för trött efter att ha sovit alltför lite på jobbet. Två timmar blev det totalt om man räknar in nattens grind. Gårddagen slutade upp bra. Inatt plusa jag 42 efter att åter igen tappat mycket precis i slutet. Får börja med typ 40 minuters sessions eller något xD

 

Dag: +583:-

Månad: +3536:-

händer:- 8089st

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...