kallakalla Postad 4 Juni , 2010 Rapport Share Postad 4 Juni , 2010 rullen ligger på 1800€ nu, går upp i nivå när jag har minst 30 inköp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2010 rullen ligger på 1800€ nu, går upp i nivå när jag har minst 30 inköp nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 nu ligger rullen på 2342€ går sakta men säkert uppåt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 nu ligger rullen på 2342€ går sakta men säkert uppåt:) sakta? vettefan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 har också fått min rakeback igår så de gjorde att min månad ligger på plus, tyvärr så gick jag minus på själva poker under maj, men hade rejkat så mycket att det blev ett fint plus iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 har också fått min rakeback igår så de gjorde att min månad ligger på plus, tyvärr så gick jag minus på själva poker under juni, men hade rejkat så mycket att det blev ett fint plus iallafall hur mycket rakeback fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 hur mycket rakeback fick du? 732€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 8 Juni , 2010 Rapport Share Postad 8 Juni , 2010 Liten update då sen nya siten Rulle: €550 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 Liten update då sen nya siten Rulle: €550 var spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 var spelar du? entraction Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 9 Juni , 2010 Rapport Share Postad 9 Juni , 2010 hur är spelarna där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 2552€ i rullen nu plus att jag tjänat 300€ i rakeback hittills denna månad, som det ser ut nu så ligger nl100 nära nu:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 11 Juni , 2010 Rapport Share Postad 11 Juni , 2010 förstår inte hur man kan grinda 12 bord i 6-8h dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luskan Postad 12 Juni , 2010 Rapport Share Postad 12 Juni , 2010 hur är spelarna där? kör ju omaha så de är ganska mycke döda pengar : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 12 Juni , 2010 Rapport Share Postad 12 Juni , 2010 jag har börjat lira PLO ganska mycket nu också å de är också mycket fisk på boss nätverket;) plus att man rejkar mycket snabbare på att spela PLO än om man lirar holdem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 12 Juni , 2010 Rapport Share Postad 12 Juni , 2010 nu uppehåll med pokern för nu är de dags för argentina-nigeria:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 12 Juni , 2010 Rapport Share Postad 12 Juni , 2010 Argentina vann endast med 1-0 dom skulle ha kunnat vinna med 5-0 lika bra dom hade mångafina chanser, ska nu titta på england-usa:) Sen så har jag plussat 350€ på PLO idag å senare inatt tänkte jag skotta med dom 350€ tänkte lira 3-6€ så håll tummarna:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hejjzan Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 vad brukar du ha för stats när du spelar NL holdem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 slutade -15 uro på min skottning session, var uppe i 700€ sen ner till 120€ sen lyckades jag få upp det så jag endast gick 15€ minus, får göra ett nytt försök någon ny gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lowIife Postad 14 Juni , 2010 Rapport Share Postad 14 Juni , 2010 Har för mig att någon tidigare har nämt en bonus på (diamondbet?) som innebär att sätter man in t.ex. 100e så dubblar dom pengarna. Finns denna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 14 Juni , 2010 Rapport Share Postad 14 Juni , 2010 det erbjudandet var till paradisepoker, vet inte om det erbjudandet funkar mera, eftersom jag inte lirar på paradisepoker mera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 har börjat lira på en sida till nu, lirar på både en boss sida och en ipokersida nu, började lira på ipoker sidan i måndast, där kan man grinda, mycket lättare att multitabla än på bossnätverket.finns faktist riktigt bra delar att få på ipoker ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 hittat insättningsriggen på ipoker nu, uppe 8 inköp idag, jag funderar på att köpa en skärm till nu så jag kan grinda riktigt ordentligt, skulle jag köpa en skärm till så skulle jag kunna lira 16bord åt gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 kollade just brasilien-nordkorea nu blir det att grinda:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kallakalla Postad 15 Juni , 2010 Rapport Share Postad 15 Juni , 2010 är det ingen annan här på forumet som vill testa på denna utmaning, känns lite tråkigt när det bara är jag som skriver här, kanske jag skulle öppna en egen dagbok istället? så kom igen ni kan ju anta utmaningen ni andra också ni behöver ju inte börja med 200€ ni kan ju fast börja med 2000€ de spelar ju inte så stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts