Jeg123 Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 Får man inte sin RB nu sedan de bytt till prima?! Jo, den får man den 1:a varje månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 23 Juli , 2006 Rapport Share Postad 23 Juli , 2006 har betonbet nån signup bonus nu på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepsson Postad 20 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 20 Augusti , 2006 Hej , någon mer än jag som har problem med klienten? Statsen på pokerborden registreras inte, mina player notes sparas inte och raked hands i lobbyn uppdateras inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FireSole Postad 27 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2006 Har samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Bara jag som inte fått min RB utbetald idag än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jepsson Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Min har kommit, har du kollat bettingkontot?. Lätt att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hehe, kollade betting-kontot 2 sek efter min post här=) Där var pengarna... lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 30 September , 2006 Rapport Share Postad 30 September , 2006 ska fixa konto där nu, men när man väljer "currency" kan man välja SEK och sedan göra deposit med neteller ?? hur funkar det ? edit: javisst det kunde man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PellePelle Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2006 Någon som har testat deras sign up bonus? Är den bra? Hur lång tid tar den o spela in på NL50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta? iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2006 om jag sätter in 500$ och kör på ett tag, släpps bonusen i 50$ "omgångar" eller är det allt eller inget som gäller? har inget konto hos dem sen tidgare men däremot inom andra prima sidor, men det spelar ingen roll om jag förstått det rätt? bara använda samma "pokernick" inom hela prima, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 hej har ett problem och undrar om det kanske är någon som har en lösning till detta? iaf så ska jag starta betonbet och det laddar klart "loading graphics" och sen kommer ett nytt fönster upp, tror att det är lobbyn, men det stängs blixtsnabbt. Vad är felet? Jag har samma skitproblem som du, har du fått nån lösning på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lucky_girl Postad 21 November , 2006 Rapport Share Postad 21 November , 2006 Har någon börjat lira deras 100% deposit bonus upp till $500 efter att de höjde från 0.066 till 0.123? Hur går det i så fall? Om denna bonus var seg innan det höjdes så borde den ju vara nästintill omöjlig nu? Någon som vet??? MYCKET TACKSAM FÖR SVAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goink Postad 26 November , 2006 Rapport Share Postad 26 November , 2006 Finns det något sätt att få bort funktionen som stjäl fokus från alla andra fönster när det är min tur på ett bord? Är det samma funktionalitet på alla prima-siter eller bara på BetOnBet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 7 Februari , 2007 Rapport Share Postad 7 Februari , 2007 Jag undrar om någon vet hur BetOnBet gör med sina Rakebackavtal, hur ofta betalas Rakebacken ut? varje gång man spelat klart sessionen, eller månadsvis? MVH MRLIFFA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 8 Februari , 2007 Rapport Share Postad 8 Februari , 2007 Enligt dom nya reglerna så ska den betalas ut månadsvis, eller så kan du själv välja att få den utbetald efter att du kommit upp i mer än $50 i rake. Sedan tror jag att man måste in och godkänna det nya avtalet innan raken börjar räknas. Inte säker, men fick det intrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 Enligt dom nya reglerna så ska den betalas ut månadsvis, eller så kan du själv välja att få den utbetald efter att du kommit upp i mer än $50 i rake. Sedan tror jag att man måste in och godkänna det nya avtalet innan raken börjar räknas. Inte säker, men fick det intrycket. Men vart godkänner man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 9 Februari , 2007 Rapport Share Postad 9 Februari , 2007 På banksidan finns det ju en massa nya flikar. Där får man godkänna det nya avtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Hur är betonbet poker nu? fått en deal med 50% rakeback osv, är sidan bra elr är den totalt skit?. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Hur är betonbet poker nu? fått en deal med 50% rakeback osv, är sidan bra elr är den totalt skit?. Var en kille som kontaktade mig med samma sak på flashback. Jag undrar lite om det stämmer? Försöker hitta en eusida så jag har en rulle på både amerikansk och europeisk mark och 50% rb låter ju mer än bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Var en kille som kontaktade mig med samma sak på flashback. Jag undrar lite om det stämmer? Försöker hitta en eusida så jag har en rulle på både amerikansk och europeisk mark och 50% rb låter ju mer än bra. haha, fick den också från Flashback. men vill veta om sidan och Prima är bra numera för att börja spela där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 haha, fick den också från Flashback. men vill veta om sidan och Prima är bra numera för att börja spela där. Jag mailade till nån kille på betonbet och frågade om det stämde eller om det är random tomte som försöker blåsa mig. Inte fått mail än men skriver här om jag får svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 14 Januari , 2009 Rapport Share Postad 14 Januari , 2009 Alltså grejjen är ju att det är 30% standard. Det behöver man ingen affe för utan det finns från början. Sen har ni 20% utöver det. Detta är den vanligaste dealen antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Alltså grejjen är ju att det är 30% standard. Det behöver man ingen affe för utan det finns från början. Sen har ni 20% utöver det. Detta är den vanligaste dealen antar jag. Så det är inte bs? Låter som en schysst deal imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kepsen Postad 15 Januari , 2009 Rapport Share Postad 15 Januari , 2009 Så det är inte bs? Låter som en schysst deal imo jag sket i den sidan, spelar på Heypoker ist.. mkt bättre deal där och klienten och Nätverket var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts