Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

Länge onlinepokerförbudet höll hehe. Startade idag konto på Paf, och ikväll blir det ett mini-GSOP event + nåt till. Är riktigt sugen på $400k-eventet i GSOP också men 200 dollar e fan lite stiff. Men vi får se hur jag känner i afton. Nån som vill stejka så hojta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens fail är helt klart när jag till min förvåning redan hade konto på unibet, satte in pengar och började kvala till main. Slog fel lösenord ett par gånger och blev ombedd att ringa kundsupporten.

Då är kontot tydligen reggat när jag var minderårig med fake födelsedata och jag blev ombedd att vänta på att tekniskasupporten skulle ta ett beslut.

Kan iof inte se att det ska bli jätte problem då jag inte spelat något som minderåring men ändå, lite bull att missa skiten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat so far:

 

Bust i mini-GSOP med KK mot AA när jag hade 50BB, halvdjupt i den.

Lill-itm i 30k 5.50 rebuy för 22 dollar.

 

Just nu itm i GSOP $400k Gtd, jepp jag tog skottet på $200, nu jobbar vi klonken!!

 

Fan vad svinigt, får in det med :Ah::Qh: mot :As::Qs: och han hittar flushen med 47 man kvar.

 

$910 dollar, fittan också... Bara $59k för klonk...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en timmes sömn mellan 05:00 och 06:00 är man nu på jobbet. Red bull, ja tack. Grämer mig fortfarande på bajshanden ovan, det är inte direkt att jag kommer va så djupt många gånger till i en sån turnering med tanke på hur sällan jag spelar och så har man spelat kanon hela turneringen också.

 

Jaja, det blev ett plus på $680 i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, har haft problem med datorn i över en vecka nu, har äntligen fått igång de flesta programmen. Men varken msn eller skype går att installera. När jag försöker med msn så står det att jag måste installera service pack 2 för windows vilket jag gjort. Och windows platform update eller liknande, vilket jag också gjort. Vad är problemet?

 

Poker är kul iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu är SM över... helvete vad roligt vi har haft det !

Suttit några grabbar och grindat i en vecka nu, detta ska lätt göras om nästa år! :)

 

Snacka för dig själv. Kul att backa rätt ut lixom. Kommer hålla chill med nät poker i en månad nu. Reboota och plugga lite turre lir för att återfå focus och motivation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snacka för dig själv. Kul att backa rätt ut lixom. Kommer hålla chill med nät poker i en månad nu. Reboota och plugga lite turre lir för att återfå focus och motivation.

 

The man with the plan. Nog ingen dum idé att ta en paus. Själv märkte jag hur bra jag kan spela när jag inte sitter hemma på min egen kammare och tiltar loss. Blir bara turneringar för mig också framåt, dock inte speciellt ofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard imo, vad anser folket? Random fi

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($277)

BB ($93.47)

UTG ($138)

CO ($210)

Hero ($117)

 

Dealt to Hero A:heart: K:heart:

 

UTG calls $1, fold, Hero raises to $4, SB calls $3.50, fold, UTG calls $3

 

FLOP ($13) K:club: A:spade: 3:club:

 

SB checks, UTG bets $13, Hero raises to $32.50, SB folds, UTG raises to $134 (AI), Hero calls $80.50 (AI)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard imo, vad anser folket? Random fi

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($277)

BB ($93.47)

UTG ($138)

CO ($210)

Hero ($117)

 

Dealt to Hero A:heart: K:heart:

 

UTG calls $1, fold, Hero raises to $4, SB calls $3.50, fold, UTG calls $3

 

FLOP ($13) K:club: A:spade: 3:club:

 

SB checks, UTG bets $13, Hero raises to $32.50, SB folds, UTG raises to $134 (AI), Hero calls $80.50 (AI)

 

Jag tycker den e standard, färgdrag eller ett pissigt ess alternativt A3, sällan man stirrar in i 33, och då får man väl pröjsa och se glad ut. Finns väl lite QJ i klöver ock sånt med, men allt annat än skepp känns dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard imo, vad anser folket? Random fi

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($277)

BB ($93.47)

UTG ($138)

CO ($210)

Hero ($117)

 

Dealt to Hero A:heart: K:heart:

 

UTG calls $1, fold, Hero raises to $4, SB calls $3.50, fold, UTG calls $3

 

FLOP ($13) K:club: A:spade: 3:club:

 

SB checks, UTG bets $13, Hero raises to $32.50, SB folds, UTG raises to $134 (AI), Hero calls $80.50 (AI)

 

Fan vad onödig du är. Sluta nu, tänk på barnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Standard imo, vad anser folket? Random fi

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($277)

BB ($93.47)

UTG ($138)

CO ($210)

Hero ($117)

 

Dealt to Hero A:heart: K:heart:

 

UTG calls $1, fold, Hero raises to $4, SB calls $3.50, fold, UTG calls $3

 

FLOP ($13) K:club: A:spade: 3:club:

 

SB checks, UTG bets $13, Hero raises to $32.50, SB folds, UTG raises to $134 (AI), Hero calls $80.50 (AI)

 

fold, han har 33 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade 07. Väcker flickan och brer en smörgås till henne. Railar barnkanalen en liten stund och hoppar sedan på bussen till dagis. Kommer hem igen och tittar på nya dexter innan jag somnar i några timmar till. Lugnt och skönt, inga konstigheter. Kaffe och besök nu en stund till innan grinden drar igång innan läggdags. Life isa good.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...